کد خبر: 617556
تاریخ انتشار :

نماینده مجلس مدعی شد

خانواده رئیس‌جمهور جاسوس MI ۶ انگلیس هستند!

جواد کریمی قدوسی، نماینده مجلس، با بیان اینکه «یکی از پرونده‌های مهم در نهاد ریاست جمهوری نفوذ ام‌آی‌سیکس انگلستان از طریق اسماعیل سماوی خواهرزاده رییس جمهور بود»، گفت:این سرویس جاسوسی مرتب به خواهرزاده روحانی زنگ می‌زد و خط و مشی و مواضع رئیس جمهور را به خواهرزاده‌اش دیکته می‌کرد

خانواده رئیس‌جمهور جاسوس MI ۶ انگلیس هستند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نفوذ سرویس‌های جاسوسی در نهاد ریاست جمهوری در ۲ دولت روحانی گفت: باید به پرونده‌های سنگین نفوذ در دولت و نهاد ریاست جمهوری رسیدگی شود و مردم باید در جریان پرونده‌های جاسوسی از این نهاد از جاسوسی خواهرزاده روحانی تا معاونین و مشاورین وی از جمله حسام الدین آشنا قرار گیرد.

به گزارش بولتن‌نیوز، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نفوذ سرویس‌های جاسوسی سیاه، ام آی سیکس و موساد در بدنه دولت و نهاد ریاست جمهوری به تشریح تعدادی از این نفوذ‌ها پرداخت و خواستار رسیدگی سریع و صریح قوه قضاییه به این پرونده‌ها شد.

وی با تأکید براینکه یکی از پرونده‌های مهم در نهاد ریاست جمهوری نفوذ ام‌آی‌سیکس انگلستان از طریق اسماعیل سماوی خواهرزاده رئیس جمهور بود، افزود: این سرویس جاسوسی مرتب به خواهرزاده روحانی زنگ می‌زد و خط و مشی و مواضع رئیس جمهور را به خواهرزاده‌اش دیکته می‌کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه پرونده این فرد همچنان در دادسرای رسانه در جریان است، عنوان کرد: امیدواریم قوه قضاییه در خصوص این پرونده به مردم اطلاع‌رسانی کند و بگوید که چگونه رئیس جمهور برای بازداشت خواهرزاده خود، قوه قضاییه را تهدید می‌کرد.

کریمی قدوسی حمایت واعظی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات از ادمین‌های آمدنیوز را یکی دیگر از پرونده سنگین نهاد ریاست جمهوری دانست و گفت: زمانی که آقای واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود از ادمین‌های کانال معاند آمدنیوز حمایت می‌کرد و بعد دیدیم که نه تنها برخوردی با واعظی نشد بلکه وی در نهاد ریاست جمهوری به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور مشغول به کار شد.

وی سومین مورد از نفوذ در دولت و نهاد ریاست جمهوری را فردی به نام کابوس سیدامامی دانست و خاطرنشان کرد: این فرد شایسته برجسته‌ترین عوامل نفوذ موساد در بدنه دانشگاهی، اجرایی و مشاوره دولت بود و از طریق پروژه‌های محیط زیستی به دنبال کشف و شناسایی فعالیت‌های موشکی و شهرک‌های زیرزمینی موشکی ایران بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: این فرد از مرتبطین با حسام‌الدین آشنا بود و حتی افرادی که سیدامامی را در جلسات سخنرانی آشنا می‌دیدند از آن حضور ذهن هم دارند.

کریمی قدوسی یکی دیگر از پرونده‌های سنگین نفوذ در نهاد ریاست جمهوری را پرونده سنگین حسام‌الدین آشنا و زیرمجموعه‌هایش دانست و گفت: دستگاه امنیتی و قضایی باید با جدیت به پرونده آشنا رسیدگی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها