کد خبر: 621465
تاریخ انتشار :

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی کیت وردپرس

شما می تونید بدون کدنویسی یک سایت فروشگاهی حرفه ای راه اندازی کنید می خوام به شما بگم گذشت دوران سختی یعنی در گذشته برای راه اندازی یک سایت ساده باید کلی کدنویسی می کردید و به یک برنامه نویس حرفه ای سایت خودتون رو سفارش می دادید و هزینه زیادی از شما دریافت می کرد اما دیگر این موضوع صادق نیست با سیستم های عالی مثل وردپرس و صفحه سازی مثل المنتور به راحتی می تونید خودتون بدون علم کدنویسی سایت خودتون رو راه اندازی کنید

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی کیت وردپرس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

Description: ساخت فروشگاه اینترنتی

امروزه افراد زیادی از طریق کسب و کار اینترنتی درآمدهای میلیاردی جابه جا می کنند و هرگز در طول زمان به اندازه امروز افراد درآمد اینترنتی نداشتند هرروزه افراد بیشتری وارد اینترنت می شوند و اگر شما دیر اقدام کنید ممکن است رقبای شما زودتر وارد اینترنت شوند و بازار بسیار عظیمی رو تصاحب کنند پس هر چه سریع تر با آموزش های کاربردی سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید تا مثل بقیه افراد به درآمدهای بالایی برسید. برای راه اندازی وردپرس آموزش های بسیاری وجود دارد مثلا چند نمونه از بهترین سایت های آموزشی کیت وردپرس، فرانش، همیار آکادمی، فرادرس، همیار وردپرس، lynda، coursera، udemy در حوزه آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس فعال هستند و دوره های خوبی رو برای کاربران خود آماده کرده اند.

چگونه بدون کدنویسی سایت فروشگاهی راه اندازی کنیم ؟

شما می تونید بدون کدنویسی یک سایت فروشگاهی حرفه ای راه اندازی کنید می خوام به شما بگم گذشت دوران سختی یعنی در گذشته برای راه اندازی یک سایت ساده باید کلی کدنویسی می کردید و به یک برنامه نویس حرفه ای سایت خودتون رو سفارش می دادید و هزینه زیادی از شما دریافت می کرد اما دیگر این موضوع صادق نیست با سیستم های عالی مثل وردپرس و صفحه سازی مثل المنتور به راحتی می تونید خودتون بدون علم کدنویسی سایت خودتون رو راه اندازی کنید.

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان هست که شما با استفاده از این سیستم و ابزارهایی که در اختیار شما قرار داده می شود می تونید سایت خودتون رو در عرض یک روز راه اندازی کنید و با دیدن آموزش وردپرس و آموزش طراحی سایت با المنتور وب سایت راه اندازی شده رو توسعه دهید و به یک سایت حرفه ای تبدیل کنید. در واقع شما با هزینه کمتر از یک جفت کفش می تونید روی خودتون سرمایه گذاری کنید و یک کسب وکار آینده دار راه اندازی کنید تا بعد از چندسال مثل خیلی از افراد سطح وب به درآمدهای فوق العاده برسید پس اصلاً دریغ نکنید و همین الان سرمایه گذاری خودتون رو شروع کنید.

بهترین روش طراحی سایت چیست ؟

ما برای راه اندازی یک سایت روش های مختلفی داریم مثلا می تونیم با زبان های مختلفی مثل php, asp.net, python و... سایت خودمون رو راه اندازی کنیم یا از سایت سازهای آنلاین استفاده کنیم یا از سیستم مدیریت محتواهای رایگان مثل جوملا، دروپال، وردپرس و... استفاده کنیم اما واقعاً بهترین روش چه روشی است ؟

اگر بخواهیم بهترین روش رو انتخاب کنیم قطعاً برای بسیاری از افراد انتخاب سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهترین روش است چون 41 درصد از کل وب سایت های جهان با وردپرس راه اندازی شده است و افراد زیادی در حوزه های مختلف از این سیستم استفاده می کنند حتی به جرئت می توان گفت 90 درصد از وبسایت های موفق ایران با وردپرس راه اندازی شده است و این سیستم جزو بهترین سیستم های دنیا شناخته شده است همچنین برای این سیستم آموزش های بسیاری در سطح وب است و شما هرگز دچار مشکل طولانی مدت نخواهید بود چون ابزار و آموزش های بسیاری در مورد این سیستم موجود است.

آموزش طراحی وب سایت و سئو را جدی بگیرید

آموزش سئو و آموزش طراحی سایت دوتا از مهم ترین آموزش هایی است که شما باید در زمینه کسب و کارهای اینترنتی آن را مشاهده کنید چون این موضوع روشن شده است که مدیران موفق برای سریع تر پیشرفت کردن در اینترنت باید از آموزش و تجربه های دیگران استفاده کنند تا در سریع تر رشد کردن درآمدها آنها تاثیر زیادی داشته باشد برای دیدن آموزش سئو و آموزش طراحی سایت نیازی نیست هزینه های زیادی کنید می تونید برای شروع از آموزش های رایگان سطح وب استفاده کنید سپس زمانی که حرفه ای تر شدید و نیاز دیدید به سراغ آموزش های پولی بروید.

سایت کیت وردپرس مرجع آموزش های وردپرس

اگر قصد دارید بهترین آموزش هارو برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی مشاهده کنید می تونید به سایت آموزشی کیت وردپرس به آدرس https://kitwp.com مراجعه کنید و آموزش های رایگان و حرفه ای که توسط مدیر سایت کیت وردپرس اسحاق شفایی آماده شده است رو مشاهده و استفاده کنید. آموزش دیدن مسیر موفقیت شمارو بسیار کوتاه می کند و با استفاده از تجربه های اموزش دهنده نیازی نیست در مسیر تست وخطاهای زیادی کنید و زمان، انرژی و پول خودتان را به هدر دهید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها