کد خبر: 612160
تاریخ انتشار :

با غذاپز، طرز تهیه غذای امروز شما ساده است

با غذاپز، طرز تهیه غذای امروز شما ساده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

غذاپز طرز تهیه غذای امروز شما را در خود دارد

علاوه بر دستور پخت غذای محلی، شما با طرز تهیه انواع غذاهایی که در مهمانی و رستوران­‌ها سرو می­‌شود در غذاپز آشنا خواهید شد و یاد می­‌گیرد چگونه آشپزی خود را ارتقا بخشید. فسنجان، رشته‌­پلو، قورمه­‌سبزی، ته‌­چین مرغ، کباب بختیاری، باقالی­‌پلو با ماهیچه و بسیاری از غذاهای اصیل ایرانی از جمله آموزش‌­هایی است که در غذاپز به آن توجه شده است. طرز تهیه میگوی دریایی، سوپ میگو، طرز تهیه سویچه ماهی، سبزی پلو با ماهی و ... از جمله غذای دریایی است که طرز تهیه آن‌ها در غذاپز آمده است و اما پیش غذا چیست؟ در واقع پیش غذا یک وعده غذایی کوچک و سبک می­‌باشد که قبل از غذا سرو شده و به هضم غذا کمک می­‌کند. انتخاب پیش غذا می‌­تواند بر حسب ذائقه و محل زندگی با یکدیگر متفاوت باشد. بعنوان مثال شما طرز تهیه سالاد کینوا را در سایت غذاپز دارید. کینوا دانه گیاهی غنی از منیزم، پروتئین و ریبوفلاوین بوده و موجب کاهش سردرد و میگرن می­‌گردد. کافی است بر روی نام این پیش غذا کلیک کرده و مواد لازم و دستور پخت آن را یاد بگیرید.

بهتر شدن آشپزی با پیروی از دستور پخت غذاپز

اگر به دنبال آن هستید که رنگ و طعم و کیفیت غذای خود را بهتر کنید و یک آشپز حرفه­‌ای شوید با غذاپز همراه شوید. غذاپز طرز تهیه غذای سنتی، غذای بروز و جدید، غذای دریایی، انواع کیک و کلوچه و شیرینی و...را در وبسایت خود ارائه می‌­نماید. شما می­‌توانید بجای رفتن به کلاس‌های آموزش آشپزی و بدون پرداخت هزینه و زحمت رفت و آمد، خوش طعم­‌ترین غذاها، دسر، سالاد و حتی نوشیدنی­‌های بسیارخوشمزه و خوش­رنگ را برای خود و عزیزان خود تهیه نمایید. با غذاپز حتی می­‌توانید رستورانی دایر کرده و از مشتریان خود با بهترین و متنوع­‌ترین غذاها و نوشیدنی­‌ها پذیرایی کنید.

هدف غذاپز حفظ سلامتی شما با غذای سالم بوده که طرز تهیه خوردنی­‌های اقوام و ملل مختلف را بشما آموزش می­‌دهد. مانند کیک ژاپنی که در آن همه مواد لازم و طرز تهیه آن و مدت زمان پخت و هر آنچه لازم است را بشما عزیزان یاد می­‌دهد. شما می‌­توانید نظرات و انتقادات خودتان را برای غذاپز از طریق ایمیلی که در خود سایت قرار دارد، ارسال کنید.

همشهری آنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها