کد خبر: 611095
تاریخ انتشار :

زیبایی استخر و آبنما با چراغ های استخری ضد آب!

زیبایی استخر و آبنما با چراغ های استخری ضد آب!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

چراغ استخری و آبنما نوع خاصی از چراغ می باشد، که در محیط مرطوب مانند: استخر، آبنما، جکوزی و... به کار برده می ‌شود و ویژگی ‌های منحصر به ‌فردی دارند. در این مقاله که توسط گروه تحقیقاتی لایت هوم برای شما همراهان گرامی جمع آوری شده، اطلاعات کافی در مورد چراغ استخری و آبنما را در اختیار شما قرار می دهیم.

زیبایی استخر و آبنما با چراغ های استخری ضد آب!

در واقع چراغ ‌های استخری نوعی از پروژکتور و یا وال واشر هایی هستند که در قاب مخصوص و با درجه حفاظت یا همان IP تولید می ‌شوند. این چراغ‌ ها مخصوص زیر آب هستند و در نورپردازی استخر ها و آبنما ها و … به کار برده می ‌شوند. درگذشته، از چراغ ‌های استخر برای روشنایی محوطه، ایمنی بیشتر و جلوگیری از سقوط افراد در شب و صدمه ندیدن شناگران در مسیر ورود به استخر، استفاده می‌ کردند. اما با پیشرفت علم و تکنولوژِی ، انواع چراغ استخری و آبنما به ‌منظور زیبایی و جذابیت استخر به‌ کار برده می ‌شوند. از آنجا که این چراغ‌ ها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند ، اکنون به اشکال مختلفی ارائه می شوند.

زیبایی استخر و آبنما با چراغ های استخری ضد آب!

چراغ های استخری به چند دسته تقسیم می شوند؟

لامپ های استخری و لامپ های آبنما به دو صورت توکار و روکار در بازار موجود می باشند که هر کدام ویژگی های خود را دارند. حال با هم به بررسی کار هر کدام می پردازیم:

  • چراغ‌های استخری توکار

چراغ‌های استخری توکار در داخل دیواره‌ی استخر قرار می گیرند و با سطح استخر همسطح می ‌شود. و این باعث زیبایی و جذابیت بیشتر می‌ شود. این نوع چراغ معمولا شعاع نور کمتری نسبت به چراغ استخری روکار دارند. امروزه استفاده از چراغ استخری توکار مخصوصا از نوع LED طرفداران زیادی پیدا کرده ‌است. تنها مشکل این نوع چراغ تعویض و تعمیر آن در زمان استفاده از استخر است، زیرا امکان اینکه آب درون استخر باشد و بخواهیم لامپ را عوض و تعمییر کنیم وجود نذارد.

  • چراغ‌های استخری روکار

چراغ استخری روکار بر روی دیوار نصب می‌ شود و سطح آن نسبت به سطح استخر برآمده‌تر است. همچنین انواع چراغ استخر روکار شعاع نور بیشتری نسبت به چراغ استخر توکار دارند. و البته می توان گفت پر خطر تر هستند زیرا این چراغ ها بر روی سطح دیواره های اسنخر نصب می گردند و امکان این که کسی که از استخر استفاده می کند، آن را نبیند و با آن برخورد کند و مجروح شود زیاد می باشد.

زیبایی استخر و آبنما با چراغ های استخری ضد آب!

چراغ استخری و آبنما را از کجا تهیه کنیم؟

چراغ های استخری و آبنما این امکان را فراهم می کند تا علاوه بر این که نورپردازی محیط مورد نظر به خوبی انجام شود و نور کافی و لازم برای محیط تامین گردد، ترکیب شدن آب با نور، زیبایی و همچنین چشم نوازی خاصی را ایجاد می کند. حال تهیه این چراغ های ضد آب دغدغه خود را دارد. زیرا در هر جایی تنوع و مدل مورد نظر پیدا نمی شود و همچنین گارانتی و قیمت آن نیز بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. برای همین سایت لایت هوم به شما خریداران گرامی این امکان را می دهد که با اطمینان خاطر هر نوع برند، مدل، رنگ، قیمت و ... را در سایت ملاحظه فرمایید و حتی به راحتی محصولات را با هم مقایسه کنید و خرید خود را نهایی کنید. خاطر نشان کنیم که شما با یک تماس با همکاران فروش ما می توانید اطلاعات استخر و آبنمای خود را بیان کرده تا شما را در خصوص تعداد و رنگ چراغ استخری و آبنما راهنمایی کنند تا بهترین خرید ممکنه را داشته باشید.

زیبایی استخر و آبنما با چراغ های استخری ضد آب!

چراغ های دفنی استخری و لامپ های آب نما چه خصوصیاتی باید داشته باشند؟

معمولا استخرها با نورپردازی صحیح بسیار زیباتر و شکیل تر به نظر می رسند. البته منظور از استخر حتما استخرهای سرپوشیده یا سرباز بزرگ و عمومی نیست. بلکه استخر می تواند در حیاط منزل یا ویلای شما قرار داشته باشد. حوضچه های بزرگ در شهر نیز می توانند از همین چراغ های استخری و آب نما برای نورپردازی و زیبایی استفاده کنند. این چراغ های ضد آب با رنگ های متنوع خود می توانند زیبای بصری فوق العاده ای را فراهم کنند. چراغ ‌های استخری باید جنسی مناسب داشته باشند، به طوری که مواد شوینده روی آن تأثیر شیمیایی نگذارد. چراغ‌ های استخری و آبنما باید قابلیت نصب به انواع داریور و مولتی‌کالر رو داشته باشند تا علاوه بر زیبایی از تنوع رنگ بی شمار برخوردار شوند. چراغ ‌های استخری معمولا IP68 یا کد ضد آب دارند که آب از لابلای پیچ‌ ها نفوذ نکند و یک عایق بندی بسیار بالا در زیر آب را داشته باشند. تمام چراغ‌ های استخری به صورت 12 و 24 ولت و در توان های متفاوت بسته به میزان پراکندگی نور تولید می‌ شوند. از ویژگی ‌های اصلی چراغ ‌های استخری و آب نما می توان به ضد آب و ضد رطوبت بودن آن ها اشاره کرد که در طولانی مدت دچار زنگ زدگی و اتصالی برقی و خرابی نمی شوند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها