کد خبر: 613623
تاریخ انتشار :

مشاوره تحصیلی با طعم 100 تست

مشاوره تحصیلی با طعم 100 تست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گاهی مواقع نیز در زندگی با توجه به وسعت موضوعات و پیچیدگی مسائل و گستردگی اطلاعات و همچنین در انجام انتخاب های مهم زندگی اعم از ازدواج، تحصیلی، شغلی و ... مشورت با افراد متخصص و صاحب نظر از عوامل مهم و مسائل حیاتی در تصمیم گیری تلقی می گردد تا فرد بتواند تصمیم منطقی را در زمینه مورد نظر اتخاد نماید. مشورت و مشاوره گرفتن از افراد عاقل و عالم، یکی از راهکارهای اساسی است که افراد را گام به گام به آرزوهایشان نزدیک و نزدیکتر می نماید.

اگر شما دانش آموزان سخت کوش، در جستجوی معتبرترین و بهترین مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور برای یک برنامه درسی دقیق و کارآمد همراه با مشاوره کنکور بلند مدت هستید، پیشنهاد ما به شما اینست که حتماً به وب سایت مشاوران ۱۰۰ تست با آدرس اینترنتی www.100test.ir به عنوان یکی از معتبرترین سایت های کنکوری کشور مراجعه نمایید و با آشنایی کامل با مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی100 تست وقت و هزینه خود را با انتخاب دیگر مشاوران نامعتبر از دست ندهید. موفقیت شما مایه افتخار ماست و ما تا رسیدن شما به قله های والای موفقیت همراه و همگام شما خواهیم بود.

ضرورت مشاوره ی تحصیلی برای دانش آموزان

مشاوره تحصیلی، دانش آموزان را در شناخت بهتر و اساسی توانایی ها و استعدادهایشان یاری می نماید و توجه آنها را به شرایط و خصوصیات مثبت و کارآمدی که شاید قبلاً هیچ گونه اهمیتی برایشان نداشته است، معطوف می نماید، در حقیقت آنها را وادار به بیشترین استفاده از حتی حداقل امکانات موجود می نماید. مشاوران تحصیلی با همکاری معلم، خانواده و مسئولان مدرسه دانش‎آموزان را در جهت رفع مشکلات تحصیلی، خانوادگی، روانی و ... یاری داده و با این شیوه در نهایت، شاهد عملکرد بهتر دانش آموزان خواهند بود.

برخی بر این باورند که برای موفقیت و قبولی در کنکور سراسری و یا سایر آزمون ها فقط و فقط باید تا سرحد جنون بخوانند، این در حالیست که برنامه ریزی برای موفقیت و کسب نتیجه مطلوب در تمامی زمینه ها از جمله کنکور که قطعاً برای دانش آموزان یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین آزمون ها به شمار می رود، یک ضرورت محسوب می شود. البته این بدین معنا نیست که مطالعه نقش چندانی ندارد، مطالعه کردن کلید طلایی موفقیت شماست اما در کنار برنامه ریزی دقیق توسط مشاوران حرفه ای. در واقع مهمترین ابزار موفقیت در کنکور برنامه ریزی روزانه می باشد. مشاوره تحصیلی با بررسی سطح آمادگی و توانایی شما، برنامه ریزی های تحصیلی را انجام می دهد.

مشاوره تلفنی 100 تست یکی از بهترین مشاوران کنکور کشور محسوب می شود. مسلماً اینکه چگونه دانش آموزان توانسته اند با مشاوره 100 تست به رتبه های برتر کنکور دست یابند و چه استراتژی هایی پیش گرفته اند ذهن شما را درگیر کرده است، با ما همراه باشید تا با عملکرد این مرکز بیشتر آشنا شوید.

طرح جامع مشاوره کنکور 100 تست

گروه آموزشی مشاوران 100 تست با بهره گیری از بهترین تکنیک ها در زمینه برنامه ریزی و مشاوره برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور فعالیت گسترده ای دارد. در این مجموعه خدمات مربوط به کتاب ها و فیلم های آموزشی تمامی دروس کنکور نیز ارائه می گردد.

مهندس حسین پور مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی تلفنی رتبه‌های 2 رقمی کنکور می باشد که با بکارگیری روش های خاص در مشاوره کنکور تلفنی کنکوری ها می توانند سریعتر از سایرین درصد های بالا را به خود اختصاص دهند. افزایش عملکرد، مدیریت زمان و انرژی اهداف اصلی مشاوره تلفنی مهندس حسین پور می باشد و تمامی تلاش خود را به کار بسته تا همواره خدمات خود را در بالاترین سطح کیفی به دانش آموزان عزیز ارائه نماید و طی مدت زمان مشاوره و رسیدن به نتیجه مطلوب در زمینه های مختلف در کنار شما خواهند بود .

هر کجای ایران عزیزمان که هستید برای ارتباط با ما و بهره مندی از تجارب و مشاوره تلفنی مهندس حسین پور در مرکز 100 تست، جهت دریافت برنامه ریزی، مشاوره بلند مدت، اطلاع از شرایط و هزینه ها می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، می توانید به یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشید :

آدرس ایمیل: plan4study@yahoo.com

موبایل دستیار مشاور : 09170300085.

در مؤسسه 100 تست کمترین قیمت مشاوره کنکور و معتبرترین مشاور کنکور مهندس حسین پور به شما معرفی می گردد. مخاطبان این مرکز دانش آموزان در تمامی مقاطع می باشند.

خدمات ویژه مشاوره تحصیلی تلفنی 100 تست

از جمله خدمات مشاوره تلفنی 100 تست می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • ارائه برنامه اختصاصی واقعی منظم و شخصی شده بر اساس شرایط شما
  • آموزش راههای میانبر یادگیری تحصیلی
  • ارائه تکنیک های مطالعه و روش های تست زنی
  • برگزاری آزمون های کتبی تکرارپذیر و مشابه کنکور
  • ارائه بسته های انگیزشی_تفریحی برای دانش آموزان
  • معرفی منابع کمک درسی جامع برای تمامی دروس
  • پاسخگویی به کلیه سؤالات و ابهامات شما در اسرع وقت
  • تعادل مطالعه تشریحی و تستی و همچنین دروس مختلف
  • مشاوره انگیزشی کنکور و راهکارهای افزایش هوش هیجانی شما
  • مدیریت زمان، پیشرفت در آزمون های آزمایشی و ارزیابی آزمون ها
  • آموزش روش مطالعه، خلاصه نویسی و مرور هر درس با جزئیات کامل
  • بالا بردن سطح کیفی مطالعه شما توسط مشاوره تحصیلی تلفنی حرفه ای
  • ​ با روش مطالعه‌ ChL شما ۳ برابر سریعتر از سایرین به درصد بالای ۹۰ خواهید رسید.
  • ظرفیت پذیرش کم (30 نفر ) جهت رسیدگی به دانش آموزان در بالاترین سطح کیفی
  • حل مشکلات بزرگ برنامه جدولی ( استرس، سرخوردگی و جبران ناپذیری ) با روش برنامه‌ریزی خطی
  • ارائه راه حل برای برخی از مشکلات خاص شما نظیر: مسائل و مشکلات دوران نوجوانی، حل مسائل کنکوری نظیر کند خوانی، عدم تمرکز حواس، رفع استرس کنکور، تنظیم خواب و …

برقراری ارتباط با مشاور تحصیلی رایگان در 100 تست

برای ارتباط با مشاور تحصیلی رایگان ما پیشنهاد می کنیم از چت اینستاگرام استفاده نمایید و سوالات خود را می توانید در کامنت ها یا دایرکت چت مطرح نمایید و منتظر مشاوره رایگان ما باشید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

شماره های تماس :

موبایل: ۰۹۱۷۰۳۰۰۰۸۵

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها