کد خبر: 612396
تاریخ انتشار :

سامانه خدمات هوشمند پالسی نو

سامانه خدمات هوشمند پالسی نو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

با سه نوع از خدمات جدید پالسی نو آشنا شوید

آزمایش زگیل تناسلی

سامانه خدمات هوشمند پالسی نو

زگیل تناسلی یکی از رایج ترین انواع عفونت های مقاربتی است. تقریباً همه افراد فعال جنسی در برخی از مراحل زندگی خود حداقل به یك نوع ویروس پاپیلومای انسانی HPVویروسی كه باعث زگیل های تناسلی می شود آلوده می شوند.

زگیل های تناسلی بر بافت های مرطوب ناحیه تناسلی تأثیر می گذارد. آنها می توانند مانند برجستگی های کوچک و گوشتی به نظر برسند و یا ظاهری شبیه گل کلم دارند. در بسیاری از موارد ، زگیل ها برای دیده شدن بسیار کوچک هستند. در حالی که برخی دیگر از این نو ع ویروس می توانند باعث سرطان شوند. واکسن گارداسیل می توانند به محافظت در برابر برخی از گونه های HPV دستگاه تناسلی کمک کنند.

در زنان زگیل تناسلی می توانند روی مجرا ، دیواره های واژن ، ناحیه بین دستگاه تناسلی خارجی و مقعد ، کانال مقعد و دهانه رحم رشد کنند. در مردان، ممکن است در نوک یا شاخه آلت تناسلی ، بیضه یا مقعد ایجاد شوند. زگیل تناسلی همچنین می تواند در دهان یا گلو شخصی که با فرد آلوده تماس جنسی دهانی داشته است ایجاد شود.

علائم و نشانه های زگیل های تناسلی عبارتند از :

  1. تورم های کوچک ، گوشتی ، قهوه ای یا صورتی در ناحیه تناسلی شما
  2. شکلی شبیه گل کلم ناشی از چندین زگیل نزدیک به هم
  3. خارش یا ناراحتی در ناحیه تناسلی شما
  4. خونریزی همراه با مقاربت

چه موقع به پزشک مراجعه کنیم؟ در صورت ایجاد برجستگی یا زگیل در ناحیه تناسلی به پزشک حتما مراجعه کنید .

بهترین راه تشخیص، انجام آزمایش زگیل تناسلی می باشد که می تواند نوع این ویروس را با نمونه برداری از زگیل مشخص نماید در بسیاری از موارد دیده شده بیماران از مراجعه به پزشک بدلیل خجالت از بیماری در ناحیه شرمگاهی خودداری می نمایند.

پالسی نو با داشتن کادری مجرب آماده ارائه ویزیت پزشک و آزمایش زگیل تناسلی در منزل می باشد. با انجام این آزمایش ها و تشخیص به موقع می توان از بروز بسیاری از بیماری ها مانند سرطان دهانه رحم جلوگیری کرد.

برای درخواست آزمایش زگیل تناسلی فقط کافیست درخواست خود را در پالسی نو ثبت نمایید تا در منزل یا آزمایشگاه نزدیک محل سکونت برای شما رزرو و نوبت دهی شود.

پشتیبانی: 22126218-021 در ساعات اداری و 09107500967 از 8 صبح تا 12 شب

آزمایش تست کرونا در منزل

آزمایش کرونا در منزل و تست کرونا در منزل ، این امکان را فراهم کرده‌است تا بدون مراجعه در محل زندگی و یا کارتان از شما نمونه برداری صورت بگیرد. شما میتوانید از طریق کارشناسان پشتیبانی سایت و یا اپلیکیشن، اقدام به ثبت مشخصاتتان نمایید و پس از بررسی‌های لازم، متخصصان با سرعت با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌ها لازم را جهت مراجعه حضوری انجام می‌دهند.

یک آزمایش تشخیصی می تواند نشان دهد که آیا شما یک ویروس کرونا فعال دارید یا خیر و باید مراحل قرنطینه یا جدا شدن از دیگران را انجام دهید. در حال حاضر دو نوع آزمایش تشخیصی وجود دارد - آزمایشات مولکولی مانند آزمایشات RT-PCR ، که ماده ژنتیکی ویروس را تشخیص می دهد و آزمایشات آنتی ژن که پروتئین های خاص ویروس را تشخیص می دهد.

سامانه خدمات هوشمند پالسی نو

https://pulsyno.com/blog/wp-content/uploads/2020/12/Cellphon.png

برای درخواست تست کرونا در منزل فقط کافی است در سایت پالسی نو درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان آزمایشگاهی که از طرف پالسی نو معرفی میشوند برای گرفتن تست کرونا در سریعترین زمان ممکن حضور می یابند. تست کرونا در منزل با رعایت تمام پروتکل های موارد بهداشتی صورت و در کمتر از 24 ساعت نتیجه تست کرونا برای شما ارسال میشود

برای جوادهی فوق سریع(کمتر از 6 ساعت) کافیست درخواست فوری تست کرونا را بدهید.

تماس با پشتیبانی: 09107500967 (از 8 صبح تا 12 شب)

شماره ثابت : 22126218-021 ( تماس در وقت اداری)

داروخانه های آنلاین

داروخانه آنلاین می تواند راهی مناسب و کارآمد برای تهیه داروهای مورد نیاز شما باشد. داروخانه های آنلاین به شما امکان می دهند داروهای تجویز شده را با استفاده از داروخانه ای که به صورت آنلاین واپلیکیشن به جای مراجعه حضوری به داروخانه از خانه خرید دارویی داشت باشید.

سامانه خدمات هوشمند پالسی نو https://pulsyno.com/blog/wp-content/uploads/2021/02/Online-24-hour-pharmacy.jpg

صرف نظر از نوع داروخانه آنلاین که استفاده می کنید، داروهایی که بدون نسخه پزشک هستند نیاز به نسخه پزشک مجاز دارند (مثلاً یک پزشک ، یک پرستار پزشک یا یک دستیار پزشک) یک داروساز نمی تواند این نوع داروها را برای شما سفارش دهد.

اگر بلافاصله به دارو های که در تمام داروخانه ها بدون نسخه پزشک ارائه می شود نیاز دارید (به عنوان مثال آنتی بیوتیک)، بهترین پیشنهاد به شما انتخاب داروخانه آنلاین پالسی نو است. که بعد از خرید دارو ارسال دارو به صورت فوری انجام می شود برای خرید دارو و تمام اقلامی که در داروخانه ها موجد می باشد فقط کافیت به لینک بالا مراجعه کنید و در خواست خود را ثبت نمایید و از یک خرید اینترنتی لذت ببرید.

با نصب اپلیکیشن پالس نو تمام بیمارستان را در جیب و منزل خود داشته باشید. پالسی نو تولد یک ضربان

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها