کد خبر: 617077
تاریخ انتشار :

محمد مهاجری، فعال سیاسی:

چه کسانی و با چه هدفی سخنان ظریف را درز داده اند؟ / پایداری‌چی‌ها سود می‌برند یا اسرائیلی‌ها و براندازان؟

یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: در ماجرای انتشار فایل صوتی آقای ظریف، صرف نظر از درست یا غلط بودن اظهارات او، این پرسش مهم است که چه کسانی و با چه هدفی سخنان ظریف را درز داده اند؟

چه کسانی و با چه هدفی سخنان ظریف را درز داده اند؟ / پایداری‌چی‌ها سود می‌برند یا اسرائیلی‌ها و براندازان؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت: افسران آگاهی هنگام مواجهه با یک جنایت، یک سوال راهبردی را مطرح می‌کنند:"چه کسی از این حادثه سود می‌برد؟ " پاسخ درست به این سوال، راه را برای رسیدن به هدف به سرعت هموار می‌کند.

وی همچنین افزود: در ماجرای انتشار فایل صوتی آقای ظریف، صرف نظر از درست یا غلط بودن اظهارات او، این پرسش مهم است که چه کسانی و با چه هدفی سخنان ظریف را درز داده اند؟

این روزنامه نگار با برشمردن افرادی که از این واقعه سود می‌برند گفت: ۱- در داخل کشور جناح ضدبرجام و مشخصا دلواپسان و پایداریچی‌ها از این اتفاق سود می‌برند. چون مرد اول برجام را می‌زنند و او را حتی از احتمال بسیارضعیف نامزدی در انتخابات محروم می‌کنند. ۲- در خارج کشور، مشخصا اسرائیل علاوه بر آنکه به اهداف ضدبرجامش می‌رسد، از شکرآب شدن روابط ایران و روسیه شاد می‌شود. اسرائیل که بار‌ها جاسوسی و ترور و خرابکاری هسته‌ای را در داخل کشور با موفقیت انجام داده حالا در فرایند اخیر یک امتیاز بزرگ هم بدست آورده.. ۳-جریان اپوزیسیون و براندازان از جمله سازمان منافقین به خاطر جنجال تازه، با دم شان گردو می‌شکنند.

او در انتها بیان کرد: سه جریان بالا از انتشار فایل سخنان وزیرخارجه منتفع شده اند. لازم نیست دنبال پرتقال فروش بگردیم.

منبع: اعتماد آنلاین

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها