کد خبر: 613157
تاریخ انتشار :

دوره سئو ، شاهراه رسیدن به فروش

دوره سئو ، شاهراه رسیدن به فروش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دنیا روز به روز بیشتر به سمت آنلاین شدن کسب‌وکارها پیش می‌رود؛ همچنین درحال حاضر با شیوع بیماری واگیردار کرونا، مردم به خرید اینترنتی از طریق وب‌سایت‌ها سوق پیدا کرده‌اند و تعداد آن‌ها روز به روز درحال افزایش است. یکی از راه‌هایی که باعث افزایش فروش محصولات یا افزایش ارائه خدمات وب‌سایت شما می‌شود، رسیدن به نتایج اولیه سرچ گوگل است که طبق تحقیقات ارائه شده بیش از ۲۵٪ از افراد روی اولین نتیجه جستجوی Google کلیک می‌کنند. با مطالعه میلیاردها نتیجه جستجو، بیش از یک چهارم جستجوگرهای Google بر روی اولین نتیجه کلیک می‌کنند. حال این سوال برای شما پیش می‌آید که خب چگونه وب‌سایت خودمان را به نتایج اول منتقل کنیم؟

باید در مرحله اول بدانید که وب‌سایت شما نیاز به بهینه‌سازی برای موتور جستجو نیاز دارد که به اصطلاح به آن سئو می‎‌گویند. شما می‎‌توانید با شرکت دوره‌ سئو در این حوزه به تسلط کافی برای بهینه‌سازی سایت خود برسید و به راحتی و با هزینه کم رسیدن به نتایج اول خود را تضمین کنید.

مزایای سئو
  • باعث افزایش ترافیک سایت می‌شود:

نتایج سئو رو نمی‌توان به سرعت مشاهده کرد اما به تدریج با توجه به نرم افزارهای آمار گیر متوجه افزایش چشمگیر ترافیک وب‌سایت خود می‌شوید، افزایش ترافیک موجب بازدید هر چه بیشتر کاربران از سایت و در نتیجه افزایش فروش و درآمد شما می‌شود.

  • باعث افزایش اعتبار برند می‌شود:

کاربران به نتایج صفحه اول گوگل اعتماد دارند و با استفاده از سئو می‌توانید در این لیست قرار بگیرید. در نتیجه برند شما مورد اعتماد آن‌ها قرار می‌گیرد. هر چه در نتایج جستجو رتبه‌های پایین‌تری را کسب کنید، از اعتماد کاربران به شما کاسته می‌شود. اگر گوگل جایگاه بالایی را برای سایت شما در نظر بگیرد، ارزش و اعتبار برند شما نیز افزایش خواهد یافت.

  • رقبای شما درحال سئو کردن هستند:

سئو حوزه‌ای است که که در حال بزرگ شدن است و هر روز افراد بیشتری با مزایای سئو و بهینه سازی سایت آشنا می‌شوند. رقبای شما در جریان این موضوع هستند و ممکن است زودتر از شما دست به بهینه سازی سایت خود بزنند، در نتیجه آنها زودتر از شما رتبه‌های بهتر را تصرف می‌کنند. حتی اگر شما در وب‌سایت خود خدمات بهتر و قیمت مناسب‌تری را ارائه دهید، باز هم گوگل تمام ترافیک را به آن‌ها خواهد داد.

  • نتایج کسب شده در سئو در طولانی مدت ماندگار است:

این نتایج برخلاف تبلیغات اینترنتی، با قطع شدن بودجه، به صورت ناگهانی از بین نمی‌روند، اگر در جایگاه های بالای گوگل قرار بگیرید، افراد دیگر نمی‌توانند به راحتی آن را از شما بگیرند و شما با اقدامات لازم می‌توانید برای طولانی مدت جایگاه‌های اول را از آن خود کنید و فروش بیشتری نسبت به رقبا داشته باشید.

  • سئو موجب ارتقای کلاس کسب‌وکار شما می‌شود:

سئو موجب ارسال روزانه هزاران کاربر به سمت سایت شما می‎شود و همین باعث می‌شود که شما برای پاسخگویی بهتر نیاز به سرور قوی و سریع‌تر داشته باشید در عین حال ممکن است با پیشنهاداتی از طرف کاربران درباره نوع محصولات خود و نیازهای آنان مواجه شوید. با سئو می‌توانید نام برند خود را میان این همه وب‌سایت برجسته کنید و به فروش بپردازید.

  • 60% کلیک کاربران برای نتایج اول گوگل است:

قرار دادن سایت در نتایج ابتدایی گوگل می‌تواند موجب کسب هزاران هزار بازدید از سوی کاربران شود. چون 40% بقیه کلیک‌ها به هزاران وب‌سایت‌های بعد از نتیجه دوم می‌رسد.

  • احتمال تبدیل کاربران ورودی از سئو به مشتری بسیار بالا است:

سئو تلاش می‌کند تا بازدید وب سایت شما به صورت هدفمند افزایش یابد و هنگامی که کاربر وارد صفحه‌ی شما شد، همان کاری را انجام دهد که شما پیش از این برای آنها طراحی کرده بودید. این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سئو در بین دیگر مزایای سئو است.

  • سئو باعث افزایش احتمال بازگشت مشتری می شود:

هر چه بیشتر توسط مشتریان دیده شوید، با احتمال بیشتری از شما خرید می‌شود. رتبه خوب سئو به شما کمک می‌کند تا در معرض دید باشید و احتمال فروش و جذب کاربران و تبدیل آن‌ها به مشتری را بالا ببرید.

پیاده سازی سئو قوی و با کیفیت در وب‌سایت یک بازاریابی مفید خواهد بود. امروزه سئو برای مشاغل مختلف الزامی است!چون سئو 7/24 است، به عبارت دیگر سئو 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز کار می‌کند . هنگامی که در موتورهای جستجو در رتبه بندی بالایی قرار می‌گیرید ، در واقع هنگام خواب نیز به کسب‌وکار خود ادامه می‌دهید. سئو در واقع روش بازاریابی "عصر جدید" محسوب می‌شود ، اما برای همه برندها حیاتی است. به ویژه که فضای رقابتی همچنان رو به افزایش است.

آیا شما می‌توانید خودتان سایت‌تان را سئو کنید؟

البته که می‌توانید، فقط برای شروع شما نیاز به یک دوره سئو جامع نیاز دارید که مجموعه نداخالقی یک دوره کامل سئو برای شما فراهم کرده است که از مزیت‌های این دوره می‌توان به آموزش مهم‌ترین و کاربردی‌ترین مباحث سئو در زمان کم اشاره کرد، علاه بر این توجه و تاکید دوره بر روی استراتژی‌ها و نحوه نگاه کردن به مشکلات است که از نقاط روشن این دوره محسوب می‌شود، بیشتر افراد در چندین دوره سئو شرکت کرده‌اند ولی همچنان درعمل و کاربرد با مشکل مواجه هستند. پس از گذراندن این دوره شما می‌توانید در اولین پروژه خود چالش‌ها و مشکلات خود را با ما مطرح کنید و از همفکری ما برای حل مشکلات و سوال‌های خود استفاده کنید. پس ما در اولین پروژه شما پس از این کلاس همراه شما خواهیم بود. از مهم‎‌ترین مزایای این دوره می‌توان به پیشتیبانی اولین پروژه شما، بعد از اتمام دوره اشاره کرد، که شما می‌توانید در مشکلات پروژه خود از ما کمک بگیرید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها