کد خبر: 613408
تاریخ انتشار :

انتشار شماره جدید مجله «روزنامه نگاری جدید»

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، موضوع اصلی این شماره مجله تخصصی حوزه رسانه، «شهروند خبرنگاری» است. در بخش نخست با عنوان «خبرنویسی» این مطالب منتشر شده اند: «خبرنویسی با شهروند خبرنگاری (رضا غبیشاوی)»، «علیه خبر جعلی»، «اخبار جعلی چرا گسترش یافته اند (دکتر قادر باستانی)»، «خبر جعلی» و « نقد خبر».

در بخش«خبر جعلی»، به ۱۱ خبر جعلی و چگونگی تشخیص آنها اشاره شده است. همچنین در بخش «نقد خبر»، ۱۰ خبر به لحاظ اصول حرفه ای، ادیت و بررسی شده اند.

«شهروند خبرنگاری» عنوان بخش دوم و اصلی مجله است. مطالب این بخش نیز این گونه اند: «روزنامه نگاری و شهروند خبرنگاری، فرصت ها و چالش ها»، «شهروند خبرنگاری، یک ضلع از سه ضلع (محمد جلالی)»، «شهروند خبرنگاری در شبکه الجزیره»، «شهروند خبرنگاری در روزنامه نگاری (آرش خوشخو)»، «چگونه از شهروند خبرنگاری استفاده کنیم (فرید عطارزاده)»، «آیا همه مردم روزنامه نگارند؟»، «از پل تاک تا تلگرام، رسانه جدید و عضو پذیری افراطیون» و «چگونه تلگرام در روسیه به جذاب ترین رسانه جدید تبدیل شد؟»

در سومین بخش مجله با عنوان «روزنامه نگاری و فضای مجازی» نیز مصاحبه ای با دکتر حسن نمکدوست استاد علوم ارتباطات با تیتر «تضعیف رسانه های اصلی نگران کننده است» منتشر شده است. «چالش رسانه، از صدام تا توییتر» نیز تیتر دیگر مطلب این مجله است.

«پرسش و پاسخ» هم به جواب سوالات مطرح در عرصه روزنامه نگاری می پردازد. در بخش «کتاب» نیز تعدادی از کتاب های جدید حوزه رسانه و روزنامه نگاری معرفی شده اند.

مجله روزنامه نگاری جدید در تعدادی از کیوسک های مطبوعات در مرکز شهر تهران و کتابفروشی ها توزیع می شود. همچنین می توان شماره های جدید و قبلی مجله را از طریق فروشگاه «پیشگاه» (تهران - خیابان کارگر، بالاتر از میدان انقلاب، مجتمع مهرسان، فروشگاه پیشگاه) تهیه کرد. علاوه بر این می توان با تماس تلفنی یا واتس اپی با شماره ۰۹۳۶۳۶۸۸۳۵۴ مجله یا نسخه پی دی اف را اینترنتی، خریداری کرد.

مدیرمسوول و سردبیر مجله «روزنامه نگاری جدید»، رضا غبیشاوی است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها