کد خبر: 606895
تاریخ انتشار :

خرید پرفروش‌ترین کتاب‌های جامع خیلی سبز از بانک کتاب کنکور

خرید پرفروش‌ترین کتاب‌های جامع خیلی سبز از بانک کتاب کنکور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

از بین انواع انتشارات کتاب‌های کمک آموزشی و درسی می‌توان به نشر خیلی سبز اشاره کرد که از سال 1381 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. این انتشارات در ابتدا کتاب‌های خود را با انتشارات سبز چاپ می‌نمود اما پس از گذشت 7 سال با تغییر انجام شده کتاب‌های خود را با نام خیلی سبز منتشر می‌کند. کتاب‌های این انتشارات دارای گستردگی زیادی است که دانش آموزان از دوران دبستان تا کنکور می‌توانند از این کتاب‌ها استفاده کنند. کتاب کنکور یک بانک کتاب در زمینه خرید کتاب کمک درسی است که شما عزیزان میتوانید به این سایت مراجعه کنید و کتاب مورد نظر خود را خریداری کنید.

شناخت کتاب‌های پرفروش به دانش‌آموزان کمک خواهد کرد تا بتوانند یک تصمیم مناسب اتخاذ کنند.

اگر بخواهید روند یادگیری دوران تحصیل خود را بهبود ببخشید بهتر است با انتشارات خیلی سبز آشنا شوید. انتشارات خیلی سبز دارای یک سری کتاب‌های پرفروش است که باعث می‌شود تا داوطلبان بتوانند ضمن شناخت این کتاب‌ها، بتوانند از بهترین منابع جهت یادگیری استفاده کنند. اگر بخواهید با پرفروش‌ترین کتاب‌های جامع خیلی سبز آشنا شوید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

معرفی پرفروش‌ترین کتاب‌های جامع خیلی سبز

شناخت پرفروش‌ترین کتاب‌های خیلی سبز به افراد کمک می‌کند تا در انتخاب کتاب‌های کمک آموزشی و درسی یک انتخاب مناسب داشته باشند. برخی از کتاب‌های خیلی سبز به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. اگر از داوطلبان کنکور سراسری هستید و ‌قصد خرید کتاب‌های کمک آموزشی مفید را دارید بهتر است با لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های جامع خیلی سبز آشنا شوید:

کتاب کمک آموزشی شیمی دوازدهم خیلی سبز

شیمی به عنوان یکی از دروس مهم در رشته تجربی است که داوطلبان برای این که بتوانند آمادگی خود را در این درس افزایش دهند می‌توانند از کتاب کمک آموزشی شیمی دوازدهم خیلی سبز استفاده کنند. خرید این کتاب به دانش آموزان رشته تجربی و ریاضی کمک خواهد کرد تا بتوانند درصد درس شیمی را در کنکور سراسری به شکل قابل توجهی افزایش دهند. وجود بخش‌های مختلف در این کتاب باعث شده است تا داوطلبان با ریز و بم درس شیمی آشنا شوند و جزئیات این درس را به زبان ساده یاد بگیرند. کتاب فوق دارای پاسخ نامه تشریحی است که به داوطلبان این امکان را می‌دهد که بتوانند با بخش‌های مختلف پاسخ‌های ارائه داده شده آشنا شوند.

درس شیمی در رشته تجربی دارای تاثیر زیادی در افزایش رتبه است که داوطلبان با انتخاب یک منبع آموزشی مناسب می‌تواند شانس موفقیت خود را در این درس به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

کتاب کمک آموزشی زیست دوازدهم خیلی سبز

یکی از کتاب‌های پرفروش انتشارات خیلی سبز، کتاب کمک آموزشی زیست دوازدهم است که برای داوطلبان رشته تجربی بسیار مؤثر است. در این کتاب داوطلبان می‌توانند با نکات مختلف درس زیست شناسی آشنا شوند. کتاب فوق با دارا بودن بخش‌های مختلف می‌تواند به دانش آموزان در رسیدن به موفقیت در درس زیست کمک کند. این کتاب توسط آقایان دکتر کمیل نصری، دکتر سینا رضازاده سرابی، دکتر حسن محمدی نشتایی گردآوری شده است.

اگر به دنبال خرید کتاب عربی جامع خیلی سبز هستید بهتر است یک فروشگاه مناسب را جهت خرید انتخاب کنید.

دینی دوازدهم خیلی سبز

اگر بخواهید در درس دینی به موفقیت چشمگیر برسید بهتر است کتاب دینی دوازدهم خیلی سبز را در برنامه خود قرار دهید. کتاب فوق به عنوان یکی از کتاب‌های پرفروش است که داوطلبان می‌توانند برای موفقیت در درس دینی از این کتاب استفاده کنند. کتاب دینی دوازدهم خیلی سبز دارای پرسش‌های چهارگزینه‌ای بوده و سؤالات متعددی دارد. این کتاب برای پایه دوازدهم بسیار مفید است و مورد توجه دانش آموزان قرار دارد.

خرید پرفروش‌ترین کتاب‌های جامع خیلی سبز از بانک کتاب کنکور

اگر بخواهید کتاب‌های پرفروش خیلی سبز را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت خریداری کنید باید بتوانید یک فروشگاه مطمئن را جهت خرید انتخاب کنید. در بین انواع فروشگاه‌های ارائه دهنده کتاب‌های کمک آموزشی کنکور می‌توان به فروشگاه بانک کتاب کنکور اشاره کرد.

معرفی فروشگاه بانک کتاب کنکور

با توجه به این که منابع درسی به صورت روزافزون در حال افزایش است، دانش آموزان با شناخت پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات مختلف می‌توانند یک تصمیم مناسب را جهت خرید انتخاب کنند. اهمیت خرید از یک فروشگاه معتبر بر هیچ‌کس پوشیده نیست. دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری جهت خرید کتاب‌های کمک آموزشی از انتشارات خیلی سبز می‌توانند به فروشگاه بانک کتاب کنکور سر بزنند. فروشگاه بانک کتاب کنکور دارای مزایای زیادی برای افراد است که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروشگاه بانک کتاب کنکور دارای بانک وسیعی از انتشارات مختلف است که داوطلبان می‌توانند پرفروش‌ترین کتاب‌های خیلی سبز را با قیمت بسیار مناسب از این فروشگاه تهیه کنند.
  • امکان خرید به شیوه‌های گوناگون در این فروشگاه مهیا شده است. افراد از طریق تماس تلفنی، تلگرام و به صورت حضوری می‌توانند خرید خود را ثبت نمایند.
  • ارسال کتاب‌های کمک آموزشی اگر بالای 200 هزار تومان باشد برای تمام شهرهای ایران به صورت رایگان انجام خواهد شد.
  • در کتاب کنکور افراد می‌توانند تحلیل و بررسی کتاب‌های انتشارات مختلف را به زبان ساده بخوانند که این امر باعث می‌شود تا انتخاب بین دانش آموزان به شکل مؤثرتری انجام شود.

برای خرید کتاب فیزیک جامع خیلی سبز اینجا کلیک کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها