کد خبر: 609633
تاریخ انتشار :

گردنبند طلا رو اینجوری ست کنید

گردنبند طلا رو اینجوری ست کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گردنبند طلا مهم ترین قطعه طلایی است که می‌پوشید و پس از چشم‌ها، بیشترین توجه را در ظاهر شما به سمت خود جذب خواهد کرد. اما انواع مختلفی از گردنبند وجود دارد که هر کدام با مدل‌های گوناگون لباس‌ها و تیپ افراد ست می‌شود. ست کردن گردنبند طلا با لباس‌ و استایل های متفاوت ممکن است در ابتدا کار سختی به نظر برسد، اما برعکس چیزی که فکر می‌کنید با دانستن چند اصول ساده و پایه‌ای در مورد مد و فشن می‌توانید به راحتی گردنبند مناسب با استایل خود یا شخص مورد نظرتان را پیدا نمایید و اقدام به خرید گردنبند طلا مدنظرتان کنید.

گردنبند طلا رو اینجوری ست کنید

سبک گردنبند

گردنبندها در سبک‌های بسیار متفاوتی وجود دارند که هر کدام با یک نوع یقه و استایل هماهنگ می‌شوند. اگر‌ می‌خواهید گردنبند طلایی که به گردنتان آویخته‌اید، زیبایی ظاهر شما به شکل تمام و کمال تامین کند، بهتر است به نکات مهم درباره سبک گردنبندهای طلا دقت کنید.

برای این کار نگاهی به گردنبند‌های خودتان بیندازید. چند گردنبند با چه ویژگی‌هایی دارید؟

۱. سادگی لباستان را به خوبی در نظر بگیرید

آیا نیمه بالایی لباسی که قرار است برای یک میهمانی یا جشن، سرکار یا دورهمی بپوشید، ساده است؟ پس شما به یک گردنبند نسبتا بزرگ نیاز دارید تا زیبایی و جلوه بی‌نظیری را به نیم‌تنه بالایی بدنتان ببخشد. برای آنکه گردنبند طلا خودتان را به خوبی با شکل و استایل‌تان ست کنید، بهتر است در قدم اول نوع و مدل گردنبند طلا خود را انتخاب کنید و سپس به سراغ انتخاب لباس بروید.

۲. به طرح روی لباستان توجه کنید

لباس‌هایی با طرح‌های شلوغ، مانند طرح پلنگی، گل‌های ریز و ... با گردنبندهای بزرگ و بلند زیبایی چندانی ندارند. بنابراین دو راه دارید؛ یا از انداختن گردنبند صرف نظر کنید و استایل خودتان را با یک جفت گوشواره طرح‌دار و نسبتا بزرگ کامل کنید، یا گردنبند طوق (چوکر) و یا گردنبندهای کوتاه چرمی را انتخاب کنید.

گردنبند طلا رو اینجوری ست کنید

با پوشیدن لباس‌های تک‌رنگ و بدون طرح یا با طرح‌های محدود، اوضاع کمی متفاوت می‌شود. در این حالت می‌توانید با انتخاب گردنبندی بلند همراه با یک پلاک بزرگ یا گردنبند طلا با چند زنجیر متصل به هم، به استایل خود جذابیت ببخشید.

۳. به مدل یقه لباستان دقت کنید

اگر لباسی که به تن کرده‌اید یقه V شکل دارد، گردنبندهایی با طول ۳۵، ۴۰، ۴۵، ۵۰، ۶۰، ۷۶ و ۸۳ سانتی، بسیار مناسب هستند. زیرا شکل یقه لباس را به خودش می‌گیرد و گردن را به زیبایی پر می‌کند. گردنبندهای چند رشته هم برای زیباتر کردن لباس‌هایی با یقه V شکل مناسب است. توجه کنید که انتخاب آویزهای بلندتر برای لباس‌های یقه‌دار بسیار هوشمندانه‌ است و ظاهر شیک و جذابی را به شما می‌بخشد. اگر لباسی با یقه گرد انتخاب می‌کنید، حواستان باشد که گردنبندهایی با اندازه حدودا ۳۵ سانتی‌متری انتخاب کنید.

همچنین بهتر است که لباس‌های مجلسی یا یقه ایستاده را با گردنبندهایی به طول ۷۶ تا ۸۳ سانتی‌متر ست کنید.

گردنبند طلا رو اینجوری ست کنید

۴. توجه به فرم صورت

انتخاب گردنبند براساس فرم صورت و ست کردن آن با لباس و دیگر اجزا بسیار مهم است. اگر فرم صورت شما بیضی و یا دایره است، بهتر است گردنبندهایی را انتخاب کنید که بین ۵۰ تا ۶۰ سانتی‌متر طول دارد. به این صورت فرم صورت شما کشیده‌تر به نظر می‌رسد.

چنانچه صورت شما فرم مربع یا مستطیل شکل دارد، از سبک‌ گردنبند چوکر یا گردنبند کوتاه استفاده کنید. بر این اساس زوایای صورتتان چندان به چشم نمی‌آیند و بلندی گردن بیشتر دیده می‌شود.

اگر هم صورت قلبی شکلی دارید،گردنبندهای کوتا ۴۰ تا ۵۰ سانتی‌متری را انتخاب کنید تا زوایای صورتتان کمتر دیده شود.

ست کردن گردنبند با گوشواره طلا

مکمل یک گردنبند زیبا، یک جفت گوشواره زیباتر است. داشتن گوشواره کمک می‌کند تا یک مثلث دور صورت شما تشکیل شود که توجه را به سمت چهره شما جلب ‌می‌کند. برای ست کردن گردنبند با گوشواره طلا چند اصول پایه‌ای وجود دارد:

۱. یکنواختی فلز گوشواره و گردنبند را در نظر بگیرید

اگر می‌خواهید یک استایل شیک و جذاب داشته باشید، باید توجه کنید که پایه فلز گردنبند و گوشواره‌تان را متناسب با هم انتخاب کنید. اگر گردنبند طلا را ترجیح می‌دهید، گوشواره‌هایتان را هم از جنس طلا انتخاب کنید. به این ترتیب هارمونی استایل و ظاهرتان را به خوبی حفظ می‌کنید.

۲. به اندازه و شکل گردنبند و گوشواره توجه کنید

هماهنگی در اندازه و شکل گردنبند و گوشواره می‌تواند ظاهر شما را بسیار جذاب و دیدنی کند. گوشواره‌های میخی و کوچک، همراهان بسیار خوبی برای گردنبندهایی بلند با پلاک‌های بزرگ، یا گردنبندهایی با تزیینات سنگی هستند. بر عکس انتخاب گوشواره‌های بزرگ با گردنبندهای ظریف، بسیار عالیست.

یادتان باشد برای ست کردن این دو اکسسوری، شکل آن‌ها را هم هماهنگ با یکدیگر انتخاب کنید. برای مثال گوشواره‌های مثلثی را با پلاک گردن مثلثی شکل ست کنید.

۳. رنگ‌ها را هماهنگ کنید

انتخاب زنجیر طلایی با پلاک گردن رزگلد و گوشواره طلا سفید چندان مناسب به نظر نمی‌رسد و ظاهر شما را شلوغ و نامرتب جلوه می‌دهد. پس سعی کنید رنگ‌ها را هماهنگ با یکدیگر انتخاب کنید. اگر گردنبند طلا شما ترکیبی از دو رنگ طلا زرد و طلا سفید است، دستتان برای انتخاب رنگ گوشواره بازتر است.

بنابراین تلاش کنید که برای زیبایی بیشتر استایل خود، طیف‌های رنگی زیورآلاتتان را هماهنگ با هم انتخاب کنید.

سخن آخر

زیبایی ظاهر و استایل شما می‌تواند جذابیت فراوانی را پیش چشم دیگران به نمایش بگذارد. زمانی که قصد ست کردن گردنبند طلا را دارید، باید به نکات ظریفی توجه کنید. نکاتی که اگرچه بسیار ساده به نظر می‌رسند، اما می‌توانند تغییر بسیار بزرگی در زیبایی ظاهری‌تان ایجاد کنند. ما در فروشگاه آنلاین طلای تریص بهترین استایل را برای ست کردن گردنبند در اختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید به راحتی اقدام به خرید آنلاین گردنبند طلا نمایید. در این فروشگاه بیش از ۲۰۰۰ مدل انواع طلا وجود دارد که کیفیت ساخت بالایی دارند و بسیار متنوع هستند. قیمت تمامی محصولات این فروشگاه به صورت لحظه‌ای محاسبه می‌شوند و دارای تمامی مجوزات لازم از جمله نماد اعتماد الکترونیکی و ستاد ساماندهی پایگاه‌های‌‌ اینترنتی است. درنهایت محصولات به صورت رایگان همراه با فاکتور معتبر و گارانتی اصالت کالا برای شما ارسال می‌شود تا بتوانید با آسودگی خاطر و اطمینان، خرید خود را از این وبسایت انجام دهید.

آدرس وبسایت: https://tarisgold.com

تلفن تماس: ۰۲۱۸۶۰۳۸۱۵۴

آدرس صفحه اینستاگرام : @Tarisgold

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها