کد خبر: 610862
تاریخ انتشار :

بهترین روش اجاره ویلا در کردان و اطراف تهران

بهترین روش اجاره ویلا در کردان و اطراف تهران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

معمولا اجاره ویلا یا رزرو هتل اولین قدم سفر به نقاط مختلف است اما وقتی صحبت از سفر به شهرهای خوش آب و هوای حاشیه پایتخت می شود جستجو برای اجاره ویلا در کردان ، لواسان، فشم و سایر نقاط است که آغاز می شود چرا که در سفر به این مناطق کیفیت ویلا است که کیفیت سفر شما را تعیین میکند. در این سفرهای کوتاه به اطراف تهران مسافران در پی لذت بردن از آب و هوای خوش و امکانات تفریحی ویلاها عازم سفر می شوند و معمولا این سفرها به صورت دسته جمعی و گاهی با هدف جشن هایی مانند تولد و یا سالگرد ازدواج انجام می شوند. کردان یکی از این مناطق خوش آب و هواست که مقصد پرطرفدار ساکنان غرب تهران است و بازار اجاره ویلا به صورت روزانه به مسافران در این منطقه داغ است. اما سوال این است که چگونه بهترین و مناسبترین ویلا را با بهترین قیمت ها اجاره کنیم؟ در ادامه نکات و روش هایی را توضیح خواهیم داد که شما را در انتخاب و اجاره ویلا در کردان و ویلاهای اطراف تهران یاری خواهند داد.

برای انتخاب ویلا در کردان چه چیزهایی را بررسی کنیم؟

اولین نکته برای انتخاب ویلای مناسب در نظر گرفتن شرایط خود و همسفرانتان و هدفتان در سفر است. برخی ویلاهای اطراف تهران به امکاناتی نظیر میز بیلیارد و فوتبال دستی ، استخر و سونا و حتی زمین والیبال یا تنیس مجهز هستند که وجود هر کدام از آن ها سبب افزایش قیمت اجاره ویلا می شود. بهتر است علایق خود و همسفرانتان و البته مدت اقامتتان را قبل از انتخاب ویلا در نظر بگیرید. شاید هیچ یک از این امکانات مورد استفاده شما نباشد و یا فرصت استفاده از همه آنها را پیدا نکنید پس بهتر است این هزینه را صرف اجاره ویلایی بکنید که حیاط زیباتری دارد.

جدا از امکانات خاص تفریحی ویلاهای کردان که بسته به شرایط می توانید از آنها صرف نظر کنید امکانات و ویژگی هایی هستند که هر ویلایی باید داشته باشد و برای داشتن آرامش در طول سفر نمی توان از آنها صرف نظر کرد. یکی از این ویژگی ها نظافت هست. برخی از صاحبخانه ها ممکن است ویلا را نظافت نشده و یا به طور کامل نظافت نشده به مسافر جدید تحویل دهند که این کار بسیار غیر حرفه ای و ناخوشایند برای مسافران است. موضوع دیگر کیفیت فضاهای داخلی و خارجی ویلا است. برخی از ویلا ها ممکن است در باغ هایی بسیار زیبا و سرسبز قرار داشته باشند اما فضاهای داخلی ساختمان قدیمی و بی کیفیت باشد و سبب آزردگی خاطر شما و همسفرانتان شود. موضوع سوم مجهز بودن ویلا به فضا و امکانات خواب کافی برای همه مسافران و امکانات آشپزی است که قبل از انتخاب ویلا باید حتما در نظر گرفته شود.

آخرین معیار بررسی ویلا قبل از اجاره بررسی قیمت ویلا به نسبت کیفیت آن است. لازم است بدانید که ویلاها بر اساس نظر و سلیقه شخصی صاحبخانه قیمت گذاری می شوند و ممکن است همه ویلا ها قیمت مناسبی نسبت به کیفیتشان نداشته باشند و تنها راه فهمیدن این موضوع مقایسه قیمت و کیفیت ویلاهای مختلف با یکدیگر است که در ادامه راهی ساده و مناسب را برای این موضوع معرفی خواهیم کرد.

بهترین روش اجاره ویلا در کردان و اطراف تهران

چگونه ویلاهای مختلف را به راحتی باهم مقایسه کنیم؟

اجاره حضوری ویلا مدتی است که بازار خود را از دست داده است و اکثر اجاره ها به صورت آنلاین و یا تلفنی انجام می شوند چرا که با گسترده تر شدن بازار داغ اجاره ویلا شانس خالی بودن و یافتن ویلا به هنگام رسیدن به مقصد به صورت حضوری بسیار پایین است و اکثر مسافران ترجیح می دهند که قبل از اقدام به سفر ویلای مناسب را پیدا، بررسی و رزرو کنند.

اجاره ویلا از طریق سایت های آگهی به صورت تلفنی این روزها بسیاررایج است اما باید بدانید این شیوه از اجاره همراه با ریسک های فراوانی هستن زیرا سایت های آگهی کنترل خاصی بر روی احراز هویت آگهی دهنده گان خود انجام نمی دهند و ممکن است شما با کلاهبرداری هایی مواجه شوید و آگهی دهنده بعد از دریافت پول حتی پاسخگوی شما نباشد و یا این که در مقصد ویلای دیگری را به شما تحویل دهد. علاوه بر این موضوع سایت های آگهی اطلاعات و عکس های محدودی را از ویلا منتشر می کنند که معمولا هم آگهی دهنده قیمت را در آگهی ذکر نمی کند و شما برای مقایسه ویلاها حتما باید تماس بگیرید.

اما راه ساده تر و ایمن تر انتخاب، بررسی و اجاره ویلا از طریق سایت رومیتا است. رومیتا یک سایت اجاره آنلاین ویلا است که همه مجوزهای لازم را در این زمینه اخذ کرده است و با وضع قوانین واضح و مشخص مراحل انتخاب، رزرو و پرداخت وجه را برای مسافر و میزبان کاملا ایمن و ساده کرده است. این سایت دارای تنوع بسیار بالایی از ویلا، سوئیت و آپارتمان در سرتاسر ایران به ویژه مناطق اطراف تهران است و با ارائه عکس های واضح و کامل از هر اقامتگاه، ذکر کامل امکانات، احراز هویت صاحبخانه ها و امکان ثبت نظر و امتیازدهی توسط مسافران قبلی هر ویلا انتخاب را برایتان ساده میکند و به سادگی میتوانید ویلاها را از نظر قیمت و کیفیت با هم مقایسه کنید. مرحله بعدی ارائه درخواست و پرداخت وجه اجاره است. ابتدا شما درخواستتان را شامل تاریخ و تعداد نفرات برای میزبان از طریق سایت رومیتا ارسال میکنید میزبان بر اساس خالی یا پر بودن ویلا در آن تاریخ درخواست شما را تایید یا رد میکند که این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می شود. اگر درخواست تایید شد میتوانید از طریق درگاه پرداخت سایت رومیتا پرداخت را انجام دهید و برایتان ووچر صادر می شود. رومیتا ضمن اطمینان از صداقت میزبانانش نظافت و کیفیت اقامتگاه را برایتان ضمانت میکند یعنی اگر اقامتگاه در هنگام تحویل کاملا تمیز نباشد و یا با اطلاعات موجود در سایت تطابق نداشته باشد سایت رومیتا طبق قوانینش مبلغ را به شما باز میگرداند.

بهترین روش اجاره ویلا در کردان و اطراف تهران

اگر درخواست شما تایید نشود میتوانید از طریق امکان چت آنلاین سایت رومیتا با میزبان صحبت کرده و از او بخواهید ویلاهای دیگرش را به شما پیشنهاد دهد و یا تاریخ خالی بودن ویلای مورد نظرتان را به شما اطلاع دهد ضمن این که پشتیبانی تلفنی سایت رومیتا به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات و درخواستهای شما خواهد بود.

امیدواریم این مطلب شما را با بهترین شیوه و معیار های اجاره ویلا در کردان و سایر مناطق اطراف تهران آشنا کرده باشد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رومیتا به آدرس roomita.com مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها