کد خبر: 623934
تاریخ انتشار :

دانلود سریال خاتون - قسمت 1 اول با لینک مستقیم

برای دانلود قسمت اول سریال خاتون مهران مدیری به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت 1 خاتون را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

دانلود سریال خاتون - قسمت 1 اول با لینک مستقیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دانلود سریال خاتون قسمت 1 اول با لینک مستقیم، دانلود قسمت 1 خاتون تینا پاکروان، برای دانلود قسمت اول سریال خاتون مهران مدیری به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت 1 خاتون را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

1

سریال خاتون به کارگردانی و تهیه کنندگی تینا پاکروان میباشد این سریال نخستین تجربه سریال سازی پاکروان در شبکه نمایش خانگی است که در ژانر تاریخی میباشد که با سرمایه گذاری نماوا آن را کلید زده است. تینا پاکروان با ساخت سریال خاتون اولین تجربه‌ی خود را یرای شبکه نمایش خانگی به ثبت رسانده است. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی میباشد که با داستان متفاوت و بازیگرانی همچون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران مدیری بی شک یکی از پربازیگرترین سریال های نمایش خانگی میباشد که میتواند سریال های دیگر را به چالش بکشد.

 بازیگران سریال زخم کاری

نگار جواهریان در نقش خاتون، اشکان خطیبی در نقش شیرزاد ملک، شبنم مقدمی در نقش فخرالنسا، مهران مدیری ئذ نقش جهانگیر روزبه، میرسعید مولویان در نقش رضا فخار

برای دنلود سریال خاتون به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قانونیدانلود سریال خاتون

داستان سریال خاتون

خاتون داستان زنی در دوره ناآرام اشغال ایران به دست متفقین را روایت می‌کند؛ زیروبم‌های خانواده‌ای که اوایل شهریور ۱۳۲۰، قصه‌شان آغاز می‌شود و با چالش‌هایی بزرگ، ادامه پیدا می‌کند.

معرفی سریال زخم کاری

خاتون اولین سریال تینا پاکروان، روایت داستانی تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

 

2

بازیگران سریال قبله عالم

حامد کمیلی، پژمان بازغی، سام درخشانی، هادی کاظمی و شقایق دهقان ، فرزاد فرزین، محمدرضا فروتن، مریلا زارعی

داستان سریال قبله عالم

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «ناصرالدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می‌آید که دستمایه سریال کمدی ـ فانتزی قبله عالم است.»

دانلود قالنونی: دانلود سریال قبله عالم

درباره سریال قبله عالم

حامد محمدی که سابقه کارگردانی فیلم‌های «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «اکسیدان»، «چهار انگشت» و «چپ راست» و سریال تلویزیونی «زعفرانی» را در کارنامه خود دارد، برای اولین بار با این سریال در شبکه نمایش خانگی حضور خواهد داشت.

«قبله عالم» پس از «جیران» و «آهوی من مارال» سومین سریال شبکه نمایش خانگی است که با موضوع زندگی ناصرالدین شاه ساخته می‌شود و جالب اینجاست که هر سه به شکل همزمان تولیدشان آغاز شده است.

 3

 بازیگران سریال جیران

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی

برای دانلود سریال جیران به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال جیران

داستان سریال جیران

جیران یکی از زنان دربار ناصرالدین شاه است که در واقعیت تاریخ وجود داشته و ما اینجا با قصه‌ای که حتماً آمیخته به خیال خواهد بود، زندگی پر فراز و نشیبش را روایت خواهیم کرد. علاوه بر جیران تعداد زیادی از شخصیت‌های قصه واقعی هستند و در آن دوره زندگی کرده‌اند.

او درباره شخصیت‌های تاریخی که قرار است در سریال «جیران» به آنها پرداخته شود، گفت: «ناصرالدین شاه، جیران، میرزا آقاخان نوری صدراعظم ایران بعد از امیرکبیر، ملک‌جهان خانم مهدعلیای ایران، ملک‌زاده خواهر ناصرالدین شاه، گلین، تاج‌الدوله، شکوه السلطنه و ستاره خانم زنان عقدی ناصرالدین شاه و همچنین عده‌ای از رجال و نسوان اوایل عهد ناصری از جمله خدیجه همسر محمد شاه، از شخصیت‌هایی هستند که در سریال «جیران» به آنها پرداخته می‌شود.»

درباره سریال جیران

سریال ایرانی جیران به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد در شبکه نمایش خانگی ثبت شده است که بازیگرانی چون  و سایر هنرمندان نام آشنا در این اثر سریالی به ایفای نقش پرداخته اند و طبق معمول تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار خبرهای جدید سریال و برای اولین بار آن را حضور شما طرفداران سریال ایرانی در معرفی کنیم و برای خرید به صورت قانونی قرار دهیم.

تماشا و دانلود فیلم جدید از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب غرب ملودی به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت قرنطینه به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت تاپ مدیا tapmedia.ir شوید، قسمت اول یک سریال ایرانی را دانلود کنید و به تماشا بنشینید تا از بی حوصلگی و افسردگی دور شوید...

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها