کد خبر: 615858
تاریخ انتشار :

انتشار رپورتاژ در دسته بندی اختصاصی و مرتبط

انتشار رپورتاژ در دسته بندی اختصاصی و مرتبط
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وقتی اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی می کنیم باید به نکات مهمی دقت کنیم که یکی از نکات آن دسته بندی اختصاصی رپورتاژ است. انتشار رپورتاژ در دسته بندی اختصاصی دارای اهمیت بسیار زیادی است که در ادامه به نقل از وب سایت سئوسل ( https://seocell.ir ) توضیحاتی در این مورد ارائه خواهیم کرد.

بسیاری از رپورتاژها با هدف تبلیغات و معرفی برند و محصولات نوشته و منتشر می شوند. از آنجائیکه هدف بسیاری از سئوکاران نیز انتشار رپورتاژ به هدف لینک سازی است، چندان مایل نیستند که رپورتاژها برچسب تبلیغات یا رپورتاژ آگهی بخورند. به همین خاطر انتشار در دسته بندی های تخصصی بسیار مورد اهمیت است.

انتشار رپورتاژ در دسته بندی اختصاصی و مرتبط

وقتی از انتشار رپورتاژ در دسته بندی یا کتگوری خاص صحبت می کنیم منظور ما دسته بندی مرتبط با موضوع رپورتاژ است. بسیاری از سایتهایی که میزبان رپورتاژهای ما هستند، یک دسته بندی عمومی جهت انتشار محتوای عمومی دارند و برخی نیز برای رپورتاژها یک دسته بندی جداگانه ایجاد کرده اند.

انتشار رپورتاژ در دسته بندی اختصاصی و مرتبط

اگر با هدف سئو، رپورتاژ منتشر می کنید باید دقت داشته باشید که رپورتاژتان در دسته بندی رپورتاژ انتشار پیدا نکند. چرا که در انتشار رپورتاژ با هدف افزایش رتبه سایت، اولین شرط این است که گوگل به رپورتاژ بودن محتوا پی نبرد.

اگر رپورتاژ ما در دسته بندی هایی مثل رپورتاژ انتشار یابد، به راحتی یک رپورتاژ آگهی تلقی شده و انتشار این رپورتاژ به شما نسبت داده می شود و به همین خاطر ممکن است تاثیری که از آن انتظار دارید را نبینید.

در صورتی که لینک سازی های پیشرفته و خرید رپورتاژ آگهی خود را به سئوسل سپرده اید، خیالتان از بابت اصولی بودن لینک سازی ها آسوده خواهد بود. چرا که سئوسل تحت هیچ شرایطی، رپورتاژها را در دسته بندی های مربوط به رپورتاژ یا تبلیغات و… قرار نخواهد داد.

عدم وجود دسته بندی مرتبط

اغلب سایتها یک دسته بندی عمومی دارند. بنابراین اگر محتوای رپورتاژ شما کاملا تخصصی بوده و دسته بندی مرتبط در سایت میزبان رپورتاژ وجود نداشت، کافیست دسته بندی عمومی یا دسته بندی نزدیک به موضوع را جهت انتشار انتخاب نمائید.

منبع: سئوسل

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها