کد خبر: 5086
تاریخ انتشار :

لیگ قهرمانان اروپا – مرحله گروهی

ناکامی بزرگان مقابل پدیده‏های بزرگ/رئال مادرید، منچسترسیتی، میلان و آرسنال شکست خوردند

ناکامی بزرگان مقابل پدیده‏های بزرگ/رئال مادرید، منچسترسیتی، میلان و آرسنال شکست خوردند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه، بسیاری از پیش بینی‏های کارشناسی شده برای شب دوم اشتباه از آب درآمد، کمتر کسی تصور می‏کرد شالکه با دو گل هونتلئار 76 و آفلای 86 مقابل آرسنال در استادیوم امارات به پیروزی برسد. از همین گروه(B) مون‏پولیه در زمین خود برابر المپیاکوس پیرائوس به شکست دو بر یک رضایت داد. چاربونیر 49 برای میزبان و توروسیدیس 73 و میتروغلو 90 برای نماینده یونان گلزنی کردند.

از گروه (A)، پاری‏سن‏ژرمن موفق شد با دو گل ایبراهیموویچ 33 و منس 43 برابر دیناموزاگرب به برتری دست یابد، از همین گروه پروتو 3 بر 2 دیناموکیف را شکست داد. در این بازی وارلا 15، مارتینس 36 و 78 برای پروتو گلزنی کردن و گوسف 21 و ایدیه 72 گلهای نماینده اوکراین را ثبت کردند.

از گروه (C)، زنیت سنت پترزبورگ یک بر صفر از سد آندرلخت گذشت، تک گل این بازی را کرژاکوف 72 به ثمر رساند. از همین گروه، مالاگا یک بر صفر برابر میلان مدعی و با انگیزه به برتری دست یافت. برای مالاگا خواکین در دقیقه 64 موفق به گلزنی شد. او در دقیقه 45 یک پنالتی را از دست داد.

از گروه (D)، آژاکس آمستردام موفق شد 3 بر یک از سد منچستر سیتی بگذرد. در این بازی یونگ 45، مویساندر 57 و اریکسون 68 برای نماینده هلند گلزنی کردند. در همین گروه، بورسیا دورتموند در زمین خود برابر رئال مادرید به پیروزی 2 بر یک رسید. در این دیدار لواندوفسکی 36 و اشملزر 64 برای دورتموند گلزنی کردند و تک گل رئال مادرید را نیز رونالدو در دقیقه 38 به ثمر رساند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها