کد خبر: 624753
تاریخ انتشار :

همه چیز در مورد هتل پارمیدا کیش

در این مطلب قصد داریم هتل پارمیدا کیش را از جوانب مختلف آن بررسی کنیم تا در صورتی که قصد اقامت در این هتل را دارید، بتوانید با آگاهی بیش‌تری اقدام به انتخاب و رزرو آن کنید.

همه چیز در مورد هتل پارمیدا کیش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هتل پارمیدا کیش هتلی چهار ستاره می‌باشد که در سال 1393 روبروی پارک شهر کیش افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای 4 طبقه و تعداد 81 اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. در این مطلب قصد داریم هتل پارمیدا کیش را از جوانب مختلف آن بررسی کنیم تا در صورتی که قصد اقامت در این هتل را دارید، بتوانید با آگاهی بیش‌تری اقدام به انتخاب و رزرو آن کنید.

بررسی هتل پارمیدا کیش از ۷ جنبه مختلف

هر هتل را همواره می‌توان از جوانب مختلفی مانند انواع اتاق‌ها، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها، امکانات، لوکیشن، دسترسی آسان به مراکز مهم شهر و ... بررسی کرد. در ادامه هتل پارمیدا کیش را از مهم‌ترین جوانب آن بررسی خواهیم کرد.

1.  اتاق‌های هتل پارمیدا کیش

همان طور که گفتیم هتل پارمیدا دارای 81 واحد اتاق می‌باشد که از نظر ظرفیت می‌توانند دو، سه، چهار تخته یا همان خانوادگی باشند. تمامی اتاق‌های هتل دارای امکانات یکسانی نظیر مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، یخچال، صندوق امانات، پاور سوئیچ و... می‌باشند.

2.  لوکیشن و دسترسی هتل پارمیدا به مراکز مهم جزیره

هتل پارمیدای کیش در بلوار رودکی قرار دارد و به سبب لوکیشن مناسب آن دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید کیش و بسیاری از مراکز مهم جزیره دارد. به عنوان مثال فاصله این هتل تا چند مورد از مراکز مهم کیش به شرح زیر است :

  • فاصله تا بازار پانیذ : حدود 500 متر
  • فاصله تا بازار رویا مال : 450 متر
  • فاصله تا اسکله تفریحی کیش : حدود 1 و نیم کیلومتر
  • فاصله تا دریا : حدود 1 و نیم کیلومتر
  • فاصله تا پیست دوچرخه سواری : 1100 متر
  • فاصله تا شهر باستانی حریره : حدود 6.7 کیلومتر
  • فاصله تا پلاژ بانوان : حدود 2.9 کیلومتر
  • فاصله تا پلاژ آقایان : 1.4 کیلومتر
  • فاصله تا کارتینگ : حدود 1100 متر
  • فاصله تا مرکز تجاری کیش : 950 متر
  • فاصله تا پارک درخت سبز : 7.2 کیلومتر
  • فاصله تا کیبل اسکی : 1.3 کیلومتر
  • فاصله تا رستوران حافظیه : 3.5 کیلومتر
  • فاصله تا بولینگ مریم : 1100 متر

همان طور که می‌بینید هتل پارمیدا به بسیاری از مراکز مهم کیش دسترسی خوبی دارد. در نظر سنجی‌هایی که در مورد این هتل انجام شده است، یکی از مهم‌ترین علل رضایتمندی مسافران، لوکیشن مناسب هتل عنوان شده است.

3.  رستوران و کافی شاپ هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا دارای یک رستوران اصلی بزرگ با ظرفیت 120 نفر می‌باشد که در آن انواع غذا‌های ایرانی و دریایی با کیفیت بالا سرو می‌شود. همچنین این هتل دارای یک کافی شاپ و یک سفره خانه سنتی زیبا می‌باشد که پرسنل مجرب و خوش برخورد آن با نوشیدنی‌های سرد و گرم و خوش طعم از شما پذیرایی خواهند کرد.

4. قیمت هتل پارمیدا کیش

وقتی حرف از سفر به میان می‌آید، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در مورد آن حساب و کتاب دقیقی انجام شود بحث هزینه‌های آن است. اصولا اصلی‌ترین هزینه سفر مربوط به اقامتگاه و هتل می‌باشد. در صورتی که بتوانید هتلی با قیمت مناسب و کیفیت مد نظرتان پیدا کنید، تا حد زیادی در هزینه‌های سفر خود صرفه جویی کرده‌اید. هتل پارمیدا از نظر قیمت از بسیاری از هتل‌های چهار ستاره کیش مناسب‌تر می‌باشد؛ برای پی بردن به این موضوع کافی است که به وبسایت اقامت 24 مراجعه کرده و قیمت چند مورد از هتل‌های چهار ستاره کیش را بررسی کنید.

2

5.  قوانین و مقررات هتل پارمیدا

قوانین هتل‌ها اصولا تا حد زیادی مشابه یک دیگر هستند. برخی از مهم‌ترین قوانین هتل پارمیدا کیش به شرح زیر می‌باشد :

  • کودکان زیر 5 سال می‌توانند به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه در هتل اقامت داشته باشند.
  • پذیرش خانم‌های تنها فقط در صورتی امکان پذیر است که مدارک شناسایی معتبری ارائه کنند.
  • پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر می‌باشد.
  • اتاق‌ها در ساعت 14 به مسافران تحویل داده می‌شوند.
  • زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت 12 ظهر می‌باشد.
  • دریافت یا عدم دریافت کارمزد هنگام کنسلی هتل، بسته به زمان کنسل شدن و شرایط متفاوت است.

6.  امکانات هتل پارمیدا کیش

خوشبختانه هتل پارمیدا از نظر امکانات در سطح مناسبی قرار دارد و توانسته است نظر بسیاری از مهمانان را به خود جلب کند. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به اینترنت در لابی، استخر، مینی بار، پارکینگ، زمین تنیس، آژانس مسافرتی، اتاق چمدان، لاندری، زمین ورزشی، کتابخانه و مواردی از این دست اشاره کرد.

 در ضمن این هتل حتی برای معلولین نیز امکانات خاصی مانند ویلچر در نظر گرفته است تا همه بتوانند با اقامت در این هتل، رفاه و آسایش را تجربه کنند. اگر به دوچرخه سواری علاقه دارید می‌توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید و در پیست دوچرخه سواری از این تفریح سالم لذت ببرید؛ همچنین اگر به خودروی شخصی خود دسترسی نداشتید، می‌توانید برای حمل و نقل به مکان‌های دور‌تر، از هتل اتومبیل کرایه کنید و حمل و نقل را برای خود آسان‌تر کنید. در ضمن همان طور که پیش‌تر نیز گفتیم هتل پارمیدا دارای یک رستوران با ظرفیت 210 نفر می‌باشد که انواع غذا‌های ایرانی و دریایی را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند.

7. رعایت پروتکل‌های بهداشتی

در وضعیتی که هر روز آمار مبتلایان به کرونا به رو افزایش است، رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز به روز اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کند. یکی از اساسی‌ترین فاکتور‌هایی که هتل‌ها برای امنیت مسافران لازم است که به آن توجه زیادی داشته باشند، اقداماتی است که موجب می‌شود سلامت مسافران تضمین شود و به خطر نیفتد. در هتل پارمیدا پروتکل‌های بهداشتی تا حد زیادی رعایت می‌شوند و خوشبختانه در صورتی که خود مهمانان نیز رعایت کنند، سلامت آن‌ها به خطر نخواهد افتاد.

 در این هتل تمامی کارکنان موظف هستند که در محیط کار از ماسک استفاده کنند و دست‌های خود را مرتبا با آب و صابون شسته و یا ضد عفونی کنند. در تمامی اتاق‌های هتل ژل ضد عفونی کننده و الکل وجود دارد و بیش‌تر لوازم اتاق‌ها قبل از ورود مهمانان جدید ضد عفونی و در صورت لزوم تعویض خواهند شد.

به طور کلی هتل پارمیدا کیش را می‌توان یکی از بهترین هتل‌های این جزیره از نظر لوکیشن و قیمت دانست. در صورتی که مایل هستید قبل از رزرو هتل جزئیات بیش‌تری در مورد این هتل دریافت کنید، می‌توانید به وب سایت اقامت 24 مراجعه کرده تا علاوه بر مشاهده لیست اتاق‌ها و لیست قیمت هتل پارمیدا، سایر هتل‌های مشابه را با جزئیات کامل مشاهده کنید. لازم ب ذکر است در صورتی که هتل پارمیدا کیش  را از طریق وب سایت اقامت 24 رزرو کنید، از تخفیف ۶۶ درصدی ما بهره‌مند خواهید شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها