کد خبر: 615253
تاریخ انتشار :

آمار عجیب نصب برنامه کلاب هاوس + دعوتنامه

آمار عجیب نصب برنامه کلاب هاوس + دعوتنامه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برنامه Clubhouse چیست و چرا زود همه گیر شد؟

Clubhouse یک برنامه گفتگوی برای آیفون است که بر خلاف برنامه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فقط شامل محتوای صوتی است. شیوه مدیریت محتواها توسط این برنامه بر اساس، "Rome" یا به اصطلاح اتاق است که در آن مکالمات برحسب موضوعات مختلف دسته بندی می‌شوند. محتوایی که در این برنامه مشاهده می‌شود، فقط محتوای زنده است و امکان رکورد کردن آن نیز وجود ندارد.

در تصویر زیر تعداد کاربران کلاب هاوس رو مشاهده میکنید

آمار عجیب نصب برنامه کلاب هاوس + دعوتنامه

عضو شدن فقط بر اساس دعوتنامه کلاب هاوس است. نمی توانید آن را از اپ استورها بارگیری کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. دقیقاً مانند یک کشور واقعی یا کلوپ قایق بادبانی، شما باید برای عضویت توسط دو تن از اعضای موجود دعوت شوید. نخبه گرایی در دنیای واقعی، که به صورت مجازی، ادامه پیدا می‌کند.

هنگام پیوستن، مانند عکس زیر یکی از موضوعات موردعلاقه مانند ورزش، فناوری، شیوه زندگی و سایر موارد دیگر را انتخاب می کنید. هرچه اطلاعات بیشتری راجع به علایق خود به برنامه بدهید، مکالمه و افراد بیشتری که مناسب با علایق شما هستند را پیشنهاد می کند که می‌توانید آنها را دنبال کنید یا به آنها بپیوندید.

با دریافت دعوتنامه کلاب هاوس و پیوستن به این برنامه، اتفاق متفاوتی را مشاهده خواهید کرد؛ خبری از عکس و فیلم نخواهد بود، تنها و تنها عکس پروفایل برای هر کاربر. در ضمن هر عضو قادر است فقط برای چهار نفر از دوستان خود دعوتنامه بفرستد.

دعوتنامه کلاب هاوس را از کجا دریافت کنم؟

Clubhouse در حال حاضر فقط برای iOS ارائه شده است. امکان دانلود برنامه برای هر کاربر آیفون وجود دارد، برنامه در ابتدا، شیوه ورود و نحوه شرکت در آن را توضیح خواهد داد. ولی دانلود برنامه به این معنی نیست که با دانلود آن می‌توانید حساب کاربری خود را بسازید. برای دسترسی، هر کاربر جدید نیاز به دعوتنامه کلاب هاوس دارد. برای دریافت دعوتنامه می‌توانید از دوستان خود کمک بگیرید و یا اینکه می توانید یک دعوت نامه از طریق eBay بخرید یا با زنجیره دعوت «پرداخت در آینده» پرداخت کنید و وارد برنامه شوید. اما مراقب کلاهبرداری هایی که با عنوان دعوت صورت می‌گیرد باشید. شاید بهتر باشد منتظر بمانید تا کلاب هاوس به صورت عمومی عرضه شود.

نکاتی درباره استفاده از Clubhouse

نکته اول این است که امکان استفاده از Clubhouse برای iPad نیز وجود دارد. اما این برنامه برای iPadOS بهینه سازی نشده است. نمایش این برنامه در iPad، ممکن است به صورت یک پنجره کوچک و یا به صورت اندازه عجیب و بزرگ در مقیاس دو برابر باشد. خیلی از افراد به دنبال آموزش برنامه کلاب هاوس هستند که سایت برتر آموز به صورت کامل مقاله آموزش کلاب هاوس رو منتشر کرده است حتما مشاهده کنید.

همانطور که گفته شد این برنامه فعلا برای اندروید در دسترس نیست و دلیل آن این است که تعداد کاربران اندروید بیش از کاربران آیفون است. و توسعه دهندگان سعی می‌کنند به آرامی جلو بروند. شروع به کار با اندروید ممکن بود، سرورهای Clubhouse را از کار بیندازد.

به طور طبیعی، هکرها نیز از این فرصت ها سو استفاده کرده‌اند. یک وب سایت جعلی در joinclubhouse [.] mobi یک برنامه Trojan را تحت عنوان Clubhouse برای اندروید منتشر کرده است. که ممکن است اطلاعات ورود به سیستم شما برای تقریباً 500 سرویس آنلاین را بدزدد. پس باید بسیار محتاط بود و هر چیزی تحت عنوان دعوتنامه کلاب هاوس و یا برنامه کلاب هاوس برای اندروید را نپذیریم.

میزان دانلود برنامه کلاب هاوس در اپ استور

آمار عجیب نصب برنامه کلاب هاوس + دعوتنامه

برنامه کلاب هاوس را از کجا دانلود کنم؟

تنها وبسایت رسمی این شرکت joinclubhouse.com است که فقط شامل نشانگری است که شما را به Apple App Store برای دانلود برنامه هدایت می‌کند.

سخن پایانی

کلاب هاوس در مارس 2020 راه‌اندازی شد، به دلیل قوانین خود که مانند عضویت در یک کلاب واقعی در دنیای واقعی است، در ابتدا فقط متشکل از سرمایه داران بود ولی انتظار می‌رود با توسعه بیشتر و احتمالا تغییر سیاست عضوگیری، افراد بیشتری را به خود جذب کند. این برنامه در سال 2020 فقط 1500 عضو داشت ولی اکنون تعداد کاربران آن 10 میلیون است.

هنگامی که وارد برنامه شدید، برنامه صفحه ای پر از موضوعات گفتگو را برای دنبال کردن ارائه می دهد، از ورزش گرفته تا فناوری و موارد دیگر. هر یک از افراد علاقه مند به همان چیز را پیدا می کنند و می توانند آنها را دنبال کنند. در ضمن گفتگوها دائمی نیستند و به محض اینکه میزبان، پخش را تمام کند، گفتگو نیز به پایان می‌رسد.

در پایان نیز باید به این نکته اشاره کرد که این برنامه، برای افرادی است که دوست دارند صحبت کنند و فعلا جای نگرانی از بابت استفاده از آن وجود ندارد.

منبع : سایت آموزشی برتر آموز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها