کد خبر: 609760
تاریخ انتشار :

شرایط خاص پیش فروش بلیط اتوبوس برای سال نو

شرایط خاص پیش فروش بلیط اتوبوس برای سال نو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ایام نوروز علاوه بر مسافرات های ضروری تعداد گردشگران داخلی نیز افزایش پیدا می کنند و معمولاً شهرهایی با جاذبه های گردشگری با ترافیک بالایی از مسافران مواجه می شوند. امروزه انواع اتوبوس های عادی و VIP در سیستم حمل و نقل کشور در حال خدمات رسانی به مسافران هستند. هر کدام از این اتوبوس ها از امکانات و تجهیزات مختلفی برخوردار هستند. از آنجایی که در ایام نوروز مسافرت ها افزایش پیدا می کند بهترین کار این است که افراد بلیط های مورد نظر خودشان را پیش خرید کنند.

پیش فروش بلیط اتوبوس چیست؟

همانطور که گفته شد در ایام خاصی از سال و همچنین در مناسبت های مختلف ممکن است که پیدا کردن بلیط اتوبوس کار ساده ای نباشد. برای آنکه مسافران در ایام تعطیلات و سایر ایام مختلف بتوانند بلیط های مورد نظر خودشان را تهیه کنند لازم است که از مدت ها قبل از شروع تعطیلات اقدام به رزرو بلیط مورد نظر خود بکنند. معمولاً پیش فروش بلیط های نوروزی از اوایل دهه سوم بهمن ماه آغاز می شود و مسافران می توانند با مراجعه به سایت های معتبر فروش بلیط، بلیط های مورد نظر خودشان را رزرو نمایند.

بلیط های اتوبوس موجود در ایام تعطیلات سال نو

در حال حاضر حدود 30 تعاونی و شرکت مسافربری در سراسر کشور در حال فعالیت هستند و به مسافران خدمات رسانی می کنند. مسافران می توانند با مراجعه به ترمینال ها مانند ترمینال تهران اقدام به خرید بلیط اتوبوس کنند. امروزه سایت های مختلفی در زمینه فروش بلیط ها فعالیت دارند. مسافران می توانند با مراجعه به این سایت ها به صورت اینترنتی بلیط مورد نظر خودشان را در کمترین زمان ممکن خریداری کنند. از آنجایی که تعداد تعاونی های فعال در سطح کشور زیاد هستند و هر کدام از تعداد زیادی اتوبوس از برندها و شرکت های مختلت برخوردار هستند و خدمات گسترده ای به مسافران خود ارائه می کنند. می توان گفت که مسافران برای رزرو بلیط برای تمامی نقاط کشور مشکل زیادی نخواهند داشت و می توانند به راحتی از سایت های معتبر آنها را خریداری نمایند.

پیش خرید بلیط اتوبوس برای سال نو

همانطور که گفته شد برخلاف گذشته که افراد مجبور بودند برای خرید بلیط اتوبوس به صورت حضوری به ترمینال ها مراجعه کنند و مجبور بودند هزینه، انرژی و زمان زیادی را صرف کنند، امروزه افراد می توانند از طریق وسایل ارتباطی مانند تلفن و اینترنت اقدام به خرید بلیط مورد نظر خود بکنند. خرید بلیط اتوبوس به صورت اینترنتی این امکان را به مسافران می دهد که تاریخ و ساعت حرکت خود را تعیین کنند، صندلی مورد نظر خودشان را رزرو کنند، در هزینه های خود صرفه جویی کنند و حتی در صورت لزوم بلیط خود را کنسل کنند.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس 1400

مهم ترین دغدغه و فاکتور قبل از سفر تهیه بلیط است و از آنجایی که تعداد مسافران نورزوی در مقایسه با سایر ایام سال بیشتر است تهیه بلیط سخت تر خواهد بود. اگرچه در سال های گذشته مسافران می توانستند یکی دو هفته قبل از شروع سال نو به صورت حضوری به ترمینال ها مراجعه کنند و بلیط های مورد نظر خودشان را تهیه کنند اما در چند سال اخیر این امکان برای افراد فراهم شده است که به صورت اینترنتی این کار را انجام دهند. امروزه از اواخر بهمن ماه امکان فروش اینترنتی بلیط های نوروزی فراهم می شود و در دو هفته مانده به شروع سال نو نیز تعاونی ها اجازه فروش اینترنتی به صورت حضوری را پیدا می کنند. بر اساس مصوبات اتحادیه اتوبوس رانی تعاونی ها در زمان پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس حق نخواهند داشت به صورت حضوری اقدام به فروش بلیط به مسافران بکنند.

خرید بلیط اتوبوس از وب سایت پایانه ها

چنانچه مسافران نوروزی قصد داشته باشند که با استفاده از اتوبوس به مسافرت بروند و بلیط ایام نوروز را پیش خرید لازم است که به سایت تک تک شرکت ها و تعاونی های مسافربری سر بزنند تا بلیط مورد نظر خودشان را پیدا کنند. از آنجایی که حدود 30 تعاونی فعال در سطح کشور قرار دارند سر زدن به سایت این 30 تعاونی می تواند کار بسیار سخت و زمان بری باشد و حتی ممکن است که برخی از این تعاونی ها سایتی برای فروش بلیط نداشته باشند.

در این گونه مواقع افراد می توانند از یک سامانه واحد و مطمئن که با تعاونی های مختلف همکاری دارند خرید خود را انجام دهند. وب سایت پایانه ها به عنوان یکی از بزرگ ترین، مطمئن ترین، باسابقه ترین و پربازدید ترین سایت های فعال در سیستم حمل و نقل کشور خدمات ارزنده ای به مسافران ارائه می کند و با تعداد زیادی از تعاونی های برجسته کشور همکاری دارد. این سایت هم بر اساس قوانین می تواند از روزهای پایانی بهمن ماه اقدام به فروش اینترنتی بلیط ها بکنند.

مزایای خرید بلیط اتوبوس تهران از سایت پایانه ‌ها

همانطور که گفته شد سایت پایانه ها یکی از سایت های معتبر در حوزه فروش بلیط اتوبوس است و خرید از این سایت می تواند مزایای متعددی داشته باشد. از مهم ترین مزایای خرید بلیط اتوبوس از سایت پایانه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این سایت به صورت 24 ساعته پشتیبانی می شود و مسافران می توانند در هر ساعتی از شبانه روز خدمات مورد نظر خودشان را دریافت کنند.
  • این وب سایت حتی در ایام تعطیلات سال نو نیز به صورت 24 ساعته پاسخگوی مسافران و کاربران خواهد بود.
  • امکان پیش خرید، خرید و حتی کنسل کردن بلیط ها در این سایت برای مسافران فراهم شده است و وجوه پرداخت شده در مدت 72 ساعت به حساب افراد برگردانده خواهد شد.
  • مسافران می توانند صندلی مورد نظر خودشان را رزرو کنند
  • مسافران کشورهای خارجی که امکان سفرهای زمینی در آنها فراهم شده است نیز می توانند در سایت پایانه ها اقدام به پیش خرید بلیط های نوروزی بکنند. مقاصدی مانند باکو، استانبول، ترابزون، ارزروم و ... از جمله مواردی هستند که مسافران می توانند بلیط مورد نظر خودشان را تهیه کنند.

مراحل پیش خرید بلیط اتوبوس برای سال نو

مراحل پیش خرید اینترنتی بلیط های اتوبوس در مقایسه با سایر خریدهای دیگری اینترنتی بلیط ها هیچ تفاوتی ندرد و افراد می توانند در ایام تعریف شده برای پیش خرید به سایت های معتبر و مطمئن مراجعه کنند و با پیدا کردن بهترین و ارزان ترین بلیط مبدأ و مقصد حرکت را وارد کرده و سپس اقدام به پرداخت هزینه بلیط و رزرو آن نمایند.

شرایط خاص پیش فروش بلیط اتوبوس برای سال نو

سخن پایانی

تعطیلات سال نو و ایام نوروز همواره در میان ایرانیان فرصتی ویژه برای مسافرت و تفریح بوده است و تقریباً می توان گفت تمام مردم ایران در این ایام مسافرت هایی خواهند داشت. تعاونی های متعددی در زمینه حمل و نقل مسافران نوروزی در سطح کشور فعالیت دارند و مردم می توانند از انواع اتوبوس های عادی و ویژه از برندهای مختلف برای سفرهای خود استفاده کنند. از آنجایی که بلیط اتوبوس در این ایام به سختی خریداری می شود لازم است که افراد از قبل اقدام به پیش خرید بلیط مورد نظر خود بکنند. وب سایت پایانه ها به عنوان یکی از معتبرترین و باسابقه ترین وب سایت های فروش بلیط این امکان را برای مسافران فراهم کرده است بلیط های نوروزی خودشان را برای مقاصد داخلی و خارجی رزرو کنند و بدون دغدغه اقدام به سفر بکنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها