کد خبر: 611414
تاریخ انتشار :

۳۳ تن دیگر در خراسان شمالی به کرونا مبتلا شدند

آخرین آمار کرونا + جزئیات

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از پایگاه خبری این دانشگاه در روز جمعه، دکتر سیداحمد هاشمی اظهار داشت: در شبانه‌روز سپری شده، همچون روز پیش از آن خوشبختانه هیچ مرگ کرونایی در استان به ثبت نرسیده است.

روز گذشته نیز ۲۸ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی خراسان شمالی بستری شده بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با ابراز نگرانی از عادی شدن بیماری کووید ۱۹ در نگاه مردم تاکید کرد: موارد ابتلای جدید حاکی از آن است که وضعیت استان ما به لحاظ شیوع کرونا همچنان شکننده است و با غفلت مردم هر آن می تواند به وضعیت نارنجی و قرمز برگردد.

دکتر هاشمی افزود: بحران کرونا تمام نشده است و نباید مردم عادی انگاری کنند و همین عادی انگاری موجب شده است شمار بستری های روزانه کرونایی در استان رو به افزایش بگذارد.

وی با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در استان، گفت: این امر نشان دهنده کاهش حساسیت مردم در زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: درخواست ما از شهروندان همچنان استفاده از ماسک، محدود کردن حضور و شرکت خود در تجمعات و دورهمی های خانوادگی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

اکنون به جز شهرستان اسفراین که رنگ نارنجی شیوع کرونایی دارد، شهرستان های فاروج، گرمه و جاجرم وضعیت آبی دارند و مابقی شهرستان های خراسان شمالی در شرایط زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها