کد خبر: 610023
تاریخ انتشار :

از کانادا تا ایران: ضیافتی بدون مرز در پلاک ۵۲

از کانادا تا ایران: ضیافتی بدون مرز در پلاک ۵۲
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رسانه‌های چاپی، جایگاه بسیار پررنگی در زندگی همه ما ایفا کرده‌اند، ما به همراه آن‌ها اتفاقات زیادی را تجربه کردیم، با خبرهای بد گریستیم و با خبرهای خوب شادی کردیم.

اما این روزها پیشرفت فناوری باعث شده کمی تا قسمتی از روزنامه و مجله کاغذی دور شویم و برای افزایش سطح آگاهی، اطلاعات عمومی و سرگرمی خود، مجله‌های دیجیتال چند رسانه‌ای را دنبال کنیم.

انواع مجلات دیجیتال

مجله‌های دیجیتال، انواع و اقسام مختلفی دارند. بعضی تنها حوزه‌هایی خاص مثل سیاست، فرهنگ یا هنر یا را پوشش می‌دهند و بعضی دیگر اخبار مربوط به مطالب روز، مصاحبه با اشخاص مطرح و حوزه‌های سرگرمی را دنبال می‌کنند.

بعضی از این سایت‌ها و مجلات فعال در فضای مجازی، به ارائه مطالب در قالب متن و تصویر می‌پردازند، اما بعضی دیگر پیشرفته‌تر عمل می‌کنند و محتوای خود را از طریق ویدیو، پادکست و چنین رسانه‌هایی در اختیار افراد قرار می‌دهند.

به چنین سایت‌هایی که ارائه‌دهنده رسانه‌هایی از قبیل ویدیو، پادکست و محتوای مشابه در کنار متن و تصویر هستند، مجلات مالتی مدیا یا چند رسانه‌ای گفته می‌شود. در ادامه یکی از بهترین آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

ضیافتی بدون مرز در پلاک ۵۲

یکی از مجلات چند رسانه‌ای یا مالتی مدیا در فضای مجازی که بسیار مطرح شده و روز‌به‌روز به تعداد مراجعه‌کنندگان آن اضافه می‌شود، پلاک ۵۲ نام دارد.

این مجله چند رسانه‌ای که فعالیت خود را محدود به هنر، فرهنگ و ادبیات کرده است، توسط ایرانیان مقیم کانادا به سردبیری مهرناز تاج‌فر و مدیر مسئولی کامبیز کیامهر اداره می‌شود.

پلاک ۵۲ ابتدا با چاپ نسخه کاغذی در ونکوور و تورنتو و ارسال برای مشترکین در آمریکا کار خود را شروع کرده ولی بعد از بحران شیوع بیماری کرونا، به سرعت به یک مجله دیجیتال تبدیل می شود و حالا هزاران خواننده پارسی زبان در سراسر دنیا دارد.

از کانادا تا ایران: ضیافتی بدون مرز در پلاک ۵۲

ورق زدن مجله دیجیتالی پلاک ۵۲ شبیه به شرکت در ضیافتی بدون مرز است که مخاطبان می‌توانند از ایران تا کانادا و از اقصی نقاط جهان، از مطالب مفید این مجله به خوبی بهره‌مند شوند و لذت ببرند. اجازه دهید در ادامه، پلاک ۵۲ را بهتر بشناسیم.

معرفی حوزه‌های فعالیت پلاک ۵۲

در پلاک ۵۲ دیدنی، شنیدنی و خواندنی‌های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد که همخوانی اکثر آن‌ها با حوزه فعالیت این مجله مالتی مدیا غیر قابل انکار است.

شاید این مجله تمرکز اصلی خود را روی مطالب فرهنگی، هنری و ادبی گذاشته باشد، اما این دلیل نمی‌شود که در حوزه‌های دیگری فعالیت نکند.

جدای از مباحث فرهنگی، هنری و ادبی در مجله چند رسانه‌ای پلاک ۵۲، بخشی از این سایت به ارائه اخبار روز دنیا اختصاص پیدا کرده است. اخبار اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی هنری و ورزشی، از جمله محتواهایی است که مجله پلاک ۵۲ به بهترین شکل ممکن با قلم شیوای نویسندگان خود در اختیار خوانندگان خود می‌گذارد.

از بخش‌های مختلف این مجله چند رسانه‌ای می‌توانید با فیلم‌های روز دنیا آشنا شوید و درباره نقد و بررسی آن‌ها اطلاعاتی به دست آورید.

همچنین در بخش پاتوق پلاک ۵۲ ،‌ فیلم گپ و گفت با برخی از هنرمندان داخل یا خارج از ایران ارائه شده است که تماشای آن‌ها برای اهل هنر، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

از کانادا تا ایران: ضیافتی بدون مرز در پلاک ۵۲

کسانی که به گوش کردن پادکست علاقه دارند، می‌توانند سری به مجله پلاک ۵۲ بزنند. در این مجله، بخشی به شنیدنی‌ها اختصاص پیدا کرده است که شامل پادکست‌های طنز، ادبی و داستانی می‌شود.

بخش خواندنی‌های مجله چند رسانه‌ای پلاک ۵۲، شامل قسمت‌های مختلف می‌شود. اگر به موضوعات زیر علاقه دارید و خواندن یکی از تفریحات روزانه شما است، این بخش گسترده را انتخاب کنید که مانند یک دریای بی‌کران است:

  • آشنایی با فرهنگ‌های مختلف ایران ‌زمین
  • نقد و بررسی فیلم‌های دوره‌های مختلف زمانی
  • آشنایی با مکان‌های تاریخی داخل و خارج از ایران
  • بیوگرافی و زندگی‌نامه مشاهیر

و سایر مطالب مشابه.

از دیگر بخش‌های جذاب این مجله مالتی مدیا، گپ و گفت با چهره‌های مطرح دنیا در زمینه‌های زیر است:

  • هنری
  • ورزشی
  • بازیگری
  • موسیقی
  • پزشکی
  • کارآفرینی

در این بخش به زندگی‌نامه این افراد و چگونگی دستیابی آن‌ها به موفقیت‌هایی صحبت شده است که در حال حاضر به دست آورده‌اند. الهام گرفتن از شیوه زندگی این افراد و چهره‌های موفق باعث می‌شود تا اگر در مسیر زندگی خود دچار سردرگمی شده‌اید، بتوانید راه درست را بیابید. هنوز متقاعد نشدید چرا باید پلاک 5۵۲را انتخاب کنید؟ ادامه مطلب را بخوانید.

چرا پلاک ۵۲ را انتخاب کنیم؟

دلیل این چراها در مزایا و برتری‌های مجله مالتی مدیای پلاک ۵۲ نهفته است. برای همین و به منظور درک بیشتر این مساله، چند نمونه از مزایای مجله پلاک ۵۲ را بیان می‌کنیم تا متوجه دلیل انتخاب آن از میان ده‌ها مجله چند رسانه‌ای دیگر شوید.

اصالت مطالب

درست است که این مجله در کشور کانادا اداره می‌شود، اما تمامی سردبیران، طراح جلد، مشاور هنری، مدیر مسئول و سایر دست‌اندرکاران، همگی ایرانیان اصیلی هستند که به اصالت و ناب بودن مطالب اهمیت بسیاری می‌دهند.

آن‌ها سعی بر این دارند تا ایرانی‌پسند بودن مطالب و موضوعات را کاملا حفظ کنند و مطالبی را در اختیار افراد قرار دهند که همسو با ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی ایرانی باشد.

خوشبختانه در مقایسه با دیگر مجلات هنری، فرهنگی و ادبی که در خارج از ایران به تولید محتوا مشغول هستند، مجله پلاک ۵۲ توانسته است جایگاه بسیار خوبی به دست آورد. همچنین موفق شده است تا تعداد زیادی از چهره‌های هنری و ادبی را به سمت خود بکشد و آن‌ها را به طرفداران همیشگی تبدیل کند.

دسترسی آسان

دسته‌بندی کردن موضوعات مختلف در مجله پلاک ۵۲ به بهترین شکل، یکی از مزایای این مجله چند رسانه‌ای به حساب می‌آید.

دسته‌بندی‌ها باعث شده است تا دسترسی آسان به مطالب مختلف فراهم شود و نیاز نباشد تا افراد زمان زیادی را صرف جستجوی مطالب مورد نظر خود کنند.

طراحی زیبا

ممکن است در دیدگاه اول به نظر برسد که طراحی یک مجله چند رسانه‌ای از اهمیت چندان بالایی برخوردار نیست، اما باید گفت ویژگی‌های هنری و زیبایی بصری یک نقطه قوت بسیار مهم است و نقش زیادی در جذب یا دفع مخاطبان خواهد داشت.

مجله پلاک ۵۲ با طراحی زیبا و منحصر‌به‌فردی که دارد، توانسته است حس راحتی را به علاقمندان هنر، فرهنگ و ادب القا کند.

اگر تازه با مجله پلاک ۵۲ آشنا شده‌اید، می‌توانید به سایت رسمی آن مراجعه کنید. این مجله چند رسانه‌ای در حال حاضر ۳۰ شماره از مجله را به صورت دیجیتال منتشر کرده است.

همچنین در بخش آرشیو مجلات، امکان دسترسی به شماره‌های قبلی از مجله دیجیتال پلاک ۵۲ وجود خواهد داشت.

تمام ۳۰ شماره‌ای که مجله پلاک ۵۲ منتشر کرده است، شامل مطالب تولیدی و اختصاصی می‌شوند. همچنین وجود فیلم و پادکست درون شماره‌های مختلف این مجله، باعث جذابیت هر چه بیشتر آن‌ها شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها