کد خبر: 29123
تاریخ انتشار :

مال دزدی به سارق خودرو وفا نکرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمد هاشمی از دستگیری یک سارق خودرو در بزرگراه بهشت زهرا خبر داد و به تشریح جزییات پرونده این متهم پرداخت.
وی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک سارق خودرو در یک عملیات پلیسی، از نحوه دستگیری و جزییات این پرونده این متهم سخن گفت.
رئیس کلانتری 171 بیان داشت: ماموران گشت انتظامی این یگان هنگام گشت‌زنی در بزرگراه بهشت زهرا، مسیر شمال به جنوب در ورودی قلعه‌نو حاج موسی مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی سواری پراید به طرز مشکوکی کنار خیابان پارک شده است که پس از استعلام از مرکز کنترل پلیس تهران بزرگ، مشخص شد که این خودرو مسروقه است و ساعتی پیش از محدوده خزانه به سرقت رفته است.
هاشمی افزود: ماموران برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک شده و به راننده آن که در خودروی روشن نشسته بود، دستور پیاده شدن و ارایه مدارک خودرو را دادند اما راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری شد که این امر به تعقیب وی از سوی ماموران انجامید.
وی ادامه داد: طی تعقیب و گریزی چند دقیقه‌ای خودروی متهم در یکی از خیابان‌های فرعی محل مذکور متوقف شد و متهم با محاصره ماموران پلیس بازداشت و به کلانتری منتقل شد.
رئیس کلانتری 171 عنوان کرد: متهم به‌همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شد و در بازجویی‌های انجام شده به سرقت خودروی مذکور اقرار کرد و عنوان داشت که خودرو را ساعتی پیش از دستگیری از محدوده خزانه به سرقت برده است.
وی در پایان تصریح کرد: ماموران پس از اعترافات متهم سوابق وی را مورد بررسی قرار دادند که طی آن مشخص شد متهم از سارقان سابقه‌دار خودرو است که ماموران بعد از تکمیل پرونده، وی را برای سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال دادند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها