کد خبر: 617200
تاریخ انتشار :

احتمال جنگ بزرگ ایران و اسرائیل! / واکنش معنادار سخنگوی پنتاگون

ایرنا نوشت: سخنگوی وزارت دفاع آمریکا از پاسخ دادن به سوالی درباره تنش بین ایران و رژیم صهیونیستی و احتمال وقوع درگیری محاسبه نشده، طفره رفت.

احتمال جنگ بزرگ ایران و اسرائیل! / واکنش معنادار سخنگوی پنتاگون
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جان کربی در نشست خبری روز دوشنبه در پاسخ به این سوال که آیا هیات اسرائیلی که به واشنگتن سفر کرده‌اند با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا گفت: هیچ برنامه‌ای برای دیدار وزیر دفاع آمریکا با هیات اسرائیلی وجود ندارد.

وی افزود: می‌دانم که برخی از اعضای نیروهای دفاعی اسرائیل در این هیات حضور دارند که با همتایان خود دیدار می‌کنند.

سخنگوی پنتاگون در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پنتاگون نگران اشتباه محاسباتی منجر به درگیری بین اسرائیل و ایران در پی برخی تنش‌های فعلی است،اظهار کرد: من درباره نیروهای نظامی دیگر نمی توانم صحبت کنم.

وی مدعی شد: علاقه ما در این است که امنیت ملی ما در منطقه، امن، محافظت شده و قابل دفاع باشند که شامل تهدیدهایی است که ایران به تداوم آن در منطقه نشان می‌دهد چه اینکه در فضای دریایی، چه اینکه حمایت از شبکه تروریستی و چه توسعه برنامه موشک بالستیک باشد.

سخنگوی کاخ سفید ادامه داد: این چیزی است که ما و وزیر دفاع بر آن متمرکز هستیم و اینکه بتوانیم از امنیت ملی خود در منطقه مراقبت کنیم. من نمی‌خواهم درباره عملیات نظامی دیگران اظهار نظری داشته باشم.

کربی در حالی این اظهارات را مطرح کرد که آمریکا درباره تحرک نظامی چین در منطقه به شدت موضع‌گیری می‌کند و حتی علیه چین اقداماتی را انجام می‌دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها