کد خبر: 610475
تاریخ انتشار :

دستگاه بای پپ چیست و چه کمکی به بیمار میکند؟

دستگاه بای پپ چیست و چه کمکی به بیمار میکند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شاید نیاز باشد تا تمام تجهیزات پزشکی و علم مهندسی پزشکی را به کار بگیریم و باور کنیم که میتوانیم نفس بکشیم. یکی از دستگاه های کاربردی برای کمک به تنفس ما دستگاه بای پپ است که اکنون به کمک ما آمده است. دانستن ویژگی ها و عملکرد دستگاه بای پپ میتواند آنقدر مهم باشد که ما را موظف کند تا در موردش حرف بزنیم. پس بیاموزید که دستگاه بای پپ چیست.

اجاره دستگاه بای پپ چگونه به کمک شما می آید؟

اجاره دستگاه بای پپ ، یک دستگاه برای کمک به روند تنفس افراد بیمار است. دستگاه بای پپ میتواند برای درمان آپنه خواب هم استفاده میشود. افرادی که نارسایی های قلبی دارند و یا دچار سکته های قلبی و مغزی شده اند، استفاده از این دستگاه برای آنان توصیه میشود. وقتی افراد به فشار هوایی مناسب برای تنفس نمیرسند باید از این دستگاه استفاده کنند. برای تنفس استاندارد هر انسانی نیاز به فشار هوایی مثبت و فشار هوایی منفی هماهنگ و هم اندازه ای دارد.

برخی افراد در مرحله دم و برخی در مرحله بازدم مشکل دارند اما دستگاه بای پپ زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که فرد روند تنفسی مداوم و منظمی ندارد و در مرحله دم تنفس ناتوان عمل میکند؛ این دستگاه با اکسیژن رسانی بهتر هنگام دم و در نتیجه تقویت عضلات ریه به فرد کمک میکند تا بسیار راحت تر نفس بکشد.

دستگاه بای پپ چیست و چه کمکی به بیمار میکند؟

خصوصیات دستگاه بای پپ

میزان فشار اکسیژن دمیده شده به سیستم تنفسی هر بیماری را باید پزشک متخصص و معالج او تنظیم و تجویز کند. به هر حال این دستگاه کمک میکند تا بیماران و سالمندان راحت تر نفس بکشند و یک الگوی تنفسی عالی داشته باشند. پزشک متخصص تشخیص میدهد که بیمار با توجه به سن، اندازه بدن و نوع مشکلش باید چه میزان اکسیژن مصرف کند و چه الگوی تنفسی ای داشته باشد.

با استفاده از دستگاه بای پپ میتوان این مقدار را تنظم نمود تا به صورت خودکار میزان دمندگی تنظیم شده اعمال گردد. همچنین هنگام وقفه های تنفسی در هنگام خواب میتوانند بسیار خطرناک باشند و الگوی استاندارد تنفس بیمار را بهم بریزند که داشتن این دستگاه میتوانید از این خطر رهایی یابید. دستگاه بای پپ علاوه بر تهویه خودکار با تطبیق های پیچیده تری زمان، طول و حجم تنفس های بیمار را تغییر میدهد و به استاندارد و بهبودی بیمار تنفسی کمک میکند.

دستگاه بای پپ یک دارو است.

دستگاه بای پپ میتواند میزان فشار تنفسی بیماران را تنظیم کند. افرادی که شکایت های تنفسی دارند میتوانند با این دستگاه آستانه مناسب تری از تنفس را تجربه کنند و حتی بسیاری از اختلالات خواب را از بین ببرند. علاوه بر این، بای پپ یک وسیله غیر تهاجمی برای حمایت است که می تواند در افراد بستری در بیمارستان که دچار ناراحتی تنفسی هستند اما نمی خواهند از دستگاه تنفس استفاده کنند، استفاده شود. حتی این دستگاه میتواند برای افرادی که ضعف عضلانی دارند هم مناسب باشد مانند افرادی که از بیماری آمیوتروفیک رنج میبرند. بای پپ میتواند به عنوان یک درمان کافی باشد و همانند یک دارو عمل کند.

دستگاه بای پپ چیست و چه کمکی به بیمار میکند؟

اگر بر اساس سکته ها، آپنه و دیسترس های تنفسی دچار افت الگوی تنفسی شده اید شاید لازم باشد از دستگاه بای پپ استفاده کنید. بعد از مشورت و صحبت با پزشک متخصص و معالج خود، میتوانید پس از انجام آزمایشات بهترین تصمیم را بگیرید تا از این دستگاه به عنوان یک درمان بهره ببرید. این تصمیمی است که بهتر است با مشورت پزشک که تجویز درمان می کند، اتخاذ شود. اما در نظر داشته باشید که میتوانید این دستگاه را به صورت همیشگی داشته باشید و یا آن را اجاره کنید.

ممکن است برند های مختلفی از بای پپ ها در بازار وجود داشته باشد، اما کارایی تمام آن ها یکسان است. گروه تخصصی پزشک تجهیز میتواند شما را در این راه هدایت و حمایت کند تا با معرفی بهترین بند ها و با کیفیت ترین دستگاه های بای پپ آشنا شده و با نازل ترین قیمت آن را تهیه و یا اجاره کنید. کافیست تا با راه های ارتباطی ما در تماس باشد تا با مشاوره فوری و ۲۴ ساعته مجموعه پزشک تجهیز همراهتان باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها