کد خبر: 605775
تاریخ انتشار :

آموزش موشن گرافیک و ادوب پریمیر در وبسایت گرافیستار

آموزش موشن گرافیک و ادوب پریمیر در وبسایت گرافیستار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از نویسندگان تیم آموزشی گرافیستار " موشن گرافیک به طرح های گرافیکی دارای حرکت گفته می شود، در گذشته طرح ها گرافیکی در سطح یک پوستر یا یا عکس ثابت بود ،اما امروزه طرح های گرافیکی متحرک بیش از پیش استفاده می شود، و موشن گرافیک ها در زمینه های گوناگون از قبیل تبلیغات، تیزرهای تلوزیونی ، تیتراژ فیلم ها و … کاربرد فراوان دارند. از نمونه های بارز موشن گرافیک به تیزر برنامه های تلوزیون می توان اشاره کرد. "

موشن گرافیک قطعه هایی از انیمیشن یا فیلم دیجیتالی است که توهم حرکت یا چرخش را ایجاد می کند و معمولاً برای استفاده در پروژه های چندرسانه ای با صدا ترکیب می شود. گرافیک های حرکتی معمولاً از طریق فناوری رسانه الکترونیکی نمایش داده می شوند ، اما ممکن است از طریق فناوری دستی نیز نمایش داده شوند (به عنوان مثال این اصطلاح ، گرافیک های ساکن را از شکل ظاهری تغییر شکل دهنده در طول زمان و بدون مشخص کردن بیش از حد فرم ، متمایز می کند. در حالی که هر شکلی از انیمیشن تجربی یا انتزاعی را می توان آموزش ساخت موشن گرافیک نامید ، این اصطلاح به طور واضح تر به کاربرد تجاری انیمیشن و جلوه ها در برنامه های ویدئویی ، فیلم ، تلویزیون و تعاملی اشاره دارد.

آموزش موشن گرافیک و ادوب پریمیر در وبسایت گرافیستار

آموزش موشن گرافیک در افتر افکت

موشن گرافیک در افتر افکت می تواند ایده های پیچیده را از نظر بصری نشان دهد. به موشن گرافیک هایی مانند کمک بینایی فکر کنید. توضیح برخی از ایده ها (به ویژه ایده های بزرگ و انتزاعی) با کلمات یا تصاویر ثابت دشوار است. چند ثانیه موشن گرافی می تواند همه چیز را کاملاً پاک کند. فقط به این فکر کنید که وقتی یک رمز ورود اشتباه وارد می کنید ، چگونه زمینه های رمز عبور بعضاً لرزیده یا قرمز می شوند ، بلافاصله به شما نشان می دهد که باید دوباره امتحان کنید.

سبک بصری آموزش موشن گرافیک طیف وسیعی از بینندگان را به خود جلب می کند. ممکن است کاریکاتورها برای یک تجارت رسمی خیلی کودکانه باشند. اما موشن گرافیک می تواند از آن سبک زیبا و سرگرم کننده استفاده کند و آن را در موضوعات بالغ تری اعمال کند. مهم نیست که در کدام صنعت فعالیت می کنید ، ظاهر موشن گرافیک می تواند پیام شما را جذاب و سرگرم کننده کند.

آموزش صفر تا صد موشن گرافیک

از این رو آموزش ساخت موشن گرافیک حرفه ای را باید به طور اصولی و با رویه‌های درست یاد گرفت. شما با سپری کردن اموزش موشن گرافی به یک طراح متخصص در این حوزه تبدیل خواهید شد؛ از استعدادهای نوآورانه و ذوق و ابتکار خود در طراحی موشن گرافیک استفاده کنید. شما با یادگیری موشن گرافیک می‌توانید در صنعت‌های ویدئویی مشغول به کار شوید و یا پروژه‌های شرکت‌های خدماتی و تبلیغاتی را بر عهده بگیرید و با انجام این پروژه‌ها به بهترین نحو شرکت‌ها را به خودتان جذب کنید و خیلی راحت استخدام شوید. همین طور کمپانی‌های توسعه وب و برنامه کامپیوتری به طراحان موشن گرافیک دستمزد بالایی می‌دهند از این رو بازار کار خوبی به حساب می‌آید. پس می‌بینید که موشن گرافیک چه بازار کار وسیع و گوناگونی دارد.

آموزش موشن گرافیک و ادوب پریمیر در وبسایت گرافیستار

آموزش حضوری و غیرحضوری آموزش پروژه محور موشن گرافیک

این که آموزش‌ها را به صورت حضوری بگذارنیم یا به صورت غیر حضوری خودش یک مسئله است. برای یادگیری حرفه ای موشن گرافیک خوب است که از هر منبع و سورس باکیفیت و دارای اعتبار برای آموزش استفاده کنیم. شاید شما هم به این موضوع فکر کرده اید که در عصر حاضر با پیشرفت ارتباطات و اطلاعات و دیدن ویدئوهای غیرمتمرکز که در وبسایت هایی مانند یوتیوب وجود دارد می‌توانید هر چیزی را یادبگیرید اما تجربه نشان می‌دهد اگر برای یادگیری از منابع متمرکز استفاده کنید.

آموزش صفر تا صد پریمیر رایگان

ادوبی پریمیر از قدیمی‌ترین نرم افزارهایی است که در راستای تدوین و ویرایش ویدئو و فیلم تولید شده است. جلوه‌های ویژه ایجاد میکند و توسط کمپانی ادوبی(adobe) تولید شده است.

آموزش ادوبی پریمیر قادر به ایجاد جلوه‌های صوتی و تصویری در فیلم‌ها است و سرعت ویرایش صدا را بالا میبرد. کاربران زیادی در سرتاسر دنیا برای استفاده‌های شخصی و یا حتی صنعتی از ادوب پریمیر استفاده میکنند و این نرم افزار یکی از پرکاربردترین‌ها در زمینه‌ی طراحی گرافیک است. کسی که بتواند با آموزش پریمیر خوب کار کند و مسلط باشد بدون شک میتواند در بازار گرافیک حرفی برای گفتن داشته باشد و از تخصص خود درامد خوبی کسب کند؛ که البته لازمه‌اش گذاراندن دوره‌ی آموزش ادوبی پریمیر است تا گرافیست با همه‌ی فوت و فن‌ها آشنا باشد و متخصص و حرفه‌ای در بازار گرافیک موفق عمل کند.

هفت نکته طلایی برای بهتر شدن در تدوین با پریمیر

در نظر داشته باشید شما به‌عنوان یک تدوینگر همیشه در حال یادگیری و رفع چالش‌های ادیت هستید یادگیری این نکات قبل از آموزش پریمیررایگان شما را برای بهتر شدن در حوزه تدوین آماده می‌کند.

نکته اول این است که با شناخت کلیدهای میان‌بر، کمتر از موس استفاده کنید زیرا وقت گیر بوده و سرعت عمل شما را کند می‌کند. به خصوص اگر در مراحل ابتدایی آموزش پریمیر باشید.

نکته دوم باید در نظر داشته باشید که از مجموعه ابزارهای مختلف استفاده کنید زیرا باعث می شود در عین محدودیت باعث ایجاد عادات مفید و خلاق در حین کار می شود.

نکته سوم سعی کنید همیشه مناطق جدید در نرم افزار را شناسایی کنید و در پی یادگیری پریمیر بروید که باعث بهتر شدن شما می شود.

نکته چهارم یک دفتر یادآوری داشته باشید زیرا برخی نکات پیچیده بوده و ذهن انسان فراموش کار است. و یادداشت برداری نکات ریز آموزشی، بدون شک در آینده کمک فراوانی جهت یادآوری نکات به شما می‌کند.

نکته پنجم این است که مخاطب خود را دریابید و واکنش بیننده را پس از دیدن ادیت خود درک کنید و ادیت را برای دلپذیر کردن مشاهده بیننده انجام دهید.

نکته ششم تدوین نوشتاری است. قبل از شروع آموزش رایگان پریمیر صحنه‌هایی را که در دست تدوین دارید بر روی کاغذ یادداشت کرده و سپس آنها را در برنامه به ترتیب پیاده کنید.

نکته هفتم در مورد دیدن ویدئوهای دیگر است. گاهی دیدن یک ویدئو و تحلیل فریم به فریم آن باعث می‌شود که شما با نکات بهتری آشنا بشوید. شاید واژه تقلید از منظر برخی تدوینگران واژه زیبایی نباشد اما برای تازه کاران بسیار به کار می‌آید.

آموزش موشن گرافیک و ادوب پریمیر در وبسایت گرافیستار

یادگیری آموزش پریمیر

این نوع از آموزش پروژه محور پریمیر به‌عنوان مسیری ارزان و کارآمد با بازه زمانی کمتری در میان یادگیرندگان آموزش رایگان پریمیر شناخته شده است. که با رشد فزاینده سیستم های خانگی و لوح‌های فشرده آموزشی این نرم‌افزار نیز توسط سازنده‌های آموزش از راه دور از قلم نیفتاده است.

این مسیر که توسط لوح‌های فشرده شرکت‌ها و گروه‌های آموزشی مختلف پشتیبانی می شود بدین گونه است که هنرآموز به صورت آزاد لوح فشرده را خریداری کرده و از راه دور در منزل با سیستم خانگی خود دوره را می‌گذراند. لوح فشرده پس از آموزش جزئی هر نکته و پنل های خاص پریمیر، تمرین هایی نیز از پروژه‌های از قبل آماده شده در دسترس یادگیرنده می‌گذارد که خود باعث تقویت آموزش پریمیر ۲۰۲۰ داده شده می شود.

جمع‌بندی

در این مطلب شما را با کاربردهای آموزش کامل پریمیر آشنا کرده و نحوه استفاده و محیط کاربری آن را معرفی کردیم. نرم‌افزار پریمیر یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای تدوین فیلم بوده و بسیاری از فیلم‌سازان از آن استفاده می‌کنند. محیط کاربری آن در ابتدا کمی پیچیده به نظر می‌رسد، اما با کمی تمرین می‌توان خیلی ساده از کاربردهای آن نهایت بهره را برد. اگر به دنبال آن هستید تا به تنهایی و بدون نیاز به کمک دیگران فیلم‌های خود را تدوین کنید، نرم‌افزار پریمیر بهترین گزینه برای شما می‌باشد. این نرم‌افزار هر چند ماه یکبار محیط کاربری خود را بروز کرده و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها