کد خبر: 619767
تاریخ انتشار :

اولین خبر از معشوقه پوتین پس از سه سال بی خبری!

آلینا کابائوا که بسیاری او را معشوقه ولادیمیر پوتین می دانند بعد از بیش از دو سال و نیم حاضر نشدن در انظار عمومی، بالاخره به صحبت در انظار عمومی پرداخته است.

اولین خبر از معشوقه پوتین پس از سه سال بی خبری!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کابائوا ۳۸ ساله که ورزشکار مشهوری در کشورش به شمار می آید و برنده مدال طلای ژیمناستیک نمایشی المپیک نیز هست، از زمان شروع شایعات مبنی بر اینکه وی در سال ۲۰۱۹ در بیمارستانی در مسکو دو پسر دوقلو را به دنیا آورده است، دیده نشده بود. او که اکنون ریاست یک هولدینگ رسانه ای بزرگ در مسکو را بر عهده دارد، هفته جاری به تیم ملی ژیمناستیک زنان روسیه گفته بود که آن ها «برای برنده شده به خاطر کشور»شان در مسابقات المپیک آماده و مهیا هستند.

صحبت های او که از طرف فدراسیون ژیمناستیک روسیه نقل شده است پس از آن صورت گرفته که بسیاری از طرفداران کابائوا گفته بودند از سه سال پیش نتوانسته اند تولدش را به وی تبریک بگویند و هیچ راهی برای تماس با وی ندارند. اولین شایعات در مورد رابطه عاشقانه کابائوا با ولادیمیر پوتین در سال ۲۰۰۸ رخ داد، زمانی که وی از نمایندگان طرفدار کاخ کرملین بوده و بسیاری این رابطه را در جدایی پوتین از همسر سابقش لیودمیلا دخیل می دانستند. آخرین باری که این ژیمناست روسی در انظار عمومی دیده شده بود مربوط به اکتبر ۲۰۱۸ بود، وقتی او از تز دکتری خود در دانشگاه سن پترزبورگ دفاع می کرد.

در می ۲۰۱۹، گزارش شد که کابائوا دو فرزند دوقلو را به دنیا آورده است اما یکی از منابع نزدیک او درباره این شایعات گفته بود: «ما توضیحی درباره شایعات نمی دهیم». روزنامه مشهور موسکوفسکی کومسومولتس نیز در وبسایت خود به این داستان پرداخته بود اما سپس به شکلی ناگهانی این خبر و تمام کامنت ها در مورد آن را حذف کرد. یک گزارش دیگر گفته است که تولد فرزندان کابائوا به شکل سزارین صورت گرفته است. روزنامه ها و ایستگاه های تلویزیونی کمپانی رسانه ای خود کابائوا، که National Media Group  نام دارد نیز هیچ اشاره ای به این ماجرا نکرده اند. گفته می شود کابائوا سالانه ۸ میلیون پوند به عنوان رییس این هولدینگ رسانه ای دستمزد می گیرد. کابائوا در تمام سه سال اخیر نه مصاحبه ای انجام داده، نه در جشن ها و مراسمات عمومی شرکت کرده و نه در هیچ برنامه تلویزیونی حضور یافته است. کرملین ندر گذشته بارها هر گونه رابطه ای بین ولادیمیر پوتین و آلینا کابائوا را رد کرده بود.

در بخش های دیگری از پیام کابائوا برای تیم ملی ژیمناستیک زنان روسیه گفته است: «بسیار خوشحالم که به زندگی که قبلاً داشتیم بازگشته ایم، با تمرین، مسابقه، تورنمنت ها و بازی های المپیک. می دانم که تک تک شما به سختی کار و تلاش کرده اید و اکنون برای بردن به خاطر کشورتان، برای کسانی که از شما پشتیبانی می کنند آماده و مهیا هستید. در این لحظه بسیار هیجان انگیز که بسیار منتظر آن بودیم، می خواهم بدانید که شما را دوست داریم و از شما پشتیبانی می کنیم، اینکه مردم به شما باور دارند. برای شما دعا خواهم کرد و مسابقات را خواهم دید».

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها