کد خبر: 610139
تاریخ انتشار :

چطور یک آگهی پربازدید بنویسیم؟ / فقط با 10 هزار تومان آگهی بدهید و بک لینک دائمی دریافت کنید

چطور یک آگهی پربازدید بنویسیم؟ / فقط با 10 هزار تومان آگهی بدهید و بک لینک دائمی دریافت کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

چطور یک آگهی پربازدید بنویسیم؟

برای نوشتن یک آگهی پر بازدید ابتدا باید یک عنوان مناسب برای آگهی تان انتخاب کنید.

عنوان مناسب برای آگهی چه عنوانی است؟

عنوان مناسب برای آگهی عنوانی است که برای خواننده جذابیت داشته باشد ترجیحا" منحصر بفرد باشد و کلمات و عبارات کلیدی که به کسب و کار یا هدف آگهی اشاره می کند در آن نهفته باشد و بتواند کل آگهی را بطور خلاصه به مخاطب معرفی کند.

بطوریکه مخاطب با خواندن آن تمایل پیدا کند متن و شرح آگهی تان را بخواند. فرض کنید برای فروش یک واحد مسکونی یا تجاری قصد ایجاد یک آگهی را دارید.ابتدا با توجه به اینکه واحد مورد نظر در کدام منطقه واقع شده و چه کسانی قرار است مشتری این واحد باشند و توان مالی شان چقدر است و واحد مورد نظر چه ویژگی های بارزی دارد که می تواند برای مشتری جذاب باشد. یک عنوان مناسب انتخاب می کنیم مثلا" عبارت "فروش واحد 150 متری کلید نخورده با نورگیر عالی" برای آگهی ملکی که نوساز است و نورگیر عالی هم دارد می تواند مناسب باشد.

پس از انتخاب عنوان مناسب نوبت به تنظیم متن آگهی می رسد.

متن مناسب برای آگهی چه متنی است؟

در این قسمت باید بتوانیم متنی تنظیم کنیم که خیلی طولانی نباشد و بتواند بطور دقیق تر هدف از ایجاد آگهی را به مخاطب انتقال دهد. سعی کنید کلمات و عبارات کلیدی کسب و کارتان را حتما" در متن آگهی بگنجانید. حتما از طریق آگهی تان یک بک لینک به سایت یا وبلاگ یا صفحات مجازی خودتان بگیرید تا از این طریق بازدید وب سایت یا وبلاگ یا صفحات مجازی خودتان را افزایش دهید.

چطور یک آگهی پربازدید بنویسیم؟ / فقط با 10 هزار تومان آگهی بدهید و بک لینک دائمی دریافت کنید

فقط با 10 هزار تومان آگهی بدهید و بک لینک دائمی دریافت کنید

اگر تازه کسب و کارتان را شروع نموده اید و یا از فروش تان راضی نیستید و قصد دارید با کم ترین هزینه محصولات ، کالا و خدماتتان را در اینترنت معرفی کنید و هنوز وب سایت مناسبی را پیدا نکرده اید. به وب سایت آگهی سازه مراجعه نمایید و فقط با 10 هزار تومان هزینه آگهی مورد نظرتان را ثبت نمایید و برای وب سایتتان بک لینک دائمی دریافت کنید. وب سایت آگهی سازه سالهاست که در زمینه انتشار آگهی فعالیت می کند.

پس به وب سایت آگهی سازه مراجعه نمایید و روی منوی ثبت نام کلیک نمایید. بعد از پر کردن فرم ثبت نام و ارسال آن و تایید اکانت تان می توانید وارد پنل کاربری تان شوید. در این قسمت اگر قصد معرفی کسب و کار یا کالا و خدمات تان را دارید، آگهی مورد نظرتان را سفارش دهید و منتظر تایید آن بمانید. پس از تائید آگهی ، فاکتور مربوطه صادر شده و شما در قسمت فاکتورهای من می توانید آنرا پرداخت نمایید. بلافاصله پس از پرداخت هزینه آگهی ، آگهی تان بر روی سایت نمایش داده می شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها