کد خبر: 608448
تاریخ انتشار :

مزایایی که چاپ نفیس نسبت به سایر شرکت ها دارد

ما در شرکت و وب سایت گروه هنری چاپ نفیس با استفاده از رابط کاربری ساده و آسان و ارائه بهترین خدمات در صنعت چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ سابلیمیشن و سایر چاپگر ها با توکل به خداوند منان توانسته ایم اعتماد شما مشتریان عزیز را برای خود به ارمغان بیاوریم.

مزایایی که چاپ نفیس نسبت به سایر شرکت ها دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

چاپ نفیس یک سایت استارت آپی هستش که در سال های اخیر به دلیل کمبود و نبود یک سایت مطرح در عرضه خدمات آنلاین پا به عرضه خدمات آنلاین چاپ در کشور نهاده است. چاپ نفیس یک شرکت نوین و توسعه یافته در عرصه چاپ با کمک متخصصین توانا در زمینه طراحی و به همراه مدیران مسئولیت پذیر و با استفاده از ایده های نوین و بروز دنیا در یک مدت زمان بسیار کوتاه خود را بعنوان یکی از بازیگران اصلی در صنعت چاپ کشور تبدیل بشویم و یک کسب کار نسبتا بزرگی را در کشور آغاز کنیم.

ما در اینجا روزانه ده ها پروژه بصورت آنلاین از طریق سایت به آدرس www.chapnafis.com و یا بصورت حضوری از مشتریان تحویل گرفته و با مجهزترین و بروز ترین دستگاه با بالاترین کیفیت چاپ در سایز ها و پلتفورم های مختلفی شامل: چاپ بنر، چاپ تی شرت، چاپ لیوان ، چاپ تراکت ، کارت ویزیت ، چاپ سربرگ ، ست اداری و مدیریتی و … . در کوتاه ترین زمان ممکن و ارسال سریع به سراسر کشور با پایین ترین قیمت و با تضمین کیفیت چاپ به مشتریان عزیز تحویل دهیم.

ما در شرکت و وب سایت گروه هنری چاپ نفیس با استفاده از رابط کاربری ساده و آسان و ارائه بهترین خدمات در صنعت چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ سابلیمیشن و سایر چاپگر ها با توکل به خداوند منان توانسته ایم اعتماد شما مشتریان عزیز را برای خود به ارمغان بیاوریم.

چاپ نفیس دارنده انواع بسیار زیادی بخش های مختلف می باشد که هر یک از این بخش ها نیازمند یکسری توضیحات تکمیل تر در این عرصه می باشد. ما سعی میکنیم به بخشی از این خدمات اشاره کوچکی داشته باشیم و با دادن لینک به صفحات مورد نظر می توانید از آن سایت ها بازدید به عمل بیاورید و هر خدماتی که به دنبال آن هستید را جستجو و پیدا بکنید.

چاپ نفیس دسته بندی های خودش را به چهار گروه چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ سایلیمیش و سایر بخش های چاپی تقسیم بندی کرده است.

ما در این مقاله به دنبال این هستیم که بخش افست چاپ نفیس را به طور گسترده و با تمرکز بیشتر ورود بکنیم و امیدوار هستیم در مقالات آینده به بخش های تکمیل تری در این حوزه ورود بکنیم.

خدمات چاپ افست که در گروه هنری چاپ نفیس عرضه می شود بصورت فرم های عمومی در بازه های زمانی مشخص به همراه قیمت و تنوع جنس های مشخصی عرضه می شود.

2

بعضی از فرم ها دارای بازه زمانی یکروزه و سه روزه و به همین شکل متفاوت می باشد. این تفاوت روزها به دلیل تقاضا مشتریان عرضه می شود در بعضی از فرم ها به دلیل تقاضاهای بیشتر در بازه زمانی های فوری یکروزه هم عرضه می شود ولی بعضی از فرم ها در بازه های زمانی طولانی تر عرضه می شود.

در خصوص قیمت ها هم بصورت بروز روی سایت عرضه می شود و دوستان به راحتی می توانند این خدمات را بصورت آنلاین سفارش و دریافت بکنند.

چاپ کارت ویزیت یکی از مهم ترین و پر تقاضا ترین بخش های چاپ افست در گروه هنری چاپ نفیس می باشد این بخش به دلیل گسترده گی تقاضا از قیمت بسیار پایین تری در مقایسه با سایر بخش های چاپی نفیس برخوردار است. که در مقالات آینده بطور گسترده به بخش های مختلف آن اشاره میکینم.

چاپ تراکت دومین بخش و پر تقاضای گروه هنری چاپ نفیس می باشد در این بخش قیمت ها در بازه زمانی های متفاوت عرضه می شود. چاپ تراکت در 6 تا سایز مختلف که سه سری A و سه سری B عرضه می شود.

تنوع جنسی از گلاسه 135 گرمی تا 170 و از تحریر 80 تا صدفی و ایرانی عرضه می شود. که به دلیل گستردگی بسیار زیادی که در این بخش وجود دارد بسیاری از افراد با ورود به این بخش به راحتی می توانند کالای مورد نظر خودشان را انتخاب و سفارش بدهند.

چاپ سربرگ هم جر پر فروش ترین بخش های گروه هنری چاپ نفیس می باشد. که به دلیل پایین بودن قیمت در این بخش تقاضای بسیار زیادی در این بخش صورت گرفته می شود. چاپ سربرگ دارای جنس های مختلف تحریر 80 و 100 و 140 و همچنین کتان 120 گرمی در بازه های زمانی مختلف عرضه می شود. که مشتریان عزیز به راحتی می توانند هر جنس و در هر تیراژ و هر سایزی را سفارش بدهند. سربرگ ها در سه سایز A4 و A5 و در برخی از محصولات در سایز A6 عرضه می شود.

ما در گروه هنری چاپ نفیس سعی کرده ایم تمامی محصولات با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت بصورت آنلاین عرضه بکنیم که هر شخص با هر سلیقه ای که دارد بتواند محصول مورد نظر خودشان را انتخاب بکند.

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ نفیس

ما همواره در گروه هنری چاپ نفیس تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۱۸۵۳۴-۰۲۱ و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapNafis.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما می‌باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها