کد خبر: 624848
تاریخ انتشار :

لیونل مسی را عصبانی نکنید!

نیکو کانتور، خبرنگار CBS، توییت کرده: لئو مسی پس از اینکه پنالتی یری مینا را مارتینز گرفت بر سر او فریاد زد چرا حالا نمی رقصی؟ این همان مسی است که تمام آرژانتین می خواهد ببیند. پر انرژی و سرحال.

لیونل مسی را عصبانی نکنید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، در صحنه ای کمتر دیده شده، در دیدار نیمه نهایی کوپا آمه ریکا به تمسخر یری مینا، بازیکن کلمبیا پرداخت.

 آرژانتین و کلمبیا بامداد امروز در دیدار نیمه نهایی کوپا آمه ریکا به مصاف یکدیگر رفتند؛ لائوتارو مارتینز روی پاس مسی در دقیقه 7 دروازه کلمبیا را باز کرد اما لوییس دیاز در دقیقه 61 با گلزنی برای کلمبیا کار را به تساوی کشاند و پس از تساوی 1-1 در 90 دقیقه، مسی و یارانش در ضربات پنالتی پیروز شدند تا حریف برزیل دیگر فینالیست این رقابت ها شوند.

مسی، لئاندرو پاردس و مارتینز همگی از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شدند اما رودریگو دی پائول پنالتی خود را برای آرژانتین از دست داد.برای کلمبیا نیز خوان کوادرادو و میگل بورخا توانستند پنالتی های خود را تبدیل به گل کنند. اما داوینسون سانچز و یری مینا به اندازه هم تیمی هایشان خوش شانس نبودند و دروازه بان آرژانتین ضربه پنالتی هر دو را گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها