کد خبر: 608308
تاریخ انتشار :

۳۹۰ راس دام قاچاق در مرزهای کرمانشاه توقیف شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، سردار یحیی الهی اظهار داشت: نیروهای مرزبانی ثلاث باباجانی حین حراست از مرزهای این استان به تعدادی قاچاقچی برخورد کردند که قصد انتقال احشام قاچاق به آن سوی مرزها را داشتند.

وی ادامه داد: مرزبانان این شهرستان به سرعت و با رعایت مسایل امنیتی توانستند هر چهار کامیون حامل احشام قاچاق را متوقف و بازرسی های لازم را به عمل آورند.

سردار الهی تصریح کرد: در این بازرسی ها ۳۶۰ راس گوسفند قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ۹ میلیارد ریال می رسید کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی از معرفی آنها به دستگاه قضایی برای صدور احکام لازم خبر داد.

وی در ادامه به عملیات مرزبانان پاوه ای نیز اشاره کرد و گفت: پس از اطلاع آنها از حضور ۲ دستگاه کامیون در نقطه صفر مرزی و اینکه قاچاقچیان قصد عبور احشام قاچاق را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار الهی افزود: نیروهای هنگ مرزی پاوه به سرعت کامیون های مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از آنها ۳۰ راس گوساله کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش احشام قاچاق کشف شده توسط مرزبانان پاوه به سه میلیارد ریال می رسد، افزود: در این راستا ۲ نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق خصوصا قاچاق دام را از جمله اولویت های مرزبانی استان کرمانشاه اعلام کرد.

استان کرمانشاه ۳۷۰ کیلومتر با کشور عراق مرز مشترک دارد.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها