کد خبر: 611280
تاریخ انتشار :

تشدید ترس از کرونا با درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان

تشدید ترس از کرونا با درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : خانه نشین شدن بسیاری از کسب و کارها در این بین شاهد آن هستیم که بسیاری از مغازه اجاره کننده ها که دارای خرده فروشی و کسب و کارهای این چنینی هستند صرفه را در ادامه کار به همان شیوه قبل ندانسته و تغییر استراتژی داده اند. تغییر استراتژی کسب و کارها و خرده فروش ها این تغییر استراتژی شامل این موضوع است که از کسب و کار سنتی به سمت کسب و کار آنلاین پیش رفته اند. حال این آنلاین شدن در چند حالت صورت پذیرفته است. یا صرفا از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند یا از ترکیبی از وب سایت و شبکه های اجتماعی استفاده میکنند. روش دوم پر هزینه تر است اما اگر درست صورت پذیرد میتواند مثمر ثمر تر باشد. مجموعه هایی که از این تغییر استراتژی حمایت کرده اند

یکی از مجموعه هایی که در دوران این تغییر استراتژی به اندازه خود حمایت کرده مجموعه چاپ و بسته بندی ایرانیان پک است. این مجموعه با درآمدزایی برای فریلنسرهای طراح سعی کرده ای درآمدزایی در خانه حمایت کندو روش هایی را پیشنهاد میدهد. مثلا اگر شما یک طراح هستید میتوانید با همکاری این مجموعه از طراحی جعبه پیتزا و فروش آن درآمدزایی کنید.

این سایت همچنین مینویسد:

اصلا و به هیچ وجه گمان نکنید طراحی جعبه پیتزا کار آسانی است. اگر شما فرق یک طراحی خوب و بد را بدانید قطعا طراحی جعبه پیتزا را به دست اهل آن میسپارید. خیلی فاکتورها وجود دارد که میتواند طراحی جعبه پیتزا را منحصر به فرد کند. اصولا جعبه پیتزا هد تمام بسته بندی های شما به عنوان یک فست فود است. طراحی جعبه پیتزا نمایان گر تمامی برند شماست و بیشتر از همه مورد مصرف مشتریان شما.

در ادامه در بحث درآمدزایی مینویسد:

درآمدزایی از طراحی و تولید جعبه پیتزا در دوران کرونا از داخل منزل

کافی است یک لبتاب قوی داشته باشید و تسلط به مباحث طراحی و کمی ذوق و خلاقیت. ترکیب این سه به علاوه ایرانیان پک میتواند برای شما درآمدزایی کند. به این صورت که شما میتوانید با فست فود دارها و رستوران دارها ارتباط برقرار کنید و نمونه کارهای ایرانیان پک را نشان آن ها دهید. البته میتوانید از ایرانیان پک درخواست کنید که نمونه کارهای بدون واترمارک و لوگوی ایرانیان پک را به شما بدهد که بتوانید به مشتری نشان دهید. بعد از این که علاقه مند شدند از لیست قیمت ما استفاده کرده تا به مشتری خود قیمت بدهید. شما قیمت ایرانیان پک به اضافه سود خود را به مشتری به عنوان قیمت کار ارائه میدهید. بعد هماهنگی های ارسال و باقی کارها را ایرانیان پک خودش انجام میدهد و لازم نیست شما نگران آن باشید. البته اگر دوست دارید میتوانید پیگیری کنید؛ اما در کل ایرانیان پک این کار را برای شما انجام میدهد.

به این صورت شما دو نوع سود خواهید داشت:

  1. سود فروش جعبه
  2. حق الزحمه طراحی

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها