کد خبر: 623568
تاریخ انتشار :

امکانات و ویژگی های هتل مدینه الرضا مشهد

درادامه بیشتر با شما در خصوص امکانات و ویژگی‌های هتل مدینه الرضا مشهد صحبت می‌کنیم.

امکانات و ویژگی های هتل مدینه الرضا مشهد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

در این شهر هتل‌های زیاد و شیکی وجود دارد. هتل های مشهد به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا بتوانند پاسخ‌گوی انواع نیازهای ایرانی و خارجی باشند. به منظور جلب رضایت همه سلیقه‌ها و فرهنگ‌های متفاوت، هتل های مشهد باید امکانات و ویژگی‌های رفاهی زیادی را در خود بگنجانند. هتل مدینه الرضا مشهد یکی از برترین و پرامکانات‌ترین هتل‌های این شهر است؛ با رزرو هتل در مشهد از سایت علی بابا در کم‌ترین زمان بهترین اقامتگاه را انتخاب کنید. درادامه بیشتر با شما در خصوص امکانات و ویژگی‌های هتل مدینه الرضا مشهد صحبت می‌کنیم.

مشهد

مشهد دومین شهر پرجمعیت ایران و مرکز استان خراسان رضوی محسوب می‌شود. این شهر در شمال شرقی کشور و نزدیکی مرزهای ترکمنستان و افغانستان قرار دارد و به نام "حرم امام رضا"  نامگذاری شده است.

مشهد به نام‌های دیگری مثل شهر فردوسی نیز شهرت دارد. فردوسی یکی از شاعران معروف و محبوب ایرانی بوده که شاهنامه را سروده است. مشهد را می‌توان زادگاه شاخص‌ترین چهره‌های ادبی و هنری ایران دانست. افراد مشهور و تاثیرگذاری مانند مهدی اخوان‌ثالث و محمد رضا شجریان (خواننده) نیز زاده این شهر هستند. مقبره فردوسی و اخوان ثالث هر دو در توس قرار دارد.

سالانه 20 میلیون زائر و جهانگرد از سراسر ایران و جهان اقدام به سفر به شهر مشهد و حومه آن می‌کنند؛ بنابراین استان خراسان را می‌توان یک مرکز مهم مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در کشور دانست. در گذشته خراسان یکی از مهم‌ترین راه‌های جاده ابریشم محسوب می‌شد. درحال‌حاضر نیز همه مسیرهای اصلی هوایی، ریلی و جاده‌ای مشهد را به بقیه نقاط ایران و جهان متصل می‌کنند. در تاریخ 30 اکتبر 2009 (سالگرد درگذشت امام رضا (ع))، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت ایران مشهد را "پایتخت معنوی ایران" اعلام کرد.

2

هتل مدینه الرضا مشهد

اگر مشتاق به انتخاب یک هتل پنج ستاره لوکس، مدرن و تازه تاسیس با ویژگی و خدمات خاص در مشهد هستید، هتل مدینه الرضا مشهد بهترین گزینه است. فضاهای اقامتی این هتل را برای 700 نفر طراحی کرده‌اند. هتل مدینه الرضا مشهد 325 اتاق مجزا به‌صورت اتاق‌های یک نفره، دو نفره، سه تخته و اتاق‌های متصل دارد.

بزرگ‌ترین مزایای این هتل که زائران و بازدیدکنندگان را همواره به خود جلب می‌کند، دسترسی آسان آن به حرم است. اگر به قصد زیارت به این شهر آمده‌اید، انتخاب این هتل می‌تواند همان چیزی باشد که شما می‌خواهید. میهمانان این هتل با کم‌تر از پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توانند به حرم امام رضا (ع) برسند.

مزایای اقامت در هتل مدینه الرضا

کارمندان هتل مدینه الرضا مشهد بیشتر به زبان‌های انگلیسی و عربی مسلط هستند. کارمندان هتل به‌گونه‌ای انتخاب شده‌اند که بتوانند به‌راحتی با مهمانان کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنند و پاسخگوی نیازهای آن‌ها باشند. برای تامین بالاترین سطح ارائه خدمات و پذیرایی بعضی از اتاق‌های هتل برای خدمت‌رسانی به افراد دارای معلولیت آماده شده است.

اتاق‌های مخصوص عروس و دامادها یکی دیگر از امکانات بی‌شمار این هتل به‌حساب می‌آید. مجموعه‌ آبی واقع‌در این هتل را می‌توان از مزایای هتل مدینه الرضا دانست. اگر از آن دسته از مسافرانی هستید که به رفاه و آرامش خود اهمیت می‌دهند، می‌توانید با خیال راحت این هتل را از میان انبوه هتل های مشهد انتخاب کنید.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد

این هتل بزرگ با داشتن چهار رستوران و یک چایخانه سنتی می‌تواند لحظات فراموش‌نشدنی را برای شما رقم زند. مهم‌ترین ویژگی هتل که آن را از سایر هتل‌ها متفاوت می‌سازد، معماری منحصربه‌فرد آن است. سبک معماری  هتل مدینه الرضا مشهد کاملا ایرانی و اسلامی به‌نظر می‌رسد. گروهی از کارکنان باتجربه و آموزش دیده آماده هستند تا در فضایی آرام و پراز معنویت به شما خدمت‌رسانی کنند. غذاهای شگفت‌انگیز و خوش‌طعم ایرانی و خارجی این هتل لذت سفر شما را دو چندان می‌سازد.

از دیگر امکانات این مدل می‌توان به مجموعه ورزشی، استخر، سونا خشک، سونا مرطوب و اتاق‌های ماساژ آن اشاره کرد. این هتل مفتخر به داشتن رستورانی به نام آفتاب است. رستوران گردان آفتاب می‌تواند لحظات بی‌نظیری را در اقامت شما در این هتل رقم زند. کافی‌شاپ زیبای این هتل تنوع عالی از نوشیدنی‌های سرد و گرم دارد که توسط افراد متخصص تهیه می‌شود. درآخر باید به سالن آمفی‌تئاتر زیبا و کنفرانس استثنایی این هتل نیز اشاره کنیم.

3

مهم‌ترین ویژگی‌های یک هتل خوب کدام هستند؟

به‌منظور انتخاب از میان انواع هتل های مشهد باید ابتدا از اصلی‌ترین فاکتور‌های یک هتل خوب آگاه باشید. در ادامه شما را با چند نمونه از این موارد آشنا می‌کنیم:

فضای هتل

اولین عاملی که نظر افراد را به یک هتل جذب می‌کند، فضای داخلی هتل است. بنابر سلیقه افراد فضای هتل می‌تواند لوکس، سنتی و یا مجلل باشد.

غذاهای هتل

ممکن است مجبور شوید تا چند روز در یک هتل خاص اقامت کنید. در چنین شرایطی غذای خوب هتل می‌تواند سفر شما را لذت‌بخش‎تر سازد. توجه کنید که یک غذای خوب باید طعم و رنگ خوبی داشته و از همه مهم‌تر بهداشتی و سالم باشد.

امکانات هتل

دلیل تفاوت قیمت هتل‌های مختلف با یک‌دیگر ارائه برخی از امکانات است. ممکن است برخی از هتل‌ها به شما صبحانه یا اینترنت رایگان ارائه دهند و برخی خیر. شما بر اساس سلیقه خود باید دست به انتخاب یکی از آن‌ها بزنید.

برخورد کارکنان هتل

دیگر ویژگی مهمی که سبب محبوبیت یک هتل می‌شود، برخورد کارکنان است. برخورد و پاسخگویی کارمندان یک هتل می‌تواند نشان‌دهنده اعتبار و کیفیت یک هتل باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها