کد خبر: 623371
تاریخ انتشار :

مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا با موسسه مهاجرتی یوکن

شرایط تحصیل در کانادا و گفتن پذیرش تحصیلی در کانادا با توجه به مقطع تحصیلی و نوع مرکز آموزشی انتخابی متفاوت می باشد. همچنین ترم های تحصیلی در کانادا و شرایط سنی تحصیل در کانادا با توجه به نوع مرکز آموزشی متفاوت می باشد.

مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا با موسسه مهاجرتی یوکن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تحصیل در کانادا یکی از راه های ورود سریع به این کشور می باشد. کانادا یکی از برترین مقاصد دانشجویان بین المللی در جهان می باشد. سالانه بیش از 350 هزار نفر دانشجوی بین المللی برای پذیرش تحصیل در کانادا و اخذ پذیرش تحصیلی کانادا اقدام می کنند. وجود دانشگاه های تراز اول جهانی، فرصت های شغلی پس از تحصیل در کانادا، زندگی در محیطی امن با ثبات اقتصادی، این کشور را جزو انتخاب های اول متقاضیان ادامه تحصیل در کانادا قرار داده است. همچنین دریافت ویزای کار پس از تحصیل PGWP و در نهایت اخذ اقامت دائم  کانادا از دیگر مزایای تحصیل در کانادا می باشد. شرایط تحصیل در کانادا و گفتن پذیرش تحصیلی در کانادا با توجه به مقطع تحصیلی و نوع مرکز آموزشی انتخابی متفاوت می باشد. همچنین ترم های تحصیلی در کانادا و شرایط سنی تحصیل در کانادا با توجه به نوع مرکز آموزشی متفاوت می باشد. به عنوان مثال شرایط سنی تحصیل در کالج های کانادا، و ترم های تحصیل در کالج های کانادا با دانشگاه های کانادا متفاوت می باشد.

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا یکی از مدارک و مجوزهای ضروی برای ورود به کانادا با هدف تحصیل در مراکز آموزشی کانادا می باشد. متقاضیان مهاجرت تحصیلی کانادا باید پس از ثبت نام در مراکز آموزشی، جهت گرفتن ویزای دانشجویی کانادا اقدام کنند. تحصیل در همه مقاطع آموزشی از مدارس تا دانشگاه های کانادا نیازمند دریافت ویزای تحصیلی کانادا می باشد. درخواست ویزای تحصیلی از حساسیت بالایی برخوردار است، نداشتن اطلاعات کافی در این خصوص و یا ارائه مدارک ناقص می تواند در نتیجه نهایی ویزا موثر باشد. اگر بخواهیم به صورت خلاصه به این سوال پاسخ دهیم که چگونه ویزای تحصیلی کانادا بگیریم؟ متقاضیان ویزای دانشجویی کانادا، باید ابتدا با توجه به شرایط سنی، پیشینه تحصیلی خود از یکی از موسسات آموزشی واجد شرایط پذیرش بگیرند. شرایط ثبت نام و اخذ پذیرش از موسسات آموزشی در کانادا با توجه به نوع موسسه آموزشی و مقطع تحصیلی متفاوت می باشد. دانشجویان می توانند با مطالعه وب سایت مدارس، کالج و دانشگاه ها شرایط ثبت نام در رشته انتخابی خود را مطالعه نمایند.

بورسیه تحصیلی کانادا

بورسیه تحصیلی کانادا یکی از درخواست های متقاضیان اخذ ویزای کانادا از طریق تحصیل می باشد. کانادا نیز همانند کشورهای دیگر در مقاطع مختلف تحصیلی اقدام به ارائه بورسیه تحصیلی کانادا می نماید. بورسیه تحصیلی کانادا از طریق دانشگاه های مختلف و با شرایط متفاوت ارئه می گردد. متقاضیان بورسیه تحصیلی کانادا باید با بررسی وب سایت های دانشگاه ها و انتخاب رشته مورد نظر خود، امکان دریافت بورسیه تحصیلی رایگان کانادا برای رشته مذکور را بررسی نمایند. این متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که دریافت بورسیه تحصیلی بیشتر در مقطع دکتری ارائه می گردد. در مقاطع تحصیلی دیگر بورسیه تحصیلی کانادا بسیار محدود و یا تنها بخشی از هزینه های تحصیلی دانشجو به صورت بورسیه تامین می گردد. متقاضیانی موفق به دریافت بورسیه تحصیلی کانادا می گردد که از کیفیت تحصیلی بالایی برخوردار باشند.

اپلای برای دانشگاه های کانادا

نحوه اپلای دانشگاه های کانادا، کالج و مدارس کانادا، ددلاین دانشگاه ها، مدارک مورد نیاز و شرط زبان در اپلای دانشگاه های کانادا، از جمله سوالات متداول متقاضیان اقامت تحصیلی در کانادا در مقاطع مختلف می باشد . برای شروع در ابتدا متقاضیان می بایست رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند. سپس با جستجو در دانشگاه و کالج های کانادا ، موسسات آموزشی که دوره های رشته مورد نظر را ارائه می دهند پیدا نمود . متقاضیان می بایست این نکته را در نظر داشته باشند که تحصیل در مقاطع مختلف تحصیل در کانادا نیازمند داشتن شرایط پیش نیاز آن رشته در دانشگاه مورد نظر می باشد.

بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به کانادا

یافتن شغل مناسب با درآمد بالا مدنظر اغلب مهاجران تحصیلی به کانادا قرار دارد. از بیان مزایای تحصیل در این کشور نباید چنین برداشت کرد که بازار کانادا برای تمامی رشته های تحصیلی مناسب است. بلکه بعضی رشته ها نسبت ‌به سایرین بازار کار گسترده ‌تر و درآمد بالاتری دارند. به همین دلیل همه متقاضیان به دنبال شناخت بهترین رشته ‌های تحصیلی برای مهاجرت به کانادا هستند. تشخیص بهترین رشته بر اساس پارامترهایی چون میزان درآمد، اشتغال پذیری، نیاز در بازار کار و میزان شهریه صورت می ‌گیرد.

لیست بهترین دانشگاه‌های کانادا

سیستم آموزشی دانشگاه های کانادا و اعتبار مدارک این موسسات آموزشی سالانه دانشجویان زیادی را جذب این کشور می کند. در این میان برخی از دانشگاه‌های کانادا از رنکینگ بالایی در سطح جهانی برخوردارند. افرادی که از سطح علمی تحصیلی خوبی برخوردارهستند با بررسی رنکینگ بهترین دانشگاه های کانادا می توانند برای این دانشگاه ها اقدام کنند. لیست دانشگاه های برتر کانادا به شرح زیر است:

  • دانشگاه تورنتو
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا
  • دانشگاه کلگری
  • دانشگاه وسترن
  • دانشگاه واترلو
  • دانشگاه مک مستر
  • دانشگاه مونترال
  • دانشگاه آلبرتا
  • دانشگاه مک گیل
  • دانشگاه اتاوا

دانشجویان متقاضی تحصیل در بهترین دانشگاه های کانادا، می توانند پس از اتمام دوره تحصیلی برای ویزای کاری و یا اخذ اقامت دائم اقدام کنند. مدت زمان اخذ ویزای کار پس از تحصیل، به اندازه طول دوره تحصیلی و حداکثر تا 3 سال می باشد. دانشجویان بین المللی کانادا با بررسی روش های اخذ اقامت، می توانند ضمن برنامه ریزی لازم، مناسب ترین روش اقامتی را با توجه به شرایط خود انتخاب نمایند. کانادا دارای بیش از 100 برنامه اقامتی می باشد. مهاجرت تحصیلی به کانادا امکان اخذ اقامت را تسهیل می کند.

خدمات موسسه مهاجرت کانادا یوکن

موسسه مهاجرت کانادا یوکن، ثبت شده در کانادا تحت عنوان ucan immigration services با سال‌ها تجربه در مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و بورسیه تحصیلی کانادا آماده ارائه خدمات می باشد. متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت موسسه مهاجرت کانادا یوکن ucanemigrate.com ضمن مطالعه و بررسی انواع ویزای کانادا از طریق تلفن‌های موجود در وب سایت مهاجرت کانادا یوکن با مشاورین ما در تماس باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها