کد خبر: 617469
تاریخ انتشار :

تجربه موسیقی با کیفیت با ایرفون بدون سیم JBL Tune 225

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ایرفون JBL با تهران اسپیکر همراه باشید.

تجربه موسیقی با کیفیت با ایرفون بدون سیم JBL Tune 225
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برند JBL از سال‌ ها تجربه و مهندسی پیشرفته در زمینه تولید میکروفن ، هندزفری ، سیستم‌ های صوتی بی‌ سیم و لوازم جانبی مرتبط برای بازارهای حرفه ‌ای و مصرفی استفاده کرده است.

هندزفری  JBL Tune 225 از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی آمریکایی JBL است که به عنوان یک ایرفون کاملا بدون ‌سیم (True Wireless) با کیفیت شناخته می‌ شود که خرید آن به هر کسی پیشنهاد داده می‌ شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این ایرفون JBL با تهران اسپیکر همراه باشید.

طراحی این ایرفون بسیار جذاب و زیبا به نظر می ‌رسد.

ایرفون  JBL Tune 225 از نوع دو گوشی بوده و در کنار طراحی زیبای خود، از وزنی بسیار سبک نیز بهره مند است. بر روی این هندزفری حاشیه‌ هایی نقره‌ای تعبیه شده‌ اند که زیبایی خاصی به آن می‌ بخشند. بر روی این حاشیه‌‌ های نقره‌ ای رنگ نشانگر‌هایی ((LED قرار گرفته است تا شما را از روشن بودن دستگاه ، اتصال به منابع پخش و مقدار شارژ باتری مطلع کند.

هندزفری  JBL Tune 225 در سه رنگ مشکی، خاکستری و سفید وارد بازار شده است.

2

بر روی بدنه JBL Tune 225 دکمه کنترل هایی قرار داده شده است تا دسترسی به دستگاه های مختلف را فراهم کند. برای مثال در ایرباد سمت راست با یک بار فشار دادن دکمه‌ ی کنترل کننده موجود بر بدنه ، موسیقی‌ های شما پخش و متوقف می ‌شوند و در ایرباد سمت چب با یک بار فشار دادن دکمه کنترل کننده روی بدنه به موسیقی بعدی و با دو بار فشار دادن همان دکمه به موسیقی قبلی می روید.

بر روی ایرفون  JBL Tune 225 یک میکروفون داخلی قرار گرفته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی به تماس‌ های خود پاسخ دهید و از مکالمه ای با کیفیت لذت ببرید. برای انتقال صدای شما حین تماس می ‌توانید یکی از دکمه‌ های کنترل کننده در سمت چپ یا راست این هندزفری را فشار دهید و مکالمه خود را آغاز کنید.

یکی از دلایل موفقیت ایرفون  JBL Tune 225 نسبت با محصولات هم رده خود ، مجهز بودن از کیفیت صدای فوق‌ العاده بالا و واضح است. این ایرفون از نظر پخش صدا دارای کیفیت بسیار خوبی است و تمامی حجم‌ های متفاوت صدا و فرکانس‌ های موسیقی را به خوبی در اختیار شما می‌گذارد. بازه فرکانسی ای که از این دستگاه می شنوید از ۲۰ هرتز تا ۲۰۰۰۰ هرتز خواهد بود که برای محصولی با این مشخصات بسیار عالی است.

ایرفون  JBL Tune 225 دارای درایورهایی پرقدرت به قطر ۱۲ میلی متر است که برای شما صدایی با وضوح و کیفیت فوق‌ العاده و بی نظیر را فراهم می‌کند. با استفاده از این درایورها حتی در صورتی که صداهای مزاحم در محیط زیاد باشد، صدای پخش شونده توسط درایورها هیچ تغییری نخواهد کرد و هم ‌مانند قبل پرقدرت و باکیفیت به گوش شما می ‌رسد.

یکی از ویژگی های مهم هندزفری بلوتوثی  JBL Tune 225 مجهز بودن به قابلیت Pure Bass است که با استفاده از این قابلیت می‌ توانید فرکانس‌ های بیس (LOW) را به صورت کاملا نرم و عمیق دریافت کنید و از پخش موسیقی واقعی لذت ببرید.

شرکت آمریکایی JBL برای این محصول یک باتری قابل شارژ ۲۲ میلی آمپری از جنس لیتیوم ‌یون در نظر گرفته است که این باتری در مدت ۲ ساعت از طریق کابل USB-C به صورت کامل شارژ می شود و شما با هر بار شارژ کامل این ایرفون و کیس می‌ توانید به مدت ۲۵ ساعت  ( هر ایرباد ۵ ساعت ) به طور مداوم موسیقی پخش کنید و یا به برقراری تماس ‌هایتان بپردازید.

JBL برای این ایرفون یک کیس شارژ مخصوص در نظر گرفته است که این کیس به صورتی طراحی شده است تا بتوانید آن را به راحتی درون جیب خود قرار دهید و بدنه این کیس به صورت نرم طراحی شده است تا از آسیب‌های سطحی جلوگیری کند. ارتباط این کیس به صورت سیمی است که از طریق پورت USB Type-C که در قسمت زیرین کیس قرار گرفته است انجام می شود و شما می توانید تا ۴ بار از طریق این کیس به راحتی ایرفون خود را به طور کامل شارژ کنید.

یکی دیگر از ویژگی های ایرفون  JBL Tune 225 قابلیت Dual Connect است که این قابلیت کمک می کند تا بتوانید یکی از ایربادها را در کیس محافظ خود قرار دهید و تنها از یک ایربادها جهت پخش موسیقی و مکالمه استفاده کنید تا در ذخیره انرژی و استفاده از شارژ باتری ایربادها صرفه‌جویی شود و در طی روز با خیال راحت هندزفری را با خود به بیرون ببرید.

یکی دیگر از قابلیت های ویژه هندزفری بلوتوثی JBL Tune 225 سازگاری آن با دستگاه های صوتی مختلف به صورت بی سیم است.

ایرفون  JBL Tune 225 با سرعت بالایی به دستیارهای صوتی مختلف از جمله گوگل ، Android و اپل ، گوشی های مختلف و یا هر دستگاه دیگری متصل می ‌شود.

 نحوه اتصال بی سیم این هندزفری به‌صورت بلوتوثی (ورژن 5.0 ) است که باعث اتصال راحت و سریع این محصول به دستگاه های مختلف می شود.

یکی دیگر از ویژگی های هندزفری  JBL Tune 225 وجود قابلیت Fast Pair بر روی این هندزفری می باشد که این قابلیت توسط Google فعال شده است و با استفاده از این قابلیت می توانید هندزفری خود رو به سرعت و به راحتی به دستگاه ‌ها و منابع پخش Android و iPhone متصل کنید.

هندزفری بلوتوثی  JBL Tune 225 با وزن ۵۷ گرم تولید شده است.

 هم ‌چنین JBL با در نظر گرفتن امپدانس ۳۲ اهم و حساسیت ۱۰۵ دسی بل کیفیت محصول را چند برابر کرده است.

3

از نظر کاربران سایت تهران اسپیکر کمپانی JBL  در طراحی  JBL Tune 225فوق‌ العاده عمل کرده است. JBL Tune 225 با ویژگی هایی که دارد در مجموعه این هندزفری را به دستگاهی که نمی ‌توان عیب و ایراد خاصی از آن گرفت تبدیل کرده‌ است.

هنگام خرید این محصول یک جعبه با کیفیت و زیبا را خواهید دید که در آن هندزفری بی سیم  JBL Tune 225 ، کابل شارژر USB-C ، کیس شارژ و دفترچه راهنمای محصول قرار دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها