کد خبر: 606307
تاریخ انتشار :

خواننده هایی که خیلی زود به شهرت رسیدن!!!

خواننده هایی که خیلی زود به شهرت رسیدن!!!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مختصری از زندگی خصوصی این دو هنرمند نوشتیم ، درمورد فراز و نشیب هایی که داشتن ، از دلایل و موفقیت این عزیزان و آثار زیبایی که منتشر کردن پس با ما همراه باشید.

رضا بهرام

رضا بهرام ( متولد بیست دی ماه سال ۱۳۷۰) در شهر یزد خواننده محبوب سبک پاپ است.

وی هم اکنون در تهران زندگی می کند فعالیت زیادی در موسیقی دارد و کنسرت های زیادی را برگزار می کند می توان گفت که یکی از خواننده های مطرح ایران شده است.

اسم اصلی رضا بهرام رو شاید خیلی از شما ها نمیدونید و حتی نمیدونستید که رضا بهرام یک اسم هنری برای این فرد است.

رضا هلاورجانی محصل رشته ی مدیریت مالی در دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد. او در خانواده ای سه نفره به دنیا آمد. او همچنین دارای یک خواهر بزرگتر از خودت هست که با همدیگر یک خانواده ی پنج نفره رو تشکیل دادن.

زندگینامه رضا بهرام

رضا بهرام مجرد است و هنوز ازدواج نکرده. او با تشویق ها و حممایت های پدرش وارد حوزه هنر و خوانندگی شد. پدر او در سال ۱۳۸۴ فوت کرده و این یکی از دلیل های کناره گیری رضا بهرام از دنیای خوانندگی بود. او حتی به تیم فولاد یزد پیوسته و تونست به صورت موقت به تیم فولاد خوزستان بره اما در این تیم دچار مصدومیت شد و بعد از کناره گیری از فوتبال دوباره به دنیای خوانندگی برگشت.

گریه ی اخیر رضا بهرام در کنسرتش نشان میدهد که وی علاقه ی زیادی به پدرش داشته تا جایی که ادامه ی کنسرت برای رضا سخت شده بوده اما کنسرت رو تا آخر مدیریت کرد.

علت موفقیت رضا بهرام

رضا بهرام دارای صدای خاص و زیبایی است و توانسته در اجرا های لایو و کنسرت هایش این رو بر همگان ثابت کنه. او توانسته با اجرای تلفیقی موسیقی مخاطبان زیادی را مجذوب خود کند. رضا بهرام با آهنگ «از عشق بگو» مشهور شد، او پدیده موسیقی سال 1397 معرفی شد و با اجرای تیتراژ سریال پربیننده ممنوعه درسال 97 و 98 بـه شهرت بالایی دست یافت.

در حال حاضر موسسه هنری ققنوس اسپانسر رضا بهرام است. نهایتا بعد از سال ها فعالیت آقای رضا بهرام توانست مجوز برگزاری اولین کنسرت خود را 13 تیر ماه 1398 در تالار مجلل پرشین جزیره کیش بدست بیاورد.

اینستاگرام رضا بهرام

همینطور که گفتم رضا بهرام تونسته صدای زیبای خودش رو در اجراهای زنده در اینستاگرام و کنسرت هایش به مردم نشون بده

پیج اینستاگرام رضا حدود 3 میلیون نفر هم دنبال کننده و طرفدار داره و شما نیز می توانید با دنبال کردن پیج اجراهای لایو ایشون رو ببینید.

ترانه شناسی رضا بهرام :

لطف

گل مریم

از عشق بگو

هیچ

آدم سابق

بیمار

بارون

نگار

عادلانه نیست

دل

لبخند بزن

کاش

آرامشی دارم

گل عشق

بعد از تو

آتش

مو به مو

دیوانه

بیوگرافی مسعود صادقلو

در بخش زندگینامه مسعود صادقلو خواننده محبوب و معروف کشورمان را مرور می‌کنیم.

مسعود صادقلو در ۱۹ فروردین ۱۳۶۵ در تهران ودر یک خانواده متوسط متولد شد. او مدتی بود خوانندگی رابه صورت فیت دادن انجام می داد اما یک ‌باره درسال 1395 بـه خوبی شناخته شد.

علاقه ي او بـه موسیقی از دوران کودکی آغاز شد و این علاقه را در نوجوانی با شدت بیشتری پیگیری کرد آواز کلاسیک را نزد محمدرضا صادقی گذراند ودر نهایت از سال ۹۵ فعالیت در عرصه موسیقی رابه صورت جدی آغاز کرد.

خواننده هایی که خیلی زود به شهرت رسیدن!!!

ماجرای به شهرت رسیدن مسعود صادقلو

وی با انتشار تک آهنگ هایي چون دیوونه بازی ، هوس باز، آخر شب ، زیر بارونا برقص، نیمه گم شده و… بـه شهرت رسید. او در ژانر پاپ فعالیت میکند ولی نوع و لحن اجرایش نوعی امضای هنری او رو ترک هایش اسـت کـه موفق شد نامی شناخته شده دراین عرصه بدل شد.

ازدواج مسعود صادقلو

مسعود صادقلو هنوز ازدواج نکرده و مجرد اسـت انتشار عکسه ایی از او با هوادرانش شایعه دوست دختری او را منتشر شد کـه این خبر کذب اسـت.

نکات جالب در مورد مسعود صادقلو

صدا و تیپ جذابش باعث شد تا خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرده ودر اینستاگرام هزاران فالوور داشته باشد. از سال ۹۵ فعالیت رسمی خودش را آغاز کرده و با گذشت مدت زمان کوتاهی ره صد ساله را یک شبه طی کرده اسـت.

خواننده پاپ با مهدی حسینی در همکاری دارد و همه ی آهنگ هایش دو نفره می باشد و علاقه اي بـه تکی خواندن ندارد. مهدی حسینی از دوستان نزدیک و صمیمی وی می باشد. با مسعود جهانی نیز بعنوان تنظیم کننده آهنگ هایش همکاری دارد. وی با الیاس یالچینتاش خواننده ترک تیز آهنگ دو نفره متتشر کردند.

داریوش مهرجویی با خبری اعلام کرد کـه با مسعود صادقلو بـه توافق رسیده تا خواننده تیتراژ فیلم سنتوری دو باشد. وی جنجالی با محسن چاوشی داشت و خواننده تیتراژ اول سنتوری یک چاوشی بود کـه با مهرجویی قطع همکاری کرده و گفته برای ایشان نمی خواند و همکاری دراین فیلم ندارد. البته صدای قوی مسعود صادقلو بـه مراتب بهتر از چاوشی می‌باشد.

وی عکسی با محمدرضا شریفی نیا منتشر کرده کـه حکایت از همکاری وی با این فیلم دارد. وی تیتراژ فیلم خفگی را نیز با بازی الناز شاکردوست خوانده و این دومین تیتراژ فیلمی اسـت کـه قرار اسـت بخواند. اما باید دید، مسعود صادقلو میتواند رقیب مافیا و نفوذ چاوشی شود یا خیر.

تفریحات و ورزش های مورد علاقه مسعود صادقلو

تیپ و اندام ورزیده و استایل صادقلو نشان دهنده ورزش کار بودنش دارد ودر بدنسازی فعالیت دارد و این رشته ورزشی را دنبال می‌کند.

ماجرای توهین مجری خبر بیست و سی به مسعود صادقلو

دربخش خبری بیست وسی در یکی از بخش هاي چالشی خبر بیست و سی درباره دادن مجوز بـه خوانندگان از وزارت ارشاد این مجری بـه خواننده پاپ اهانت کرده او را خواننده مبتذل خواند و مورد انتقاد قرار داد.

این مجری زن گفت کـه خواننده اي با نام م ص اجراهای مبتذل در داخل و بيرون از کشور برگزار می‌کند و نظارتی در برگزاری این کنسرت ها و دادن مجوز نیست. در پاسخ بـه این حمله نیز صادقلو جوابی با کامنتی در پیج خود بـه این مجری سیما داد.

ترانه شناسی مسعود صادقلو

زده بارون ، آهن ربا ، تله ، همسفر ، آروم آروم ، کارما ، بی آرایش ، چتر ، خلوت ، بی عاطفه ، وابستگی ، رفت ، خاص بودیم ، خاطره ، مگه جنگه ، یار قدیمی ، برگرد دوباره ، خفگی ، هیچ ، روح در آتش ، نزدیکی به من ، دیوونه بازی ، آخر شب ، حرفهای خوب ، عوض شده حالم ، آرامش و معشوقه

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها