کد خبر: 625026
تاریخ انتشار :

پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی و دندانپزشکی قسطی

معرفی مجموعه قسطا به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات امتیازدهی نوین و صادر کننده قسطا کارت برای پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی ، دکتر قسطی و دندانپزشکی قسطی

پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی و دندانپزشکی قسطی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روند رو به رشد قیمت ها، افزایش تعرفه های پزشکی را نیز شامل می شود. در این میان هزینه های دندانپزشکی، عمل بینی و ... نیز به قدری افزایش یافته است، که خیلی ها فکر مراجعه به مراکز دندانپزشکی یا انجام عمل جراحی بینی را کلا فراموش کرده اند. اما دوستان گرامی، آیا می دانید عدم توجه به سلامت دندان ها چه عواقب جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت؟ و یا در صورتی که بینی شما به جراحی نیاز دارد و هم اکنون با مشکلات تنفسی دست و پنجه نرم می کنید، اما برای انجام این عمل جراحی اقدام ننموده اید، بعدها با چه عوارض غبر قابل جبرانی ممکن است مواجه شوید؟

راهکاری که به شما توصیه می کنیم پرداخت قسطی هزینه های پزشکی است. شما نقدا هزینه را به بیمارستان یا کلینیک واریز می کنید اما به صورت اقساط ماهیانه می توانید پرداخت داشته باشید. اما چگونه؟ پس با ما همراه شوید تا شما را بیشتر با پرداخت اقساطی هزینه های پزشکی آشنا کنیم.

پرداخت اقساطی هزینه های پزشکی

دکتر اقساطی چاره ی این کار است. شاید تعجب کنید ولی امروزه شرایطی وجود دارد که متقاضیان می توانند تحت آن شرایط هزینه های پزشکی خود را به صورت اقساطی انجام دهند. به طور مثال پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی ، دندانپزشکی اقساطی و ... از این طریق امکان پذیر است.

آیا می دانید این مهم چگونه میسر شده است؟ پاسخ شما را در ادامه مطلب توضیح خواهیم داد.

2

چگونگی پرداخت هزینه های دندانپزشکی اقساطی

پرداخت اقساطی هزینه های دندانپزشکی از طریق کارت های اعتباری امکان پذیر است. با استفاده از این نوع کارت ها، شما می توانید پرداخت هزینه را نقدا بپردازید و بعدا هزینه آن در قالب چند قسط بازپرداخت کنید.

اینکه امکان استفاده از کارت اعتباری در کدام مراکز دندانپزشکی امکان پذیر است، و این که بازپرداخت هزینه آن در چند قسط و با چه نرخ سودی امکان پذیر است، به شرکت صادر کننده کارت اعتباری بستگی دارد.

پس لازم است که با توجه به این نکات و با توجه به شرایط خودتان، یک شرکت معتبر و مناسب را برای دریافت کارت اعتباری انتخاب کنید.

پرداخت هزینه عمل بینی اقساط نیز به همین روش و با استفاده از انواع کارت های اعتباری امکان پذیر می باشد و به طور کلی به مدد کارت های اعتباری ، دکتر اقساطی و استفاده از خدمات پزشکی با پرداخت اقساطی هزینه برای متقاضیان میسر شده است.

دکتر اقساطی با قسط

قسطا سال هاست که در حوزه خدمات مالی، امتیازدهی الکترونیکی، صدور کارت اعتباری و خرید کالا و خدمات اقساطی مشغول فعالیت است. این مجموعه یکی از بهترین مجریان و فعالان صنعت لندتک است و طی سال ها فعالیت خود همواره رفاه حال مشتریان و جلب رضایت آن ها را در اولویت قرار داده است.

قسطا به واسطه ی چند ویژگی از سایرین متمایز شده است. در ادامه همراه ما باشید تا با ویژگی های منحصر به فرد قسطا آشنا شوید.

3

چرا قسطا ؟

مجموعه قسطا به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت لندتک، دارای سه ویژگی برجسته می باشد که این ویژگی ها باعث شده است مشتریان و کاربران زیادی، این مجموعه را به دیگران ترجیح دهند. این ویژگی های عبارتند از :

ویژگی های قسطا

  • قسطا صادر کننده ی نوعی کارت اعتباری به نام قسطا کارت است. قسطا برای شما عزیزان شرایطی را فراهم کرده است تا هزینه ی خرید با این کارت اعتباری را بتوانید در بیش از 2 قسط و در قالب تعداد اقساط مشخصی پرداخت نمائید.
  • بازپرداخت هزینه خرید با قسطا کارت با احتساب حداقل نرخ سود موجود برای متقاضیان میسر شده است و شما مجبور به پرداخت سودهای کلان نخواهید بود.
  • استفاده از امکانات قسطا و خرید با قسطا کارت نیاز به ارائه هیچ گونه ضامنی ندارد. برای دریافت قسطا کارت لازم است که تنها یک دسته چک معتبر داشته باشید.

نکته مهمی که لازم است درباره قسطا بدانید :

قسطا مجهز به یک سیستم اعتبارسنجی است که از طریق آن اعتبار متقاضیان مورد بررسی قرار می گیرد و ظرف مدت 1 روز کاری نتیجه اعتبارسنجی به کاربران اعلام خواهد شد. شما در صورت تائید اعتبارتان می توانید قسطا کارت دریافت کنید.

نکته دیگری که وجود دارد این است که با قسطا کارت می توانید از کلیه وبسایت های معتبر داخلی و خارجی خرید کنید و هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. استفاده از قسطاکارت قدرت خرید کاربران ایرانی را افزایش داده و باعث شده که مجموعه قسطا در میان سایر رقبا خوش بدرخشد.

البته اگر در میان رقبای خارج از کشور هم بررسی کنید؛ امتیازاتی که دیگر شرکت ها ارائه می دهند با امتیازات قسطا برابری می کند و هیچ گونه برتری نسبت به این شرکت ایرانی که به همت جوانان توانمند ما پایه گذاری شده است؛ ندارند.

چرا دکتر اقساطی راه حل بهتری هست؟

پرداخت قسطی هزینه های پزشکی فقط برای این نیست که شما در آن زمان نقدینگی نداشته باشید. بلکه شما می توانید موجودی خود را سرمایه گذاری کنید و درمان خود را هم پیش ببرید. دکتر اقساطی به شما کمک می کند تا درمان خود را به تاخیر نیندازید و از انواع خدمات پزشکی بهره مند شوید.

کلام پایانی

شما می توانید پرداخت هزینه های دندانپزشکی اقساطی ، هزینه عمل بینی اقساطی و کلا هزینه های دکتر اقساطی را از طریق قسطا انجام دهید.

کافیست برای دریافت قسطا کارت به سایت ghests.ir مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت نمائید. به علاوه، مراحل دریافت قسطا کارت را در وب سایت قسطا می توانید مشاهده کنید.

موجودی قسطا کارت، بر اساس اعتبار شما شارژ خواهد شد و با پست به دست شما خواهد رسید. پس از دریافت این کارت اعتباری به راحتی می توانید از خدمات پزشکی استفاده کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با مشاوران مجموعه قسطا تماس بگیرید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها