کد خبر: 616985
تاریخ انتشار :

بهترین آموزشگاه زبان کودک

در دنیایی که امروز ما در آن زندگی‌می‌کنیم، اهمیت زبان انگلیسی بر هیچ کس پوشیده نیست. تمام افراد اهمیت یادگیری زبان را می‌دانند و دغدغه افراد زیادی مسلط بودن به حداقل یک زبان دوم است. به همین منظور پیدا کردن یک آموزشگاه با کیفیت و کارآمد به یک نوع چالش تبدیل شده است.

بهترین آموزشگاه زبان کودک
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اولین گامی که برای آموزش زبان فرزند خود باید بردارید، یافتن یک آموزشگاه زبان خوب است. زبان انگلیسی اصلی‌ترین زبان بین‌المللی است و یادگیری آن تاثیر قابل توجهی در پیشرفت و شکوفایی خلاقیت کودکان و بهبود عملکرد ذهنی آن‌ها می‌تواند داشته باشد. لینگوتاک با حضور اساتید حرفه ای در حوزه آموزش زبان بستر آموزش آنلاین را فراهم کرده است که از طریق این لینک می توانید برای ثبت نام کودکتان اقدام کنید : https://www.lingotalk.io/find-teachers/kids

اهمیت آموزش زبان انگلیسی در کودکان

بهترین زمان برای یادگرفتن یک زبان جدید و دوزبانه شدن کوکان قبل از 8 سالگی است. در این دوره مغز کودک را می‌توان به یک اسفنج تشبیه کرد که به‌راحتی و بسیار سریع می‌تواند اطلاعات را به خود جذب کند و آن‌ها را در خود نگه دارد.

بزرگسالان مشغله‌های بسیاری دارند و به‌سختی زمان آزادی را برای یادگرفتن یک زبان جدید پیدا می‌کنندو اما بچه‌ها قبل از 8 سالگی زمان فراغت زیادی دارند و به‌سادگی در کنار بازی‌های خود می‌توانند به آموختن یک زبان جدید هم بپردازند.

یادگیری زبان انگلیسی مثل پیش زمینه‌ای برای آموختن مهارت‌های دیگر در کودکان است و بسیار اهمیت دارد. زبان انگلیسی در هر زمینه‌ای مانند پله‌ای برای پیشرفت کودکان عمل می‌کند.

مثلا اگر کودکی به آموختن زیست‌شناسی، موسیقی، ورزش یا یک رشته از علم کامپیوتر علاقه داشته باشد می‌تواند، می‌تواند منابع اصلی یادگیری این علوم را به زبان انگلیسی مطالعه کند.

ویژگی‌های آموزشگاه زبان خوب

بدون شک آموختن زبان دوم به عنوان زبان بین‌المللی در کلاس‌های آموزشی فواید زیادی برای کودکان به همراه دارد اما با وجود فضای مجازی و تبلیغات گسترده‌ای که در این حوزه به چشم می‌خورد، پیدا کردن یک آموزشگاه زبان خوب به کاری سخت مبدل شده است.

قبل از هر چیزی باید بدانید یک آموزشگاه زبان خوب چه خصوصیاتی داشته باشد تا بتوانید نیازهای شما را برآورده کند. در ادامه با هم به بررسی ویژگی‌های یک آموزشگاه زبان استاندارد می‌پردازیم.

جذاب بودن برای کودکان

یادگیری زبان همراه بازی و موسیقی برای کودکان بسیار ساده‌تر خواهد بود. در لینگو تاک مدرسان مجربی برای آموزش زبان به کودکان انتخاب شده‌اند که به جای روش‌های خشک و قدیمی، از بازی، آهنگ و داستان برای جذب کودکان به زبان استفاده می‌کنند.

دسترسی آسان و بدون محدودیت زمانی و مکانی

کودک در شکل سنتی آموزش زبان، باید در زمان مشخصی و در مکان خاصی برای شرکت در کلاس حضور داشته باشد. گرچه کلاس‌های آنلاین بسیار منعطف هستند و کار را برای زبان آموزان ساده کرده است، زیرا کودکان می‌توانند هر زمانی که آماده بودند و در هر جای دنیا در این کلاس‌ها شرکت کنند.

فضای امن

رفتن به کلاس‌های حضوری برای همه کودکان ممکن نیست. کلاس‌های آنلاین باعث آرامش خاطر والدین بابت امنیت فرزندانشان در طول برگزاری کلاس خواهد شد. شما می توانید از طریق این لینک کلاس ها و اساتید آموزش زبان را مشاهده کنید : https://www.lingotalk.io/find-teachers

ضبط کلاس آنلاین

کلاس‌های آنلاین این امکان را برای زبان آموز فراهم می‌کند که حتی بعد از اتمام کلاس، بتوانند به نسخه ضبط شده کلاس رجوع کنند و در صورت نیاز آن را دوباره مرور کنند و مشکلاتی را که برایش پیش آمده رفع کند.

تقویت مهارت‌های اجتماعی

یکی دیگر از برتری‌های کلاس آنلاین صحبت کردن و گوش دادن به حرف‌های معلم و برقرای ارتباط با او بدون وجود عواملی است که ممکن است تمرکز او را به هم بزند. (مثل هم کلاسی‌ها)

این شیوه آموزشی باعث تقویت مهارت‌های شنیداری و بهبود لهجه زبان آن‌ها و یاد گرفتن تلفظ درست کلمات می‌شود.

چرا شرکت در کلاس‌ زبان آنلاین برای کودکان بهتر از کلاس‌های حضوری است؟

زمان در جهان شلوغ و پر دغدغه امروزی یکی از بزرگترین دغدغه‌های انسان است. یکی از بزرگ‌ترین و برجسته‌ترین مزیت‌های کلاس‌های آنلاین، صرفه‌جویی در زمان است.

2

رفت و آمد کلاس‌های حضوری به‌تنهایی هزینه و زمان بسیاری را از زبان آموز و والدین او خواهد گرفت و در بسیاری از موارد امکان دارد زمان برگزاری کلاس‌ها با کلاس‌های مدرسه کودک تداخل داشته باشد.

بسیاری از افرادی که در شهرهای کوچک یا روستاها زندگی می‌کنند به کلاس‌های زبان دسترسی ندارند یا برای افراد کم‌توان یا دارای معلولیت جسمی حضور یافتن در کلاس‌های زبان ممکن است دشوار باشد. کلاس‌های آنلاین گزینه مناسب و کم دردسر برای این دسته افراد هستند.

بنابراین دلیل اصلی محبوبیت کلاس‌های آموزشی آنلاین دسترسی آسان و کم هزینه آن است.

3

لینگوتاک مکانی مناسب برای ارتقای سطح زبان کودکان شما

لینگوتاک با به کاربردن شیوه‌های نوین تدریس به کودکان کمک می‌کند تا در قالب موسیقی و بازی زبان را بیاموزند.

مدیران این موسسه آموزش آنلاین زبان لینگوتاک با ارائه دوره‌های زبان استاندارد و به‌روز و با قیمت مناسب باعث رقابت تنگاتنگی بین لینگوتاک و دیگر موسسه‌های زبان مشهور در تهران شده و توانسته‌ است یکی از بهترین فضاهای آموزشی را برای آموزش زبان کودکان فراهم کند.

روش‌هایی که مدرسان لینگوتاک برای تدریس به کودکان به کار می‌برند مطابق با روش‌های به‌روز جهانی هستند. به این ترتیب پلتفرم لینگوتاک با داشتن تمام ویژگی‌های یک کلاس درس حضوری (شاید بیشتر از آن) قدم بزرگی در راستای برگزاری کلاس‌های آموزشی زبان به شکل آنلاین برداشته است.

منبع : لینگوتاک https://www.lingotalk.io

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها