کد خبر: 606082
تاریخ انتشار :

حمایت از زندانیان از طریق امضای تفاهم نامه با ۳ دستگاه اجرایی استان

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

‍ امیر بینایی، در دیدار با مسوولان اداره کل زندان های استان اظهار کرد: تاکنون تفاهم نامه هایی با ادارات کل آموزش و پرورش، علوم پزشکی استان و اداره کل فنی و حرفه ای استان با هدف حمایت از زندانیان و خانواده های آنها منعقد شده است.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه ها براساس آیین نامه اجرایی بند ج ماده ۳۸ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، که وظایفی برای دستگاه‌های اجرایی در راستای حمایت از زندانیان و خانواده های آنها برشمرده، منعقد شده است.

وی ادامه داد: استانداری سمنان در تلاش برای تحقق برنامه های تدوینی از طریق انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی مرتبط و تدوین وظایف هر کدام از آنان است تا با رویکردی مشخص، دایمی و کاربردی برای گره گشایی از مشکلات زندانیان و خانواده های آنان گام بردارد.

بینایی از برنامه ریزی برای امضای تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی مختلف خبر داد و گفت: تاکنون با دانشگاه علوم پزشکی سمنان، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان در راستای اجرای بند ج ماده ۳۸ قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور برای حمایت از زندانیان و خانواده‌هایشان تفاهم نامه منعقد شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان اضافه کرد: علاوه بر این، در راستای برنامه های تدوین شده، پیگیری هایی از سوی استانداری سمنان برای انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل کمیته امداد، اداره کل بهزیستی با اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان و اداره کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان برای حمایت از زندانیان و خانواده هایشان در حال انجام است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها