کد خبر: 611416
تاریخ انتشار :

رانندگان تاکسی و اتوبوس در اولویت اختصاص واکسن کرونا باشند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در نامه ای به دکتر زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا شهر تهران خواستار اولویت رانندگان تاکسی و اتوبوس برای تزریق واکسن کرونا شد.

وی در این نامه عنوان کرد: سیستم حمل ونقل به عنوان یکی از مهم ترین ارکان اثربخش کلانشهر تهران به شمار می‌رود که نقش بسزایی در حجم و سطح گسترده جابه‌جایی شهروندان با شیوه ها و مدهای مختلف حمل ونقلی را عهده داراست. ورود ویروس کرونا در یکسال گذشته به کشور نشان داد باوجود تعطیلی بخش های اساسی کشور براساس تدابیر ستادملی کرونا لحظه ای وقفه یا تعطیلی در بخش های مختلف حمل ونقلی که درتمام ساعات شبانه روزی درحال خدمت رسانی به مردم شریف و بزرگوار هستند را نداشت و چه بسا باتمام توان برخودوظیفه دانست درکنار تمام بخش های اجرایی و کادردرمان بایستد تاشاهد بازگشتن زندگی سرشار از سلامت و تندرستی باشیم.

معاون شهردار تهران در ادامه نامه تاکید کرد: همانطور که می دانید سهم جابجایی بیش از 4میلیون نفری روزانه از طریق شبکه اتوبوس وتاکسی درپایتخت بخشی از سهم عمده حمل ونقل عمومی است و درطول مدت شیوع این بیماری درکشور، درکمال تاسف وناراحتی معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران شاهد درگذشت بیش از 200 نفر از همکاران زحمتکش و بدون ادعای خود بود که در صف خط مقدم خدمات رسانی به شهروندان بودند.

بنابراعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، هاشمی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به ورود واکسن به کشور و آغاز فرآیند توزیع وتزریق آن برای همه بخش های دارای اولویت و درگیر این بیماری، مارا برآن داشت تا ضمن تشکر مجدد از زحمات حضرتعالی وهمه همکاران، خواهشمند اختصاص سهمیه برای همه همکارانمان در عرصه خدمت‌رسانی به شهروندان و مساعدت و موافقت تان برای در اولویت قراردادن این موضوع باشیم.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها