کد خبر: 615088
تاریخ انتشار :

 خدمات پرستاری در منزل کرج

 خدمات پرستاری در منزل کرج
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 خدمات پرستاری در منزل کرج

همیار سلامت ارائه دهنده خدمات پزشکی و پرستاری در منزل کرج، همیار و همراهی برای شما می‌باشد تا با کمک به همشهریان عزیز کرجی تعداد مراجعات بیمارستانی را کاهش دهد و بتواند قدمی در راستای کاهش انتقال ویروس کرونا بردارد. همیار سلامت با خدمات متنوع پرستار در منزل، ویزیت پزشک در منزل، اجاره اکسیژن ساز و نوار قلب در منزل آماده کمک رسانی به مردم عزیز کرج می‌باشد.

شرکت پرستاری در منزل همیار سلامت

تغییر سبک زندگی، هزینه های بالا، مشکلات اقتصادی، کمبود وقت، افزایش جمعیت و افزایش مراجعات بیمارستانی همگی باعث شده اند تا استفاده از خدمات درمان در منزل از جمله پرستار در منزل افزایش پیدا کند. در این راستا مرکز خدمات پرستاری و پزشکی در منزل همیار سلامت کرج با بهره گیری از حرفه ای ترین تیم تخصصی در حوزه های مختلف درمان شامل خدمات پزشکی، پرستاری، آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی سعی در کاهش دغدغه های مردم در این عرصه داشته و مفتخر است تا در راستای سلامت جامعه به مردم عزیز ساکن کرج و حومه خدمات متنوع درمانی ارائه کند. بستری بودن بیمار در بیمارستان ممکن است هم برای بیمار و هم اطرافیانش استرس زا باشد. خدمات مراقبتی در منزل مانند پرستار در منزل باعث آرامش خاطر اطرافیان بیمار شده و این امکان فراهم میشود تا مراقبت از بیمار تحت نظارت خانواده باشد و همین طور تاثیر مثبتی بر سلامت روان بیمار دارد.

وجود پرستار در منزل باعث جلوگیری از ابتلا بیمار به عفونت های بیمارستانی شده و نقش بسزایی در تسریع بهبود بیمار دارد. برای بیمارانی که نیاز به بستری شدن طولانی مدت دارند علاوه بر بالا رفتن احتمال انتقال بیماری هزینه ها و خدمات درمان بسیار زیاد شده و خانواده ها متحمل پرداخت هزینه های هنگفتی میشوند. با خدمات مراقبت از بیمار در منزل این هزینه ها به مقدار چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد. ارائه خدمات جامع تر و بهتر، مدیریت کردن مصرف داروی بیمار، شخصی سازی خدمات و کاهش هزینه های درمان از جمله دلایلی است که ما را تشویق به استفاده از خدمات پرستار در منزل میکند.

 خدمات پرستاری در منزل کرج

در بیمارستان خدماتی که به تمام بیماران ارائه میشود یکسان است که ممکن است باعث بروز نارضایتی هایی در بیمار شود در حالی که اگر خدمات در منزل باشد هم روند درمان سریع تر میشود و هم خدماتی که بیمار ارائه میشود به صورت اختصاصی میباشد. گاهی ممکن است وقتی بیمار در بیمارستان باشد امکان فراموش کردن مصرف دارو ها باشد در حالی که اگر از خدمات پرستار در منزل استفاده کند پرستار بر چگونگی و زمان مصرف دارو ها نظارت کامل دارد.

پرستار بیمار در منزل علاوه بر نظارت بر امور درمان مانند یک همراه و همدل بیمار را تا بهبودی کامل همراهی میکند. همدلی باعث افزایش سرعت روند بهبود و حفظ روحیه بیمار میشود. علاوه بر این مراقبین کمک میکنند تا بتوانند فعالیت روزانه خود را بهتر انجام دهند.

نوار قلب در منزل

نوار قلب یک آزمایش است که با آن فعالیت الکتریکی قلب سنجش میشود. اگر فرد احساس تپش قلب شدید داشته باشد، وجود درد در ناحیه قفسه سینه و همین طور تنگی نفس و درد در هنگام نفس کشیدن داشته باشد در این مواقع گرفتن نوار قلب برای او توصیه میشود. اکوی قلب یک روش تخصصی تر برای گرفتن نوار قلب است و ضربان و پمپاژ قلب بیمار را پزشک میتواند مشاهده کند. ما در همیار سلامت شرایطی را فراهم کرده ایم تا با بهترین تجهیزات پزشکی بتوانیم محیطی ایجاد کنیم تا بیمار به دور از استرس محیط بیمارستان با گرفتن نوار قلب در منزل مورد ارزیابی سلامت قرار بگیرد. از دیگر خدمات همیار سلامت اجاره اکسیژن ساز میباشد. این دستگاه ها اکسیژن را تغلیظ میکنند تا بیماران گاز غنی از اکسیژن را دریافت کنند. همیار سلامت اجاره دستگاه اکسیژن را با قیمت مناسب ارائه میکند. این دستگاه برای بیماران به ویژه بیماران مزمن ریوی بسیار مناسب میباشد. این دستگاه با ذخیره هوای موجود، اکسیژن را تغلیظ و تولید میکند این کار باعث میشود آسیب به ریه ها به حداقل خود برسد. از مزایای این دستگاه تولید اکسیژن مداوم و تولید اکسیژن بهداشتی به روش فیلترینگ میباشد. انواع مختلفی از این دستگاه در ابعاد مختلف وجود دارد. اگر طرز کار با این دستگاه را نمیدانید در همیار سلامت طرز کار با آن را آموزش خواهید دید. این دستگاه برای بیمارانی که غلظت اکسیژن خون پایینی دارند و به ویژه برای مبتلایان به ویروس کرونا که غلظت اکسیژن خون کاهش پیدا میکند مناسب می‌باشد. البته باید توجه کرد که استفاده از این دستگاه بدون تجویز و نظارت پزشک است و نباید استفاده خودسرانه ای از آن داشت. با توجه به افزایش قیمت ها و کالا ها و اینکه برخی افراد ممکن است حتی با وجود لزوم در استفاده از آن توانایی خرید نداشته باشند همیار سلامت با حداقل هزینه این دستگاه را به بیماران اجاره می‌دهد. برخی از بیماران که برای استفاده از این دستگاه برای آن ها توصیه میشود بیماران مبتلا به آپنه خواب، سیستیک فیبروزیس، انسداد مزمن ریوی، دیسپلازی برونکوپولمونری، سندرم دیستروفی تنفسی، ذات الریه و آسم می‌باشد.

تزریقات در منزل

تزریقات در منزل یکی دیگر از انواع مختلف خدمات درمان همیار سلامت میباشد. برای انجام تزریقات گاهی لازم است ساعت های زیادی در ترافیک معطل مانده و زمان زیادی را برای پیدا کردن یک مرکز برای تزریقات صرف کنیم. ما در همیار سلامت کرج با ارائه خدمات پانسمان و تزریقات در منزل مسیر شما را کوتاه و راه را برای شما هموار ساخته ایم تا بدون صرف زمان و هزینه در هر زمان از شبانه روز بتوانید خدمات درمانی مختلف را از ما دریافت کنید. یکی از معمول ترین روش های سرایت بیماری انتقال از طریق تزریق و نمونه گیری در محل های آلوده بیمارستانی می‌باشد در نتیجه تزریقات در منزل و اطمینان از تمیز بودن محیط خانه این احتمال را کاهش میدهد. برای کودکانی که از محیط های بیمارستانی ترس دارند و یا سالمندی که جابجایی برای ان ها خطرناک و اذیت کننده است استفاده از خدمات پرستار در منزل میتواند بسیار مناسب باشد. با همیار سلامت کرج دیگر نیازی نیست ساعت های طولانی در صف تزریق بمایند یا برای یک کار پیش پا افتاده هزینه های زیادی پرداخت کنید کافی است با شماره های 02632534658 - 02632402801 و یا 09211877823-09195113570 تماس بگیرید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها