کد خبر: 50927
تاریخ انتشار :

استیلی با تیم لیگ برتری مذاکره کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه ، حمید استیلی در گفت‌وگو با فارس ،‌در خصوص مذاکراتی که با باشگاه ذوب‌آهن برای پذیرفتن هدایت تیم فوتبال این باشگاه انجام داده، عنوان کرد: صحبت‌هایی کرده‌ایم اما هنوز نهایی نشده است و ظرف دو سه روز آینده مشخص خواهد شد. هنوز برنامه‌ای نداده‌ام و صحبت‌های اولیه را انجام داده‌ایم.
وی در مورد اینکه آیا فکر نمی‌کند که بستن تیم ذوب‌آهن کار دشواری خواهد بود زیرا سایر تیم‌ها بازیکنان خود را جذب کرده‌اند و این موضوع برای اصفهانی‌ها دیر خواهد بود، خاطرنشان کرد: خیلی دیر شده است. ذوب‌آهن زمان کافی ندارد هر مربی که بخواهد بیاید به هر حال نیاز به زمان دارد از لحاظ بدنسازی شاید با مشکل روبرو نشود اما نمی‌تواند از لحاظ تاکتیکی با تفکرات مربی هماهنگ شود.
استیلی افزود: اگر فدراسیون برنامه‌ریزی بهتری انجام می‌داد این تیم هم می‌توانست خیلی زود بازیکنان خود را جذب کند. بازیکنان ذوب‌آهن دائم در جریان مسابقات بودند و ریکاوری نکردند و این کار را دشوار می‌کند.
وی درباره اهداف باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: تیمی که در فصل گذشته در انتهای جدول قرار داشته باید برای فصل آینده جزء 6 تیم اول و یا تک رقمی شود. اگر بازیکنان خوبی جذب کند می‌تواند چنین نتایجی را کسب کند. ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و می‌تواند با از بین نقاط ضعف خود به جایگاه خوبی برسد.
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط این تیم خاطرنشان کرد: به هر حال اتفاقات در پایان خوب شد. بحث مدیریتی بود که در باشگاه به وجود آمد. تیم تمرینات خود را انجام می‌داد اما این موضوع کمی تمرکز بازیکنان، مربیان و هواداران را به هم ریخت اما خدا را شکر که ختم به خیر شد. رویانیان در کارهای زیربنایی زحمت زیادی کشیده است.
استیلی تاکید کرد: نمی‌توان این نتایج را به زودی مشاهده کرد زحماتی که کشیده شده نیازمند زمان است. باید ثبات مدیریت وجود داشته باشد تا تیم نتیجه بگیرد. اگر چنین ثباتی به رویانیان داده شود او کارهای خوبی انجام داده که می‌تواند به نتیجه هم برسد.
وی در مورد اینکه آیا موافق بوده رویانیان در باشگاه بماند، گفت: صد در صد این گونه بوده است به هیچ عنوان عقیده نداشتم تا تغییری به وجود بیاید همه پیشکسوتان هم از عملکرد و کارهای رویانیان حمایت کردند. همیشه از یک مدیر هوادار و لیدر حمایت کرده اما درباره رویانیان چون بحث منطقی بود، پیشکسوتان حمایت کردند.
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره علت حمایت‌های پیشکسوتان پس از این موضوع در صورتی که پیش از این انتقادهایی از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صورت می‌گرفت چیست، تاکید کرد: همیشه همین گونه است زمانی که افراد هستند باید قدرشان را بدانیم. مرحوم حجازی زمانی که زنده بود قدرش را نمی‌دانستند. مرحوم دهداری هم همینگونه بود. زمانی که زنده بود هیچ کس قدرش را نمی‌دانست و زمانی که فوت کرد همه گفتند چه آدم خوبی بود.
استیلی درباره حضور کامبوزیا در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من نظری ندارم. خودشان در این باره انتخاب می‌کنند و خودشان می‌برند و می‌آورند. مهم این است که در همه شرایط بزرگترها از لحاظ بحث اخلاقی و رفتاری موارد را رعایت کنند.
وی در مورد اینکه کامبوزیا فوتبالی نیست و آیا می‌تواند به تیم کمک کند، گفت: خیلی‌ها بودند که سابقه نداشته‌اند نمی‌توانیم چنین موضوعی را بگوییم. همیشه در فوتبال ما چنین مواردی وجود داشته است به هر حال بحث مدیریتی است. در هیئت مدیره مهم این است که کار اقتصادی خوبی انجام شود. افراد باید یار باشند نه اینکه بار باشند. باید همه یار باشند که به تیم کمک کنند.
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا هم اکنون در هیئت مدیره این باشگاه یار هستند یا بار، ‌عنوان کرد: در بعضی مواقع یار هستند و در بعضی مواقع هم بار. این خیلی مهم است که همیشه یار باشند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها