کد خبر: 613324
تاریخ انتشار :

سردار فضلی : رزمندگان اسلام در دفاع مقدس به تکلیف الهی عمل کردند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار حاج علی فضلی شامگاه سه شنبه با حضور در لشکر عملیاتی ۱٠ سیدالشهدا (ع) استان البرز اظهار داشت: در آن دوران رزمنده ها به دنبال انجام تکلیف الهی خود بودند لذا متکی به شخص خاصی نبودند و هدف رضای خداوند متعال بود.

وی ادامه داد: همه باید از این حرکت رزمندگان اسلام و شهدای والامقام درس بگیریم تا عاقبت بخیر شویم و دشمنان را ناکام بگذاریم.

سردار فضلی با بیان اینکه لشکر 10 سیدالشهدا(ع) دارای قداست خاصی است ، گفت : این لشکر قدمگاه شهدا است زیرا 14 فرمانده دلیر این لشکر یا شهید و به درجه جانبازی نایل آمدند.

وی بیان داشت: ما در قدمگاه شهدا و رزمندگان روزها را سپری می کنیم و نکته ی مهم تر این که مقام معظم رهبری در مکان استقرار این لشکر تشریف فرما شدند و در یک رزمایش ۵۰ هزار نفری در لشکر ۱۰سیدالشهدا(ع) یک نمایش اقتدار برگزار گردید و ایشان با رزمندگان دیدار برای آنان سخنرانی کردند. وی اضافه کرد: شهدای عزیز و بزرگواری در دوران دفاع مقدس تقدیم دین خدا شدند که هر کدامشان برای ما یک الگو هستند سردار فضلی بیان داشت: شهید محمدحسین فهمیده که از ماندگاران تاریخ است از خطه البرز عازم جبهه های حق علیه باطل شد.

وی گفت: در زمان دفاع مقدس ما به نیت ۱۴ معصوم (ع) در لشکر سیدالشهدا (ع) ۱۴ فرمانده به رزمندگان معرفی کردیم تا اگر فرماندهی مجروح شد یا شهید شد،فرماندهی لشکر را بدست بگیرند که این ۱۴ نفر یا شهید و یا مجروح شدند. وی یاداور شد: نام و یاد این فرماندهان بر تارک تاریخ می درخشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها