کد خبر: 617661
تاریخ انتشار :

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

هرساله مدل‌های جدید موبایل هوشمند با مشخصات بزرگتر و بهتری عرضه می‌شوند. حتی اگر این موبایل‌ها در حال حاضر با پیشرفت نرم‌افزار و سخت‌افزار همراه شده باشند، برای تکمیل تجربه شما همچنان به انواع لوازم جانبی موبایل نیاز خواهید داشت.

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اکنون به موبایل خود نگاه کنید، احتمالا محافظ صفحه یا قاب موبایل را به آن متصل کرده‌اید و بیشتر اوقات، هندفری‌های بلوتوثی را مشاهده خواهید کرد. بنابراین، اگر فکر می‌کنید خرید لوازم جانبی موبایل ضروری نیستند، آرنیک موبایل پیشنهاد می‌کند این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

شما طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی موبایل را پیدا خواهید کرد که می‌تواند موارد ضروری مانند شارژر تا سه پایه تلفن همراه و موارد دیگر را شامل می‌شود. یک سوال مطرح است که «بهترین لوازم جانبی موبایل که باید تهیه کنم کدامند؟»

با فرض اینکه برخی از لوازم جانبی اصلی موبایل را در اختیار دارید، با این حال، ما اینجا هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که فقط به موارد اصلی بسنده نمی‌کنید. این راهنما تنها با هدف اطمینان از یافتن لوازم جانبی مناسب موبایل برای بالا بردن تجربه شما تهیه شده است. با این اوصاف، لوازم جانبی موبایل جالبی پیدا خواهید کرد که حتی نمی‌دانید وجود داشته‌اند.

 

انواع مختلف لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل را می‌توان به راحتی به عنوان لوازم جانبی پشتیبانی تفسیر کرد تا هر زمان که از موبایل خود برای سرگرمی یا کار استفاده می‌کنید، تجربه شما را کامل‌تر کند. انواع لوازم جانبی موبایل نامحدود است اما برخی از موارد ضروری را دسته‌بندی می‌کنیم که نباید از دست دهید.

 

محافظ صفحه نمایش موبایل

2

همه می‌دانند که صفحه نمایش برای هر دستگاه الکترونیکی بسیار مهم است و بر روی عملکرد صفحه لمسی آن تاثیر به سزایی دارد. امروزه موبایل‌های هوشمند به صفحه نمایش خود وابسته هستند. با توجه به اینکه ما بیشتر اوقات از موبایل خود برای پخش ویدئو، جستجو در اینترنت، عکس گرفتن و موارد دیگر استفاده می‌کنیم.

یک تلفن بدون صفحه نمایش در وهله اول تقریباً از هدف موبایل سرپیچی می‌کند. با توجه زیادی که به نمایشگرها می‌شود، باید از همان مراقبت نیز برخوردار بود. یک روش خوب برای شروع، شناسایی نوع محافظ صفحه، مواد و اهداف آن است.

اگرچه دلایل معمول ما برای محافظت از صفحه نمایش جلوگیری از ایجاد خراش در صفحه نمایش تلفن ما است. اما آیا می‌دانید محافظ‌های صفحه نمایش نیز وجود دارد که برای مقاومت در برابر خسارات تأثیرگذار بیشتر هستند؟ اطمینان حاصل کنید که بهترین محافظ‌های صفحه نمایش که امروز می‌توانید تهیه می‌کنید. انواع محافظ صفحه عبارت‌اند از:

  • محافظ صفحه پلاستیکی TPU
  • محافظ صفحه شیشه ای
  • محافظ صفحه پلاستیکی PET
  • محافظ صفحه چند لایه
  • محافظ صفحه فوق العاده شفاف
  • محافظ صفحه ضد انعکاس
  • محافظ صفحه محافظت از حریم خصوصی
  • محافظ صفحه آینه

 

کابل‌های موبایل

کابل‌های موبایل برای دستگاه‌های اندرویدی شامل موارد زیر می‌شود:

  1. Type-C: اکنون این نوع معمولا رایج است خصوصا در دستگاه‌های جدید بیشتر مشاهده می‌شود. این نوع کابل اجازه می‌دهد تا داده‌ها سریع‌تر از دستگاه شما به مقصد منتقل شوند. همچنین کابل‌های USB-C به شارژرها امکان می‌دهد تا انرژی را افزایش دهند که به دستگاه‌های شما منتقل می‌کنند. کابل‌های نوع C نیز در برخی از دستگاه‌ها شروع به جایگزینی جک‌های صوتی می‌کنند.
  2. Micro-USB: Micro-USB محبوب‌ترین شکل کابل‌های مورد استفاده در دستگاه‌های تلفن همراه است. می‌توانید از این مورد برای شارژ تلفن، انتقال داده و موارد دیگر استفاده کنید. اما کابل‌های Micro-USB به دلیل عملکرد بهتر با Type-C جایگزین می‌شوند.

 

پایه‌های نگه دارنده موبایل

ما می‌دانیم که هنگام پخش یک فیلم یا ویدیو، در تلفن همراه خود نگه داشتن آن کاری ناخوشایند است. این زمانی است که یک پایه موبایل برای صرفه جویی در وقت مفید است. اگرچه عملکرد آن چند منظوره نیست اما از بسیاری جهات مفید است. صرف نظر از اینکه به نگه دارنده موبایل نیاز دارید تا موقعیت آن را برای جابه جایی بهتر هنگام رانندگی یا اهداف دیگر حفظ کنید.

 

قاب‌های موبایل

3

قاب‌های موبایل فقط برای زیبایی نیستند. آن‌ها با توجه به ویژگی‌شان قادر به عملکرد متفاوت هستند. در حالی که اکثر قاب‌های گوشی برای زیبایی ساخته شده‌اند، سایر موارد برای مقاومت بیشتر طراحی شده‌اند و می‌توانند از تلفن شما در برابر ضربات محافظت کنند

 

سخن پایانی

از دیگر لوازم جانبی موبایل می‌توانیم به پروژکتورهای موبایل‌های هوشمند، شارژرهای تلفن همراه، اسمارت واچ، ردیاب‌های تناسب اندام (Fitness Trackers)، لنزهای دوربین تلفن همراه، پایه سلفی و سه پایه تلفن همراه، اسپیکرهای بلوتوثی، هدفون و هدست، موارد دیگر اشاره کنیم. بعد از آشنایی با لوازم جانبی موبایل یک شما در ذهن شما شکل می‌گیرد که کدام یک مناسب من است؟

خرید لوازم جانبی موبایل بستگی به فعالیت روزانه شما دارد، به عنوان مثال اگر دائما گوشی از دستتان میوفتد، به یک قاب موبایل برای محافظت از آن احتیاج دارید. در آخر از خود سوال کنید که می‌خواهید کدام قسمت از موبایل خود را ارتقا دهید و چقدر نیاز به ارتقا دارد تا بتوانید در خرید عمده لوازم جانبی موبایل انتخاب مناسبی را تجربه کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها