کد خبر: 609781
تاریخ انتشار :

سالن زیبایی خانه عروس

سالن زیبایی خانه عروس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سالن زیبایی خانه عروس یکی از مدرن ترین و همچنین قدیمی ترین سالن های زیبایی در تهران می باشد.بی تردید میتوان گفت سالن زیبایی خانه عروس با مدیریت با تجربه و حرفه ای خود،در طی سال های فعالیت خود توانسته است در بین بانوان عزیز کشورمان مطرح شده و نتایج خوبی در میزان رضایت مندی مشتریان خود،بدست بیاورد.سالن زیبایی خانه عروس،اکنون به عنوان یک برند معتبر و سطح یک در سرار ایران شناخته شده و خدمات آرایشی و بهداشتی را به شما بانوان عزیز ارائه میدهد.

ویژگی سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس

فاکتور های زیادی برای تبدیل شدن یک سالن زیبایی به برند معتبر وجود دارد و یکی از مهمترین آن ها، پرسنل آرایشگاه هستند. در آرایشگاه زنانه خانه عروس تمامی پرسنل با سابقه فعالیت و تجربه بالا مشغول به کار هستند. گفتنی است که پرسنل آرایشگاه خانه عروس همگی مجرب بوده و بهترین کیفیت در لاین های مختلف خدمات را به شما ارائه میکنند.همانطور که بار ها و بار ها گفته شده،سالن زیبایی خانه عروس یکی از سالن های مجوز دار و معروف در تهران و ایران بوده و تمامی نرخ های خدمات در این سالن نرخ های مصوب از سوی اتحادیه آرایشگران میباشد.

آشنایی با خدمات سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس

اصلاح ابرو: قاب چشمان شما در دستان هنرمندان سالن عروس نیلسا همیشه در بهترین حالت ممکن باقی خواهد ماند. در سالن آرایشی نیلسا انواع خدمات اصلاح ابرو، قرینه سازی، هاشور ابرو برای شما عزیزان انجام می شود

میکروبیلدینگ: میکروپیگمنتیشن، و یا میکاپ دایم، یک روش نوآورانه حوزه آرایشی می باشد. این پروسه آرایشی زنان را قادر می سازد تا شکل ابرو، لب و چشمان خود را تقویت کنند. این پروسه توسط اضافه کردن پیگمنت به لایه درم پوست انجام می شود.

اکستنشن مو: کوتاه بودن موهای بانوان دیگر محدودیت و دغدغه محسوب نمی شود. اگر به دنبال تنوع هستید با وجود اکستنشن کاران با تجربه ما با استفاده از موهای کاملا طبیعی وارداتی درجه یک می توانید موهایی بلند و زیبا داشته باشید.

خدمات پوست : پوست بزرگترین ارگان بدن انسان است. پوست انسان به عنوان یک محافظ بین اعضای داخلی بدن و جهان پیرامون عمل می کند. پوست سالم خیلی بهتر میتواند با پروسه پیرشدن بجنگد و از بیماری ها جلوگیری کند.

کراتینه مو: اگر مو های شما بر اثر بی احتیاطی آسیب دیده است، یا به دنبال موهایی کاملا صاف هستید، از موهای مجعد خسته شدید، ما با بهترین روش ها و با کیفیت ترین مواد کراتینه از معتبرترین برند های بزرگ دنیا، موهای سالم را به شما هدیه خواهیم داد. تضمین بهترین قیمت و مواد مصرفی

رنگ و مش و هلایلات مو: در آرایشگاه زنانه نیلسا، موهای شما با رنگ‌ هایی با درصد پایین آمونیاک رنگ میشود. تمامی دقت متخصصین ما بر این است که تا سلامت مو های شما حفظ شود و در صورت ریسک بالا آسیب مو، اقدام به رنگ نخواهند کرد. متخصصین ما توانمند به انجام انواع خدمات می باشند.

شنیون مو: انتخاب بهترین مدل مو برای شما، که هماهنگی مناسبی با فرم صورت و لباس شما داشته باشد، تخصص طراح موی سالن عروس نیلسا می باشد. شینیون هنری است که به تخصص و تجربه نیاز دارد و یکی از هنری‌ترین مدل‌های آرایشگری است. جلوه‌های زیبا و گیرا، وابسته به ابتکار، ذوق و سلیقهٔ آرایشگر حرفه‌ای است.

خدمات ناخن: در سالن زیبایی خانه عروس،تمامی خدمات ناخن با پرسنل فوق حرفه ای و با سابقه انجام خواهد شد و ما کیفیت و رضایت مندی شما را تضمین میکنیم.

درباره سالن زیبایی خانه عروس

سالن زیبایی خانه عروس با کادری مجرب و باسابقه در کلیه ی زمینه های بیوتی افتخار دارد در کنار شما خاص اندیشان باشد حضور متخصصین فوق حرفه ای که بعضا با نام آنها آشنا هستید و استفاده ازبرترین برند های آرایشی از مواد مصرفی برای مشتریان عزیز خدمات ما را از دیگر سالن ها متمایز کرده است. باشد رضایت مشتریان عزیزمان را کسب کنیم.

آدرس و شماره تماس سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس برای رزرو وقت و ارتباط با سالن زیبایی خانه عروس، از طریق شماره های زیر اقدام نمایید

آدرس: تهران، خیابان وحدت اسلامی بعد از پل ابوسعید ، رو به روی طبرستان

شماره های تماس : 55601191-021 و 55815077-

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها