کد خبر: 614917
تاریخ انتشار :

آیت الله العظمی وحید خراسانی: نیمه شعبان امسل متفاوت با سال‌های دیگر باشد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت الله العظمی وحید خراسانی در جمع تعدادی از اعضا هیات استفتا دفتر خود، طی سخنانی پیرامون ولادت امام زمان (عج) اظهارکرد: باید هر سال بزرگداشت میلاد امام زمان از سال قبل باشکوه‌تر باشد چرا که اگر یک لحظه نظر لطف را بردارد تمام عالم محو است. هستی و وجود ما، به یُمن اوست وظیفه ما یاد اوست.

این مرجع تقلید ادامه داد: همه هیات ها اقدام کنند تا نیمه شعبان احیا شود اجرشان هم در شب قدر است، لیلة القدر که همه‌ اعمال در دفتر عمل ضبط است، خدمات آن‌ها نیز مضبوط و ثبت شده است.

آیت الله وحید خراسانی گفت: مقدرات شما، به خدمت شما در شب نیمه شعبان که ولادت امام زمان می‌باشد وابسته است امام زمان، مدار عالم هستی و پناهگاه جهان پیدا و پنهان است. وی در ادامه تاکید کرد: امسال از سال‌های قبل باشکوه‌تر برگزار کنید هر کس نصیبی دارد، به قدر وسع و طاقت خود، برای لیلة القدر قدم بردارد، تمام نعمت در نیمه شعبان است آن هم به وجود امام زمان، نزد همه انبیا و اولیا، تنها ۲ حرف از علم است، ۲۸ حرف وابسته به امام زمان است، عقل هر نفری در ظهور او عقل چهل نفر می‌شود. آیت الله وحیدخراسانی تصریح کرد: در اقطار جهان، مسلمانان سعی کنند، آن روز را احیا کنند شب قدر که شب تقدیر است به امضا آن حضرت می‌رسد، اوست که به فرمان خدا، قادر به تغییر و تبدیل است.

وی اضافه کرد: امسال، باید غیر از سال‌های قبل باشد هر مریضی که شفا می‌خواهد و هر مدیونی که ادای دینش را از خدا می‌خواهد وعده ما و او در شب و روز نیمه‌ شعبان، باید به همت مومنان این سال بهتر از سال‌های قبل، اقامه‌ شعائر میلاد آن حضرت بشود توسل از ما، افاضه از او، همه مردم‌ هر روز قرآن را برای حفظ او قرائت کنند.

آیت الله وحید خراسانی در ادامه بیان کرد: این دستور را ترک نکنند، تمام امت در راستای اقامه‌ شعائر مهدویت بشود، خداوند ما را از انصار آن حضرت، و سعادت ما را نیز در شهادت در رکاب سرور زمین و آسمان قرار بدهد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها