کد خبر: 617782
تاریخ انتشار :

پیام مجمع روحانیون مبارز به مناسبت روز قدس

مجمع روحانیون مبارز به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

پیام مجمع روحانیون مبارز به مناسبت روز قدس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بزرگداشت روز قدس یادگار امام بزرگوار و از دیر پاترین مناسبت هایی است که در شرایط گوناگون در ایران و خیلی از کشورهای جهان برگزار شده است. دلیل استمرار پر شکوه این روز ، استراتژیک بودن مبارزه با ظلم وستم رژیم نامشروع صهیونیستی است که امام خمینی از قبل پیروزی انقلاب اسلامی بر آن اصرار داشتند.

در طول چهار دهه گذشته تحولات فراوانی در جهان و به خصوص جهان اسلام و عرب اتفاق افتاد و خیانت های فراوانی به نفع اسراییل شکل گرفت. نمونه های خیانت بار اخیر آن عادی سازی روابط تعدادی از کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی است . اما استمرار روز قددس و برگزاری مداوم آن، می تواند نقشه های پلید دشمنان انقلاب و ایران را دچار اخلال کند.

سال گذشته و امسال که بشریت دچار ویروس منحوس کرونا شده و درهمه شئون زندگی بشریت تاثیر گذاشته است و اجتماعات مختلف بنا به توصیه های پزشکی محدود شده است، اگر چه راهپیمایی های گذشته انجام نمی شود، اما جوهر و و به هر شکلی ماهیت ستیز با رژیم صهیونیستی باید همیشه زنده بماند.

مجمع روحانیون مبارز از مردم شجاع و انقلابی ایران وجهان دعوت می کند که بهر شکلی که با پروتکل های بهداشتی منافات نداشته باشد در روز جمعه آخر ماه رمضان به بزرگداشت روز قدس اهتمام ورزند و صدای مظلومیت مردم آواره فلسطین را تکرار کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها