کد خبر: 619175
تاریخ انتشار :

آخرین فیلم از بابک خرمدین قبل از مثله شدنش+فیلم

قتل هولناک بابک خرمدین در میان چهره ها واکنش های زیادی را به همراه داشت. این روزها اکثر بازیگران و حتی دانشجویان بابک خرمدین،او رافردی آرام واستادی تمام عیار می خوانند.

آخرین فیلم از بابک خرمدین قبل از مثله شدنش+فیلم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت خبر روز  پس از قتل بابک خرمدین کارگردان و مستندساز ایرانی به دست پدرومادرش هر روز جزئیات بیشتری از ماجرای قتل و زندگی شخصی او مشخص می شود. حالا که چند روزی است از قتل هولناک این فیلم ساز جوان ایرانی می گذرد او می گوید فیلم هایی از زمان تدریس او به دانشجویان منتشر شده است.

صبح روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه امسال بود که ماموران کلانتری 135 آزادی در تماس کارگران شهرداری از پیدا شدن جسد مثله شده یک مرد در یکی از سطل های زباله فاز 3 شهرک اکباتان مطلع شدند.

اعترافات پدر بابک خرمدین به قتل پسرش

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات به محل رفته و مشاهده کردند؛ سرشانه، 2 کف دست، 2 بازو و 2 مچ پای یک انسان داخل یک چمدان گذاشته شده و در سطل زباله رها شده بود.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران و تیم تشخیص هویت برای بررسی موضوع در محل حاضر شوند.

بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که تکه های جسد کشف شده برای یک مرد است و چند ساعتی از مرگ و این جنایت فجیع می گذرد.

تیم جنایی در ادامه با دستور بازپرس ویژه قتل تحقیقات میدانی را برای بررسی دوربین های مداربسته آغاز کردند و جسد تکه تکه شده برای تحقیق به پزشکی قانونی منتقل شد.

کارآگاهان در گام نخست به سراغ یکی از نگهبان های ساختمان که در نزدیکی محل پیدا شدن جسد مثله شده بود رفتند که مرد نگهبان در تحقیقات عنوان کرد که این کیسه و چمدان از بیرون ساختمان های فاز 3 به این سطل زباله منتقل شده است، چون با توجه به اینکه ساختمان ها مجهز به شوتینگ است کارگران در محل شوتینگ بسته های زباله را مورد بازرسی قرار می دهند که وسیله ای سرقت نشده باشد به همین خاطر اگر داخل ساختمان این جنایت رخ داده بود جسد در محل شوتینگ باید از سوی کارگران پیدا می شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها