کد خبر: 605716
تاریخ انتشار :

غرق در تاریخ در سفر به استانبول

غرق در تاریخ در سفر به استانبول
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بی نظیر، غافلگیر کننده، هیجان انگیز، این برداشت ها از استانبول برای همیشه ماندگار است و احتمالاً به یادماندنی ترین شهری است که می توان به آن جا سفر کرد. این متن در نظر گرفته شده است تا یک راهنمای سفر کوچک برای هر کسی باشد که به استانبول می رود. راهنمایی بیش از هر چیز لذت بخش و کاربردی. اطلاعاتی مربوط به آنچه باید ببینیم و انجام دهیم. این شهر پر جنب و جوش ، نیمی از آسیا و نیمی از اروپایی، یک شگفتی واقعی است و ارزش بررسی جزئیات را دارد.

مسجد آبی

مسجد آبی مهمترین مسجد در استانبول است. این مسجد در واقع "مسجد سلطان احمد کامی" نامیده می شود ، اما به دلیل هزاران کاشی آبی که گنبد داخلی آن را تزئین می کنند ، بیشتر به مسجد آبی معروف است. همچنین ، در داخل شما می توانید پنجره های بزرگ شیشه ای رنگی ، لوسترهای عظیم ، ستون ها و فرش های دیدنی را مشاهده کنید. در خارج خیلی عقب نیست. 6 مناره آن با گنبد زیبا در وسط ، بازدید از آن را در هر زمان از روز و حتی شب ، هنگامی که آن را بسیار زیبا می کنند ، زیبا می کند.

برای ورود باید کفش های خود را دربیاورند و علاوه بر این ، باید لباس مناسب بپوشند. این شانه ها و زانوها ، زنان و مردان پوشیده شده است. زنان همچنین باید سر و موهای خود را بپوشانند ، بنابراین پوشیدن روسری بسیار مفید است. رزرو پرواز تهران استانبول از تریپ می تواند مقدمه ای برای سک سفر عالی باشد.

غرق در تاریخ در سفر به استانبول

نمایی زیبا از مسجد سلطان احمد

کاخ توپکاپی

سومین نکته برجسته در سلطان احمد کاخ اشرافی توپکاپی است. در شمال ایاصوفیه واقع شده است. کاخ توپکاپی زمانی محل سکونت و حاکمیت سلاطین بود - امروز یکی از مهمترین مکانهای دیدنی استانبول و نمایشگاه موزه ای است که حاکمیت تاریخی امپراتوری عثمانی را به نمایش می گذارد.

این کاخ از چندین ساختمان با اتاق های بی شماری از اشراف بالا و یک پارک بزرگ باغ بزرگ تشکیل شده است. مطمئن شوید که برجسته ترین کاخ Topkapi: Harem را از دست ندهید. برای این کار باید هزینه اضافی بپردازید اما 35 لیر ارزش آن را دارد.

اطلاعات مربوط به بازدید از کاخ Topkapi

پذیرش: 60 لیره ترکیه (+ 35 لیره ترکیه برای حرمسرا)

مکان: سلطان احمد در منطقه فاتح

رسیدن به آنجا: می توانید با خط 1 تراموا به ایستگاه Sultanahmet یا Gülhane بروید

پل گالاتا

پل گالاتا معروف ترین پل در استانبول است و در قلب شاخ طلایی واقع شده است و منطقه استانبول قدیمی را با منطقه مدرن پیوند می دهد.

طول آن تقریباً (490 متر) است و عبور از آن یعنی گذر از یک قاره به قاره دیگر پس به همین دلیل است که ارزش دیدن را دارد. تماشای غروب آفتاب لذت بخش ترین چیزی است که می توان در این شهر و در این مکان تجربه کرد.

غرق در تاریخ در سفر به استانبول

دریای سیاه و نمایی از برج گالاتا

ایاصوفیه

همچنین روبروی مسجد آبی، ایاصوفیه واقع شده است. این شاهکار هنر بیزانس بین سالهای 532 تا 537 به عنوان کلیسا ساخته شد و بعداً به مسجدی تبدیل شد که 4 مناره برای آن ساخته شد که انگار از آن محافظت می کنند. در بیرون نیز بسیار زیبا است ، بدون شک گنبد آن چیزی است که این بنا را برجسته کرده است. در داخل آن یک زیبایی وجود دارد ، شما می توانید از هر دو سطح بازدید کنید ، اتاق اصلی با ستون های عظیم که واقعا چشمگیر هستند. همچنین در طبقه فوقانی می توانید موزاییک های فوق العاده قدیمی با اهمیت تاریخی و از طریق پنجره ها نیز تصویری زیبا از مسجد آبی را مشاهده کنید.

علاوه بر تهران، تبریز نیز از شهرهایی است که متقاضیان زیادی برای سفر به استانبول ترکیه دارد و در صورت برگشت از این شهر پیشنهاد می دهیم حتما سامانه تریپ را برای خرید بلیط استانبول تبریز در نظر داشته باشید. "برای اینکه بتوانید ارزانترین نرخ بلیط هواپیما استانبول به تبریز را مشاهده کنید کافی است تا از طریق این صفحه، مرتب سازی را بر أساس قیمت قرار دهید تا ارزانترین نرخ بلیط هواپیما استانبول به تبریز را مشاهده نمایید."

خرید آنلاین بلیط هواپیما و چارتر با سامانه اینترنتی رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما تریپ میتوانید خرید بلیط سیستمی و چارتری را از تمامی ایرلاین ها سریع و آسان تجربه کنید! برای خرید بلیط هواپیما کیش با قیمت مناسب می توانید به وب سایت (تریپ (www.trip.ir)) مراجعه کنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها