کد خبر: 607148
تاریخ انتشار :

چگونگی دانلود شادترین آهنگ‌های ایرانی

چگونگی دانلود شادترین آهنگ‌های ایرانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حتما برای شما پیش آمده که به دنبال انواع موزیک و آهنگ باشید اما پیدا کردن یا دانلود کردن آنها برای شما سخت باشد یا راهش را ندانید. در ادامه مطلب به شما روش‌هایی آسان آموزش خواهیم داد تا به راحتی موزیک مورد نظر خود را پیدا و دانلود کنید.

  1. روش اول نرم افزار Audials One: این اپلیکیشن کار را برای کاربران بسیار بسیار آسان کرده است و به تازگی نسخه‌ی جدید آن هم به نام Audials One 9.1 منتشر شده است می تواند به شکل اتوماتیک تمامی سایت‌های مربوط به موسیقی را چک کند و به شما جدیدترین و بروزترین موزیک‌ها را ارائه دهد.
  2. روش دوم (موبایل یا تبلت): این روش بسیار راحت است کافی است انگشتتان را در عرض چند ثانیه روی لینک دانلود نگه دارید سپس از بین گزینه‌ها save link را انتخاب کرده تا موزیک مورد نظر دانلود شود.
  3. روش سوم (آیفون و اپل): اگر گوشی شما مدل آیفون است شما با دانلود اپلیکیشن‌هایی مانند Downloader، Total Downloader free، Easy Downloader به سادگی قادر هستید انواع موزیک دلخواه را دانلود کنید.
  4. روش چهارم با نصب نرم افزار دانلود منیجر: با نصب نمودن آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن IDM شما می‌توانید به سرعت و به راحتی آهنگ مورد نظرتان را دانلود کنید.

چگونگی دانلود شادترین آهنگ‌های ایرانی

بیوگرافی کامل و زندگی نامه‌ی رضا بهرام (خواننده)

رضا بهرام خواننده‌ی جوان و پرطرفدار موسیقی پاپ است که زاده‌ی 20 دی ماه سال 1370 است و در یزد چشم به جهان گشود. این خواننده‌ی جوان کشورمان در خانواده‌ای پنج نفره متولد شد و او دو خواهر دارد که یکی بزرگ‌تر و دیگری کوچک‌تر از او است و تنها فرزند پسر خانواده است. رضا هلاورجانی معروف به نام هنری رضا بهرام یکی از پرطرفدارترین خواننده‌هایی است که موفق شد در مدت زمان بسیار کوتاهی نظرات مثبتی از سوی مخاطبان و شنوندگان آهنگ‌های خود دریافت کند و همین سبب شد به عنوان یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین خواننده‌های پاپ شناخته شود.

از آنجایی که این خواننده بسیار خانواده‌ دوست است و علاقه‌ی بسیار زیادی به خانواده‌اش دارد، از دست دادن پدرش در سال 1384 باعث شد رضا بهرام مدت زیادی را با افسردگی دست و پنجه نرم کند و از تمام فعالیت‌هایش فاصله بگیرد. تحصیلات این خواننده در زمینه مدیریت امور مالی است و همچنین او در سال 89 وارد دانشگاه علم و فرهنگ در یزد شد و لیسانس مدیریت امور مالی‌اش را از همین دانگاه به دست آورد. رضا بهرام پیش از شروع به خواندن و خوانندگی علاقه‌ی بسیار زیادی به بازی فوتبال داشت و حتی در تیم‌هایی از جمله تیم فولاد خوزستان و تیم فوتبال فولاد یزد بازی کرد. این خواننده‌ی جوان در مدت زمانی که در تیم فوتبال فولاد خوزستان با شوق به بازی خود ادامه می‌داد دچار مصدومیت شد و به مدت سه سال مصدوم بود و نیاز به عمل‌های جراحی داشت که همین موضوع سبب شد از بازی کردن در تیم‌های فوتبال کناره گیری کند.

بعد از اینکه رضا بهرام وادار به کنار گذاشتن فوتبال شد با تشویق‌های پدرش به عرصه‌ی موسیقی جذب شد و به صورت جدی وارد عرصه‌ی موسیقی و دنیای موسیقی پاپ شد. این خواننده از سال 88 به صورت جدی وارد دنیای موسیقی شد ولیکن پیش از این حضور جدی او از 14 سالگی با تشویق‌های پدرش به موسیقی گرایش پیدا کرده بود. رضا بهرام اولین موزیک رسمی خود را با نام از عشق بگو در 29 تیر ماه سال 1397 منتشر کرد. همچنین این خواننده پیش از شروع فعالیت جدی و پخش اولین اهنگ رسمی خود، اولین تجربه‌اش را در خوانندگی با همخوانی در موزیک گلی با صدای مسیح و آرش ای پی در سال 96 کسب کرد.

اولین فعالیت رضا بهرام در عرصه موسیقی + آهنگ جدید

او بعد از چند سال فعالیت فوق حرفه‌ای در عرصه‌ی موسیقی برای اولین بار در 13 تیر ماه در جزیره‌ی کیش در سپس در 16 تیر ماه سال 98 در سالن میلاد تهران به روی صحنه رفت و سپس در شهرهای مختلف ایران شروع به برگزاری کنسرت کرد. رضا بهرام برای در برنامه یک و یک نوروز 97 با اجرای علی ضیا و سپس در برنامه‌ی عیدانه با اجرای احسان علیخانی در نوروز 98 اولین حضور خود را در تلویزیون تجربه کرد. رضا بهرام با اجرای زنده در این برنامه‌ها به درخواست مجری مورد توجه و محبوبیت هوادارانش قرار گرفت.

اولین حضور او در جشنواره موسیقی فجر در روز جمعه 25 بهمن ماه سال 98 است که در دو سانس در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بر روی صحنه رفت و از اجرای او و آهنگ‌هایش استقبال بسیار زیادی شد. او در جشنواره‌ی موسیقی پاپ موزیک‌های پرطرفدارش و از جمله ترانه‌ی محبوبش مو به مو را به صورت زنده اجرا کرد.

در ادامه لیستی از آهنگ‌های پرطرفدار رضا بهرام را مشاهده می‌کنید:

مو به مو

عادلانه نیست

دلبر جانم

لبخند بزن

تا تو از راه رسی

هیچ

کاش

گل عشق

آرامشی دارم

دیوانه

آتش

کاش

شب‌های بعد از تو

از عشق بگو

کجایی

دانلود آهنگ های جدید رضا بهرام

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها