کد خبر: 610860
تاریخ انتشار :

اهمیت کراتین مو به‌همراه معرفی بهترین مراکز خدمات و آموزشگاه کراتین مو در کشور

اهمیت کراتین مو به‌همراه معرفی بهترین مراکز خدمات و آموزشگاه کراتین مو در کشور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اموزش کراتین و احیا مو از آن جهت که کار با مواد شیمیایی میباشد از رشته هایی بشمار می آید که از حساسیت فوق العاده ای برخوردار است ، در ادامه همراه ما باشید تا با یکی از بهترین مراکز و اموزشگاه کراتین و احیا مو در کشور آشنا شوید . بطور قطع فعالیت در حوزه کراتین و احیا مو مستلزم داشتن تخصص و تجربه میباشد و بدون داشتن علم و تجربه کافی نمیتوان در این حوزه فعالیت نمود .

اموزش کراتین و احیا مو در مرکز آموزش عالی عریس

طبق آمار و بررسی های انجام شده متوجه شدیم موسسه اموزش عالی عریس بعنوان یکی از تخصصی ترین و بهترین مراجع آموزشی و خدماتی در زمینه کراتین و احیا مو می باشد ، این موسسه از سال 1371 بصورت تخصصی و متمرکز در حوزه آرایشگری و مراقبت زیبایی فعالیت داشته و هم اکنون با پوشش بیش از 70 رشته آرایشی و مراقبتی از جمله کار با مواد و کراتین و احیا مو همچنین با داشتن بیش از 17 نمایندگی در داخل و خارج از کشور فعالیت دارد ، این موسسه تنها مرجع برگزاری دوره های فوق تخصصی و مستر در خارج و داخل از کشور بوده که مورد تایید انجمن الیانو استرالیا و اروپا میباشد .

نحوه برگزاری دوره اموزشی کراتین و احیا مو :

برگزاری دوره های مستر ، فوق تخصصی ، مربیگری ، ورکشاپ های تخصصی کراتین و احیا مو در موسسه عریس به سه روش انجام میشود : دوره های آموزش ترمیک و حضوری کراتین و احیا مو ، دوره های آموزش آنلاین و بسته های اموزشی کراتین و احیا مو ، کلیه متقاضیان و علاقه مندان بمنظور شرکت در دوره های اموزشی این موسسه میتوانند ازسایر شرایط موجود در این مرکز بهره مند شوند .

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با موسسه اموزش عالی عریس میتوانید از طریق مراجعه به وب سایت اینترنتی موسسه به نشانی academy-eris.com اقدام نمایید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها