کد خبر: 615039
تاریخ انتشار :

امنیت بیشتر با کرکره برقی در مغازه و منزل شما

امنیت بیشتر با کرکره برقی در مغازه و منزل شما
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کرکره برقی و ایجاد امنیت در طلافروشی

راحتی و امنیت خود را با کرکره برقی تضمین کنید. به لطف افزایش انواع کرکره برقی تقریباً برای هر مکانی نصب کرکره اتوماتیک امکان پذیر شده است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

یکی از مکانهایی که حتما نیاز به ایمن سازی دارد طلافروشی است کرکره برقی بهترین انتخاب برای ایمن سازی میباشد زیرا بدون ریموت نمیتوان آنرا باز و بسته نود و این محصول باعث میشود سارقان به درب بسته بخورند.

همانطور که از اسم این نوع کرکره پیداست به صورت برقی با کمک ریموت باز و بسته می شود البته راه های دیگری هم برای کنترل آن وجود دارد و انتخاب آن بستگی به نیاز و سلیقه ی شما دارد.

راجع به مزایای کرکره برقی بیشتر بدانیم :

کرکره برقی کارایی راحت همراه با افزایش امنیت و راحتی را به مصرف کنندگان ارائه می دهد و در این شکی نیست که لبخند رضایت بر لبان شما می نشیند.

مزایای استفاده از کرکره برقی :

- امنیت بالا و جلوگیری از سرقت

- بهینه سازی دما و جلوگیری از ورود سرما ، گرما

- قابلیت کنترل کرکره اتوماتیک حتی زمانی که از خانه یا محل کار دور هستید.

- تنوع در تنظیمات

- سازگاری بالا با تمام سیستم های هوشمند

- نصب و اجرای آسان در زمان کم توسط نیروی متخصص شرکت السا

امنیت بیشتر با کرکره برقی در مغازه و منزل شما

مقاوم سازی کرکره برقی و تاثیر آن در میزان امنیت

آیا می خواهید کرکره های برقی را برای ساده سازی زندگی روزمره و به روزرسانی ساختمان خود تهیه کنید؟ آیا میخواهید امنیت ساختمان را نیز تامین کنید؟ کرکره برقی قهرمانانه می تواند هر مکانی را ایمن سازد در صورتی که از مقاوم بودن جنس سازه ان اطمینان حاصل کنیم.

طیف گسترده ای از موتورهای الکتریکی وجود دارد که برای اتوماتیک سازی کرکره ها کاربرد دارند.

موتورهای کرکره برقی به ۴ دسته تقسیم میشود:

موتور توبولار 1-

موتورساید 2-

موتورتوبولارصنعتی 3-

4-موتورسانترال

حال ببینیم چه موتوری را باید برای کرکره مورد نظرمان انتخاب کنیم؟

انتخاب موتور کرکره برقی با کیفیت و از شرکت معتبر، در عین حال که عملکرد ساده دارد و راحتی بیشتری را ارائه می دهد ، به شما این امکان را می دهد که مدت بیشتری از آن استفاده کنید.

سوال بیشتر مشتریان ما این است اگر جریان برق قطع شود کرکره از عملکرد خود باز می ایستد؟

خیر ، در صورت استفاده از موتورهای ساید که دارای زنجیر هستند که وقتی برق قطع شود به وسیله این زنجیر میتوان کرکره را باز و بسته نمود. موتورهای توبولار نیز همگی بدون باطری بکاپ هستند و دارای اهرم خلاص کن دستی هستند ودر زمان قطع برق از آن استفاده میشود.

بهینه سازی دما و انرژی با نصب کرکره برقی

کرکره اتوماتیک عامل مهمی در صرفه جویی در مصرف انرژی است. درب کرکره ای علاوه بر اینکه انرژی مورد نیاز شما را تأمین میکند دمای داخلی را ایده آل نگه میدارد.

به عنوان مثال کرکره پنجره با بالا و پایین رفتن خودکار از گرم شدن اتاق در تابستان جلوگیری می کند. در زمستان هم به عنوان عایقی برای جلوگیری از ورود سرما به داخل خانه خواهد بود. این امر باعث می شود ثبات دمای داخلی حفظ شود و کمکی در زمینه ی کاهش هزینه های مصرف سیستم گرمایشی و سرمایشی می کند.

امنیت بیشتر با کرکره برقی در مغازه و منزل شما

بسته به نوع فضا درب کرکره ای برقی توسط شرکت السا به عنوان کرکره برقی پارکینگ ، کرکره برقی مغازه و کرکره پنجره میتواند در فضای شما نصب شود.

از تولید تا نصب همراه شماییم.

با انواع کاربرد های کرکره برقی آشنا شوید !

کرکره برقی همانطور که می دانید کاربرد های بیشماری دارد که در اینجا به دو نوع از آن اشاره میکنیم با دقت آن ها را مطالعه کنید تا به مفید و کاربردی بودنش پی ببرید.

کرکره پنجره :

پنجره ها جز ء اصلی ترین جزئیات هر خانه ای محسوب می شود ، بنابراین برای پوشاندن آن ها باید از مواردی استفاده شود که کاربردی باشد و بتواند برای افزایش امنیت مناسب واقع شود.

کرکره پنجره می تواند گزینه ی مناسبی برای پوشاندن پنجره ها محسوب شود چراکه علاوه بر زیبایی که به پنجره ها و ظاهر ساختمان می دهد باعث می شود تا حریم شخصی شما حفظ شود و دیگر لازم نیست نگرانی این را داشته باشید همسایه ی روبرو به خانه ی شما دید دارد.

با کمک ریموت و سیستم هوشمند خانه‌تان هم به راحتی کنترل می شود همچنین کرکره پشت پنجره و داخل هم قابل نصب است.

کرکره پارکینگ :

کرکره پارکینگ امروزه در اکثر ساختمان های اداری ، مسکونی ، تجاری و حتی پارکینگ های عمومی دیده می شود. دیگر درب های قدیمی را دور بریزید و کرکره پارکینگ را جایگزین کنید.

نصب کرکره برقی برای پارکینگ اجازه ی ورود هیچ سارقی را به داخل پارکینگ نخواهد داد و اینکه نگران باز ماندن درب را هم نخواهید داشت.

همچنین تیغه هایی که برای ساخت کرکره پارکینگ استفاده می شود در برابر ضربه های محکم مقاومت بالایی دارد و اجازه ی هیچ شخص یا وسیله ی نقلیه ای را بدون داشتن ریموت نمی دهد. پس از این نظر خیالتان راحت است پارکینگ ساختمانتان از امنیت بالایی برخوردار است حتی می توانید از نصب دوربین مداربسته هم صرفه نظر کنید.

تنظیم و نصب دقیق موتور کرکره برقی

برای استفاده کامل از عملکرد ، کرکره اتوماتیک باید به درستی پیکربندی شود. شرکت السا تنظیم صحیح و نصب کرکره برقی شما را تضمین می کند. حتی پس از نصب ، در صورت بروز هرگونه مشکل ، متخصصان ما همچنان در کنار شما خواهند بود.

آیا کرکره برقی از ورود صداجلوگیری میکند؟

تا اینجای مطلب راجع به این صحبت کردیم که کرکره برقی به عنوان عایقی برای ورود گرما و سرما به داخل منزل می شود اما این را هم باید بگوییم که کرکره پشت پنجره می تواند به عنوان عایقی برای جلوگیری از ورود صدا باشد.

اگر می خواهید شب ها خوابی راحت داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم که حتما به نصب آن فکر کنید. اگر هم نگران قیمت کرکره برقی هستید شرکت السا همراه شماست تا درب کرکره ای بسیار با کیفیت با قیمت مناسب خدمتتان عرضه نماید.

کرکره اتوماتیک به دلیل تیغه هایی که در ساخت آن استفاده می شود به راحتی توانایی این را دارد که از ورود صدا به داخل جلوگیری کند همچنین در زمان باز و بسته کردن کرکره شما هیچ صدایی را متوجه نخواهید شد.

سفارش کرکره برقی با یک کلیک !

برای خرید هر نوع از کرکره برقی که خواستید شرکت دپارتمان درب اتوماتیک السا همراه شما خواهد بود تا یک کرکره با کارایی بالا و مناسب به شما عرضه کند.

از اینکه کرکره برقی را از شرکت معتبر سفارش دهید دریغ نکنید چراکه مطمئن خواهید شد که در طولانی مدت برای شما کارایی دارد و هر دقیقه لازم نیست به تعمیر یا تعویض آن فکر کنید.

در صورت سفارش از شرکت السا ، گارانتی طلایی دریافت خواهید کرد اگر هم ایرادی برای کرکره پیش بیاید تمام خدمات پس از فروش را به شما ارائه می دهد همچنین با ارائه ی فاکتور رسمی خیال شما را از خریدی که انجام دادید راحت می کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها